quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Maar wel jammer dat ik niet meer op @:bitterbal kon stemmen nu ze is verhuisd
Was hier ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zaten ze met zijn drieën op een rijtje, eentje om de legitimatie te checken, eentje om de stempas te registreren en eentje om de stemkaart te geven
Gaat eerst even huisjesmelken in Thailand en komt dan misschien wel ooit weer terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)vvd-en-van-nispen-sp
Dan gaat ze gewoon premier wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat eerst even huisjesmelken in Thailand en komt dan misschien wel ooit weer terug.
Gewoon met een muffin op de bank.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Goed, maar eens even denken of ik wel wil ga sporten.
Ben doodop, ik wil de uitslagenavond volgen en ik heb morgen een oefenwedstrijd.
Ik ga niet sporten.
Nee, muffins moeten verdiend wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met een muffin op de bank.
Anders komt het enkelbijtertje je halen @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Die durft hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders komt het enkelbijtertje je halen @:4EverBlackEyed
Wat heb je gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Volgens mij heb ik niets te snacken in huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Slechte voorbereiding voor de apocalypsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niets te snacken in huis
Dat doe ik alleen naar @dud0rquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?
En dan rollen jullie van een duin.quote:
Maar dat doe je niet om hem bang te makenquote:
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet om hem bang te maken
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Maar dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Stemze!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even langs het stembureau voor wat stapjes nu het nog droog is
Komt omdat jij nooit lief bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |