Ik heb niet gestemd, ben veiligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het Oh-jij-hebt-anypartij-gestemd-dus-je-kop-gaat-eraf-uurtje is begonnen
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.quote:
Nopequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.
hebben kiwi's een kop?
quote:
Ja daar vrees ik ook voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vorige keer wel gedaan, deze keer niet.
@:nattekat wil het nog niet geloven maar we krijgen een pvda/gl, cda, d66 regering
Eindelijk progressie in het landquote:
Welke kerstmarkt is leuk? @MizzezAmy en ik moeten er nog eentje uitzoeken voor ons uitstapjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer kerstmarktfilmpjes kijken![]()
D66. En ik heb nog niet gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd dan rechtse rakker? Ja21?
Ze hebben wel een kontje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat je kop eraf omdat je niet gestemd hebt.
hebben kiwi's een kop?
Vast een stuk leuker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer kerstmarktfilmpjes kijken![]()
zwarte schapen het land uit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
Als ik hier eindelijk mag stemmen, ga ik op deze partij stemmen![]()
[ afbeelding ]
High five.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66. En ik heb nog niet gestemd.
Een harig kontje. Hihi.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben wel een kontje.
Dat had ik dan weer niet achter jou gezocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66. En ik heb nog niet gestemd.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet achter jou gezocht.
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is pas tien over 7, maar ik heb het gevoel dat het al richting negenen gaat.
Blij dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is pas tien over 7, maar ik heb het gevoel dat het al richting negenen gaat.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.
Welkom in 2040.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ook, volgens de eerste exitpoll is Denk zojuist op 35 zetels gekomen.
Pak eentje in Duitsland. Meeste grote steden hebben daar zomaar 5-6 kerstmarkten tegelijk. Alles is leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:01 schreef dud0r het volgende:
Welke kerstmarkt is leuk? @MizzezAmy en ik moeten er nog eentje uitzoeken voor ons uitstapje
Misschien even aan US vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg eens dat ik moet stoppen met werken
Uh, wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Lekker van die senioren bij het stembureau die de stemkaarten met een tablet proberen in te scannen, dat gaat lekker vlotjes
Ja om de stemkaarten te registreren moeten ze schijnbaar de QR-code die er op staat scannenquote:
Dat heb ik ze niet zien doen bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om de stemkaarten te registreren moeten ze schijnbaar de QR-code die er op staat scannen
Hier zaten ze met zijn drieën op een rijtje, eentje om de legitimatie te checken, eentje om de stempas te registreren en eentje om de stemkaart te gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ze niet zien doen bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |