Mijn vader heeft wel vaker gezegd dat ik een goed bos hout voor de deur heb. Was ik echt nog minderjarig. Dat mag dan boers zijn, strafbaar lijkt het mij niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:42 schreef woxxel2 het volgende:
Wat was t antwoord van Marco eigenlijk op de appjes over mooie billen en een vrijpartij zal haar goed doen..
Heeft jouw vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel vaker gezegd dat ik een goed bos hout voor de deur heb. Was ik echt nog minderjarig. Dat mag dan boers zijn, strafbaar lijkt het mij niet.
Ook los van de GGZ kom je in de zorg heel veel mensen tegen met een randje die wat makkelijker rancuneus worden na een afwijzing. Of het nou crisisopvang, vrouwenopvang, woongroepen, of jongerewerk is. Je hoeft maar een borderliner te treffen die denkt dat ze verliefd is op je en het kan zomaar voorbij zijn met je carrière in de zorg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:43 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dan werkt hij toch in de zorg?
Misschien was je gewoon ietjes te bevooroordeeld…
Heel normaal gedragquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft jou vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?
Ik wel: prestratiedrang en/of 'hogere' belangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Vooropgezet" impliceert dat er een bewust motief achter zit maar ik kan me totaal niet bedenken waarom het OM daar iets mee te winnen zou hebben.
Ah, oke, als in GGZ binnen de (brede definitie van) zorg. Oke.quote:
Nee oké, je hebt gelijk. Ik ben zelf verpleegkundige en geen begeleider ofzo. Dus die tak van sport, daklozenopvang en verslaafdenopvang hebbik geen ervaring mee. Daar werken natuurlijk ook verpleegkundigen maar zullen er een stuk minder zijn.quote:
Context > speculaas inderdaad ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Context, ze zei dat ze haar polsen wilde doorsnijden. Elke volwassene rent dan die kamer in ongeacht of die minderjarige kleren aan heeft.
Dat probeer ik hier nu al drie dagen te zeggen….
Dit is Sezina Kelsey , ze heeft, omdat er in de media meerdere mensen waren die hier over vielen, een statement gegevenquote:
Hij is belast met Italiaans bloed dus hij kan hier niets aan doen. Zie ook Silvio Berlusconi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:05 schreef DefKu het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen normaal gedrag. Om te kotsen.
Is Thijs Römer al aangeklaagd voor het feit dat hij het ook met zijn dochter (en ex) aan de keukentafel over vingeren had? Jouw norm niet, duidelijk, van velen niet, maar strafbaar is een ander ding, en voor de appjes op zich staat Marco niet terecht. Het zou hooguit steunbewijs kunnen zijn voor de beschuldiging van fysieke ontucht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft jouw vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?
Maar ook in de verpleegkundige zorg is het in beginsel zo dat mannelijke verplegers bij voorkeur geen vrouwelijke patiënten wassen, om maar iets te noemen. En als dat wel gebeurt zijn daar heel wat meer protocollen voor dan andersom.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee oké, je hebt gelijk. Ik ben zelf verpleegkundige en geen begeleider ofzo. Dus die tak van sport, daklozenopvang en verslaafdenopvang hebbik geen ervaring mee. Daar werken natuurlijk ook verpleegkundigen maar zullen er een stuk minder zijn.
Ik neem nogal wat gemoraliseer waar bij de OvJ, en dat er een voorbeeld gesteld moet worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wel: prestratiedrang en/of 'hogere' belangen
Ik zie hier ook geen kwaad in, hij zei gisteren in de rechtbank ook, iedereen weet dat ik Italiaan ben, wij zijn gewoon heel erg knuffelig , ook de dochter van Marco heeft aangegeven in de verhoren, dat haar vader nou 1 x zo is, en dat hij bij haar ook deze dingen doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is belast met Italiaans bloed dus hij kan hier niets aan doen. Zie ook Silvio Berlusconi.
Sorry, maar hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar ook in de verpleegkundige zorg is het in beginsel zo dat mannelijke verplegers bij voorkeur geen vrouwelijke patiënten wassen, om maar iets te noemen. En als dat wel gebeurt zijn daar heel wat meer protocollen voor dan andersom.
Ja, het zou kunnen dat de rechters dat zo gaan zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Is Thijs Römer al aangeklaagd voor het feit dat hij het ook met zijn dochter (en ex) aan de keukentafel over vingeren had? Jouw norm niet, duidelijk, van velen niet, maar strafbaar is een ander ding, en voor de appjes op zich staat Marco niet terecht. Het zou hooguit steunbewijs kunnen zijn voor de beschuldiging van fysieke ontucht.
Het is allemaal niet heel erg slim en als volwassen vent moet je ook wel beter weten. Maar aan de andere kant is het niet zo dat er binnen dat gezin van de een op andere dag besloten werd om allemaal maar naakt rond te lopen en allerlei vreemde gedragingen er op na te houden. Zoiets gaat natuurlijk geleidelijk en zo ook naar de buitenwereld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dat was wat mij betreft het moment dat Marco zoiets had moeten zeggen als; 'troosten prima, maar je zorgt maar dat ze aangekleed naar beneden komt.' Hij loopt toch gewoon door naar die slaapkamer. Tel daar onder andere dat rare app-verkeer en die lingerie-fotoshoot bij op en het maakt dat een normaal gesproken onschuldige activiteit als het samen kopen van lingerie een hele andere lading krijgt.
Er heb er dus geen persoonlijke ervaring mee, omdat ik niet in die sector werk. Daarmee ga ik ook net zo goed af op wat @missbutterfly zegt. Tegelijkertijd kan ik mij wel prima voorstellen dat in jouw verwoording die risico’s voor mannen wel degelijk niet te onderschatten zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook los van de GGZ kom je in de zorg heel veel mensen tegen met een randje die wat makkelijker rancuneus worden na een afwijzing. Of het nou crisisopvang, vrouwenopvang, woongroepen, of jongerewerk is. Je hoeft maar een borderliner te treffen die denkt dat ze verliefd is op je en het kan zomaar voorbij zijn met je carrière in de zorg.
Het zijn echt geen uitzonderingen. Het is dat er tegenwoordig heel veel protocollen zijn om de mogelijkheden te beperken. En binnen zo'n organisaties wordt ook gewoon openlijk besproken dat dat net zo goed is om medewerkers te beschermen tegen valse beschuldigingen als dat het is om bewoners te beschermen tegen vieze medewerkers.
Dat laatste schaar ik dan mede onder 'prestatiedrang'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik neem nogal wat gemoraliseer waar bij de OvJ, en dat er een voorbeeld gesteld moet worden.
Naar verwachting 4 december.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
Maar de uitspraak van de rechter komt waarschijnlijk in december dacht ik te hebben gelezen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar dan nog is het allemaal maar heel matig bewijs.
Ik vind dit geen matig bewijs eigenlijk.quote:De aangeefster zegt dat Borsato haar niet aan had moeten raken. Hij zegt dan: 'Je hebt nooit gezegd dat je dat niet wilde'.
Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?'
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen matig bewijs eigenlijk.
Dat 'lekker' heb je zelf maar even toegevoegdquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft jouw vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |