SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
GL-PvdA.quote:
2421 stemmen in mijn gemeente de vorige keer. En daarmee plek 5.quote:
Waarschijnlijk een linkse partij want grote stad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende: Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
GEEF VROUWEN WEER WAAR ZE RECHT OP HEBBEN! HET AANRECHT!quote:
STOP DE VERGRIJZING, MAAK MEER BABIES!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
GEEF VROUWEN WEER WAAR ZE RECHT OP HEBBEN! HET AANRECHT!
STOP DE VERGRIJZING, VERMOORD OUDEREN.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
STOP DE VERGRIJZING, MAAK MEER BABIES!
oeps... nee he, nu moet je opblijven...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou komt er alsnog vanavond een bezorger. Na half negen.
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou komt er alsnog vanavond een bezorger. Na half negen.
Moeten ze iets harder bidden.quote:
STEEK REGENBOOGBANKJES IN DE FIKquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder waard dan mannen en alle homo's zijn ziek
NEE.quote:
Nouquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze iets harder bidden.
Eindhoven is een PVDA gemeente, ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze dat die partij hier ook weer de meestequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
KOMT DOOR HET GEEUWEN EN DE LEEUWEN EN DE ZEEUWEN EN DE MEEUWENquote:
HANS TEEUWENquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
KOMT DOOR HET GEEUWEN EN DE LEEUWEN EN DE ZEEUWEN EN DE MEEUWEN
DUURT AL EEUWEN VOOR DE SPREEUWENquote:
Nee we moeten het even goedmaken met de blinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat is hier aan de hand? Doet Gerries hoorapparaat het weer niet?
Zit vol chocola.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat is hier aan de hand? Doet Gerries hoorapparaat het weer niet?
Jij al gestemd knul?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:18 schreef dud0r het volgende:
ja fijn dat je er bent haagsiepaagsieknaagsie
jazekerquote:
Wedstrijdje tussen GL en D66quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
Volt zo groot daar?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als ik moet gokken
GL-PVDA
D66
Volt
PVV
Vorige keer wel gedaan, deze keer niet.quote:
Zou het toe juichen. Geen volt erbij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vorige keer wel gedaan, deze keer niet.
@:nattekat wil het nog niet geloven maar we krijgen een pvda/gl, cda, d66 regering
Kan, maar is niet nodig voor de meerderheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het toe juichen. Geen volt erbij?
Dat zou wel echt heel fijn zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:nattekat wil het nog niet geloven maar we krijgen een pvda/gl, cda, d66 regering
Klinkt prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar er gewoon bij om rechts te jengen. Lekker extra pro Europaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan, maar is niet nodig voor de meerderheid.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd dan rechtse rakker? Ja21?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoor net dat m'n moeder PVV heeft gestemd als tegenstem tegen GL. Niet wetende dat dit juist de kans verhoogt dat ze de premier mogen leveren.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoor net dat m'n moeder PVV heeft gestemd als tegenstem tegen GL. Niet wetende dat dit juist de kans verhoogt dat ze de premier mogen leveren.
Ik heb niet gestemd, ben veiligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het Oh-jij-hebt-anypartij-gestemd-dus-je-kop-gaat-eraf-uurtje is begonnen
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.quote:
Nopequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.
hebben kiwi's een kop?
quote:
Ja daar vrees ik ook voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eindelijk progressie in het landquote:
Welke kerstmarkt is leuk? @MizzezAmy en ik moeten er nog eentje uitzoeken voor ons uitstapjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer kerstmarktfilmpjes kijken![]()
D66. En ik heb nog niet gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd dan rechtse rakker? Ja21?
Ze hebben wel een kontje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.
hebben kiwi's een kop?
Vast een stuk leuker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer kerstmarktfilmpjes kijken![]()
zwarte schapen het land uit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
Als ik hier eindelijk mag stemmen, ga ik op deze partij stemmen![]()
[ afbeelding ]
High five.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66. En ik heb nog niet gestemd.
Een harig kontje. Hihi.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben wel een kontje.
Dat had ik dan weer niet achter jou gezocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66. En ik heb nog niet gestemd.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet achter jou gezocht.
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is pas tien over 7, maar ik heb het gevoel dat het al richting negenen gaat.
Blij dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is pas tien over 7, maar ik heb het gevoel dat het al richting negenen gaat.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.
Welkom in 2040.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.
Pak eentje in Duitsland. Meeste grote steden hebben daar zomaar 5-6 kerstmarkten tegelijk. Alles is leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:01 schreef dud0r het volgende:
Welke kerstmarkt is leuk? @MizzezAmy en ik moeten er nog eentje uitzoeken voor ons uitstapje
Misschien even aan US vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg eens dat ik moet stoppen met werken
Uh, wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Lekker van die senioren bij het stembureau die de stemkaarten met een tablet proberen in te scannen, dat gaat lekker vlotjes
Ja om de stemkaarten te registreren moeten ze schijnbaar de QR-code die er op staat scannenquote:
Dat heb ik ze niet zien doen bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om de stemkaarten te registreren moeten ze schijnbaar de QR-code die er op staat scannen
Hier zaten ze met zijn drieën op een rijtje, eentje om de legitimatie te checken, eentje om de stempas te registreren en eentje om de stemkaart te gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ze niet zien doen bij mij
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Maar wel jammer dat ik niet meer op @:bitterbal kon stemmen nu ze is verhuisd
Was hier ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zaten ze met zijn drieën op een rijtje, eentje om de legitimatie te checken, eentje om de stempas te registreren en eentje om de stemkaart te geven
Gaat eerst even huisjesmelken in Thailand en komt dan misschien wel ooit weer terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)vvd-en-van-nispen-sp
Dan gaat ze gewoon premier wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat eerst even huisjesmelken in Thailand en komt dan misschien wel ooit weer terug.
Gewoon met een muffin op de bank.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Goed, maar eens even denken of ik wel wil ga sporten.
Ben doodop, ik wil de uitslagenavond volgen en ik heb morgen een oefenwedstrijd.
Ik ga niet sporten.
Nee, muffins moeten verdiend wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met een muffin op de bank.
Anders komt het enkelbijtertje je halen @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Die durft hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders komt het enkelbijtertje je halen @:4EverBlackEyed
Wat heb je gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Volgens mij heb ik niets te snacken in huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Slechte voorbereiding voor de apocalypsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niets te snacken in huis
Dat doe ik alleen naar @dud0rquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?
En dan rollen jullie van een duin.quote:
Maar dat doe je niet om hem bang te makenquote:
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet om hem bang te maken
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Maar dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Stemze!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even langs het stembureau voor wat stapjes nu het nog droog is
Komt omdat jij nooit lief bentquote:
quote:
Jullie willen gewoon gezellig saampjes kroelen en woelen in de duinenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:
Grmblquote:
Uiteraard.quote:
Uiteraardquote:
Misschien ligt er nog wel iets in de vriezer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding voor de apocalyps
Uiteraardquote:
Ik heb net mini loempia's in de vriezer gegooidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog wel iets in de vriezer.
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Eerste keer dat ik bij deze was
Zag dat ze langs de route wel een rij stoelen hadden gezet voor als er wel een wachtrij was.
Om te onthouden voor een volgende keer
De vraag is meer wanneer ze er weer uit komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net mini loempia's in de vriezer gegooid
Ja dat is het meestal wel met die dingen, dan heb je er trek in (zoals vandaag) en gooi je er een paar in de pan om er over 8 maanden weer achter te komen dat je ze nog in de vriezer had liggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is meer wanneer ze er weer uit komen.
Ik zie je zo dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Op mijn stempas stond geen stemlokaal, enkel dat ik overal mag stemmen.
Grappig.
Gemeentehuis in Budadorp?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hier
Is jouw huis een stembureau?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik thuis kwam stond er ook best een aardige rij bij het lokale stembureau hier.
Ik in het museum. Vorige keer stadhuis. En daarvoor op het station.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Hier ook gewoon al járen dezelfde locatie.
Hier ook. Enige keer dat ik ooit nogeens een school vanbinnen ziequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik moest opeens weer naar het gemeentehuis ipv het gemeenschapshuis. Helemaal van de leg.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Nee de voormalig kerk van de grote baas in de gemeentequote:
Ehquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de voormalig kerk van de grote baas in de gemeente
Ja. Deel hier worstenbroodjes uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is jouw huis een stembureau?
Spannendquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik in het museum. Vorige keer stadhuis. En daarvoor op het station.
Met dichte eindjes zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Deel hier worstenbroodjes uit.
Is dit codetaal?quote:
Ik hoefde gelukkig maar 1 flapje open te vouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het opvouwen van die behangrol nog het spannendst.
'De Stad'quote:
Neequote:
Zo'n oosterlingquote:
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dichtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provinciequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Je mist watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dicht
Allemaal droge meukquote:
Berlijn @dud0r?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak eentje in Duitsland. Meeste grote steden hebben daar zomaar 5-6 kerstmarkten tegelijk. Alles is leuk.
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provincie
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemdquote:
A wild Amy appearsquote:
Tilburg is niemandsland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Ik moest dit googelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemd
Klotsende okselsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Afvoerputje van Brabantquote:
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjes
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te hurenquote:
Daar heb ik ook aardig mee lopen klooien jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks tegen de rotaryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te huren
*quote:
Bladerdeegquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
Ik kijk ook NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
Aah fuck, bij rtl4 zit lubach. Dan maar de hele avond nos
Samequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?quote:
quote:
Oh okee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lubach is de grote linkse lachband.
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stemquote:
Hip? Haat?quote:
Alles wat jij zegt is hip kennelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stem
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenisquote:
Neh, NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenis
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechtse figuren die de waarheid niet aan kunnen.
Ik vond dat maar tegenvallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die haten die linkse Lubach.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik ben dan ook een trendsetter en influencerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is hip kennelijk
Daarvoor eigenlijk al. Toen hij zijn "daily show" ging doen was het scherpste er wel een beetje vanaf op een gegeven moment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?
Burgemeester van Den Boschquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri Buitenlandse Zaken krijgen of Asiel en Migratie?
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiendquote:
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?quote:
Heb het gekeken en vond het maar middelmatige kwaliteit. Kijk graag naar z'n "Bureau whatever" programma's, maar dit is.. meh.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met die transgenders?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiend
Dat wel maar die gevangenis op zich is wel interessantquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Ewout irritant trouwens. Hij trapt continu open deuren in en stelt echt naïeve vragen.
En dat is..?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hier
Dan hangt ze voor dit weekend nog draaiende aan een spit op de Markt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Burgemeester van Den Bosch
In het echt best een aardige kerel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Ewout irritant trouwens. Hij trapt continu open deuren in en stelt echt naïeve vragen.
Ben jij een rechts figuur die de waarheid niet aan kan dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?
Dat kan dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?
Ja dat was wel jammer toen, haalde een beetje de goed doordachte grappen en achtergrondverhalen er uitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor eigenlijk al. Toen hij zijn "daily show" ging doen was het scherpste er wel een beetje vanaf op een gegeven moment.
Die was vorige week jaquote:
IQ onder de 90, moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat geloof ik direct. Vind hem ook niet onaardig ogen. Maar ik zit vaak met m’n ogen te draaien om z’n vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het echt best een aardige kerel.
Dat lukt me kennelijk niet echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IQ onder de 90, moet je tegen kunnen.
Heb altijd het idee dat zijn vragen van een soort minimaal niveau zijn zodat het overeenkomt met het grootste deel van z'n kijkers o.i.d. Kan me anders niet indenken waarom ie met zulke vragen komt, volgens mij is hij intelligenter dan dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Nee hoef die jankmuziek van Marco B. inderdaad niet te horenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij een rechts figuur die de waarheid niet aan kan dan?
Ja, dat vond ik dus niks.quote:
Volg gewoon de stappen die Buda ook heeft moeten doorlopen om het te ontdekkenquote:
Veel te veel moeite jonguhhquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volg gewoon de stappen die Buda ook heeft moeten doorlopen om het te ontdekken
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat zijn vragen van een soort minimaal niveau zijn zodat het overeenkomt met het grootste deel van z'n kijkers o.i.d. Kan me anders niet indenken waarom ie met zulke vragen komt, volgens mij is hij intelligenter dan dat.
Passie in de polder gaat hij nooit meer evenaren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Vind hem ook niet onaardig ogen. Maar ik zit vaak met m’n ogen te draaien om z’n vragen.
Zoek De Stad + GRMBLdorp en klaarquote:
Mooie tafelquote:
Nee dat is een bandquote:
Een blik op Marco zijn moeder en je weet dat God net eventjes kattenkots aan het opruimen was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoef die jankmuziek van Marco B. inderdaad niet te horen
Neequote:
Ja eens. Ik vind het leuke programma's omdat ik graag een inkijkje krijg in politiewerk. Niet om zijn briljante interviews en vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.
Ik heb alleen Maastricht gekeken, omdat het om de hoek ligtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachtingquote:
Ook geen strafquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachting
Dat weiger ikquote:
Dan heb je pechquote:
Het programma is zeker leuk ja!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens. Ik vind het leuke programma's omdat ik graag een inkijkje krijg in politiewerk. Niet om zijn briljante interviews en vragenMaar verder vind ik het wel gewoon een vriendelijke jongen die me ook niet dermate stoort dat ik het programma niet kan kijken.
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.quote:
Hoop het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Zekerquote:
Het was weer heerlijk.quote:
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaan
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
maakt weinig uit sowieso, hij is toch kansloosquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
Gewoon 4 jaar formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakken
Ja, Schoof gaat het hem niet meer wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Je duikt nu je bed in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
Ik ga de exitpoll afwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
quote:
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halenquote:Het wereldrecord voor de langste kabinetsformatie is in handen van België, dat in 2011 een regering vormde in 541 dagen.
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen Fles of kwiewsquote:
Welnee, premier Timmerfrans incomingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijvenquote:
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welnee, premier Timmerfrans incoming
Dat is haalbaarquote:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Neuh ga gewoon normale tijd naar bed en dan gewoon Discovery aan ipv de NOSquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je blijft er wel voor wakker
Ik zou het Jetten nog eerder gunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.
Zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijven
Voor dat al die posters zijn uitgevouwen ben je al een paar uur verderquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.
Ja ik heb een mening over Belgen die ik beter niet hardop kan verkondigenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formeren
Zetels?quote:
Vroeger was het niet zo spannend inderdaad. "Ok weer Rutte, joejoe".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Blufquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.
Zekerquote:
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |