SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
en er zit geen begeleidend schrijven bij?quote:
ja dacht dat je gewoon overal mocht stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
dus dat Bal in Delft stond en niet mocht stemmen daar, was haar eigen miscommunicatie
Gnorkie de porkiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die geven ook niks om natuur want ze zien het toch niet.
Bij mij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
heb jij er 1 of twee papiertjes in zitten? kiek eens ff voor mequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
Zo. De toon is nu écht gezetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Lekker uitsluitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT. Die mensen kunnen het toch niet lezen, dus je beledigt ook niemand
quote:
quote:
ze heeft wel gelijkquote:
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Die van mij zit er nog veilig inquote:
Hij gaat er blind in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
heeft die persoon een hulphond?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
Hoe zouden blinden en doven communiceren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
misschien staan er wel lammen op die stemlocaties om de blinden te helpen
Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Moet je de film See no evil, hear no evil kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zouden blinden en doven communiceren.
Welkom in gehandicaptenvillequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Vast een F1 wagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit er nog veilig in
Bovenop de lego doos die ook eens open moet.
Aan de dikte van de envelop te zien, is het er 1.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij er 1 of twee papiertjes in zitten? kiek eens ff voor me
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zouden blinden en doven communiceren.
Is er andere LEGO dan?quote:
open dan!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de dikte van de envelop te zien, is het er 1.
O ja leuk was die.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je de film See no evil, hear no evil kijken.
Nogal jaquote:
Nee het is gewoon een grote kaart, staat het verzorgingshuis naast mijn huis op als stembureau en verder niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en er zit geen begeleidend schrijven bij?
met openingstijden ofzo?
Tssssquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er andere LEGO dan?
Ja, straks zodra ik richting stembureau ga.quote:
belachelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een grote kaart, staat het verzorgingshuis naast mijn huis op als stembureau en verder niks.
ben je bang dat hij er uit vliegt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, straks zodra ik richting stembureau ga.
Ik zie niet in waarom dit belachelijk is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
belachelijk.
maar gelukkig staat in het vakje boven en onder dat stemlocaal wel geschreven waar je de lijst met locaties kan vinden
bij mij staat ook de dichtstbijzijnde er op. dat is het belachelijke nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit belachelijk is.Is toch handig. Die mensen kunnen niet weten dat ik nare ervaringen heb aan die locatie (oma is er paar maanden later ook overleden).
Maar ja over het algemeen is de dichtstbijzijnde ook het meest handige toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij staat ook de dichtstbijzijnde er op. dat is het belachelijke niet
dat er gewoon niet de andere locaties in de envelop zitten dat vind ik belachelijk
dat jij ervaringen hebt op jouw locatie dat vind ik niet belachelijk, geen zorgen
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja over het algemeen is de dichtstbijzijnde ook het meest handige toch?
valide redenquote:
Nou, speciaal voor jou open gemaakt en er zit één papiertje in.quote:
Belachelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou open gemaakt en er zit één papiertje in.
Ik twijfelde ook even of ik gewoon met envelop en al heen zou gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vorige keer kwam ik zelfs nog met een dichte envelop bij het stembureau.![]()
Moest ik die daar nog openen.
Ik praat Nizno even na. Anders even teruglezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer is toch niet nodig?
maar maar maar maar je weet helemaal niet waar deze zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
'Met deze stempas kunt u stemmen in uw gemeente.
U mag zelf kiezen in welk stemlokaal u stemt.'
Omdat het kanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom altijd maar alles vunzig opvatten?
Ik mag hier in een van de 5000 kerken stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:57 schreef rival het volgende:
Als dit niet je stembureau was, had je dan eigenlijk wel een echt stembureau?
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je het een keer gezegd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar voorspelbaar was.
Ik had daar een extra brief voor gekregen met alle locaties.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar maar maar maar je weet helemaal niet waar deze zijn
ow dus mijn gemeente is toch niet uniekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had daar een extra brief voor gekregen met alle locaties.
De gemeente denkt dat je zelf slim genoeg bent om dat uit te zoeken. Ze hebben je blijkbaar overschat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee juist niet want bij mij zit dat papier er bijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gemeente denkt dat je zelf slim genoeg bent om dat uit te zoeken. Ze hebben je blijkbaar overschat.
Sorry.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus mijn gemeente is toch niet uniek
Je komt wel beetje over alsof je in paniek zou raken zonder dat papiertje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee juist niet want bij mij zit dat papier er bij
ze hebben dus mij goed ingeschat
O_oquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry.
Of we wonen stiekem in dezelfde natuurlijk.
absoluutquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Je komt wel beetje over alsof je in paniek zou raken zonder dat papiertje.
Waar vindt u informatie over andere stemlokalen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar vindt u informatie over andere stemlokalen?
'de website #webadres'
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
zullen ze hier in de gemeente zo allergisch zijn voor het internet dat ze er hier gewoon een papiertje bij doen en niet alleen op de site van de gemeente het laten zien?
Vrij zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van twee dagen vrij zijn. Heel je mailbox is weer ontploft.
Dat is wel fijn!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die duitsers waarmee ik badminton speelde komen weer terug over een paar weken
Oja, zou kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het een keer gezegd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.quote:
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.
Nee precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef rival het volgende:
Iemand heeft zich ziek gemeld dus nu moet ik alsnog stemmen tellen
Als je uitslag hebt zou ik naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik breng jullie zsm op de hoogte van de uitslag.
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even broodjes gehaald in de stad. 8067 stappies nu![]()
En weer een dubbeltjeWe blijven nog even op een gemiddelde van 4 muntjes per maand staan
![]()
Een mooie glimmende. Nederland, 2022. Muntzijde boven. Kop - munt is nu 16-19 voor zover terug te vinden.
[ afbeelding ]
Een Dirhamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans in
maar kwam maandag een apart muntje tegen uit de emiraten, die heb ik mee naar huis genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijnquote:De meest voorkomende voornaam op de kandidatenlijst is Jan. Ruim 21 kandidaten met die naam doen mee aan deze verkiezingen. Bij de vrouwelijke kandidaten komt de voornaam Inge met zes keer het vaakst voor.
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijn#werkenbijdenos
Betaald vrijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?
Lekker overdag doen vlak voor de maandafsluiting jatogggquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnOf "vrijwel 22" dan is het minstens 21,8.
Ja misschien word je zo wel 0,4 Jan, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor, uitgerekend die loserspartij![]()
[ afbeelding ]
Dan zou je gewoon gediskwalificeerd moeten worden net als in de sport.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgerekend de partij van normen en waardenquote:Twentse CDA’er haalt posters van Wilders weg en noemt dat ‘de enige manier’
„Ik ruim rotzooi op.” Als de prominente CDA’er Couzijn Bos betrapt wordt op het verwijderen van verkiezingsposters van de PVV, geeft hij die uitleg. Meerdere avonden trok hij posters van borden. Hij geeft het toe. „En dat van een partij die van fatsoen spreekt.”
quote:Het verwijderen of bekladden van verkiezingsposters is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over, omdat het volgens hem ‘geen officiële verkiezingsborden zijn’.
Ahrens heeft CDA-voorman Martino Vos dinsdagavond aangesproken op de actie van Bos. „Hij zou het intern oppakken. Daar laat ik het ook bij. Ik ga daar geen punt van maken, of aangifte doen. Hij is gefilmd. Dat filmpje gaan wij ook niet delen.”
Ook niet op gestemd. "vrijheid voor iedereen. Iedereen die ik een lekker wijf vind tenminste." Het is hier Agodvermerika niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Uitgerekend de partij van normen en waarden
Ripquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
Ik heb er verder ook gelukkig geen last van maar mijn benen beginnen wel goed blauw te worden.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
jij hebt heel geen C als voorletterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
HAAAHHHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over,
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
beginnetje voor mijn toekomstige wagenparkquote:
quote:
Dan pensioen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog ééen werkje werken vandaag![]()
Maar eerst pissen. En dan thee zetten. En dan fok! en dan vast nog wel 80 dingen en hell het kan morgen ook nog wel
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt heel geen C als voorletter
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Nou ja ik ben gewoon voorover gevallen op het laminaat dus ik weet het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleverenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
verzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Wat ga j
Gelukkig heeft elke school 40 miljoen op de plank liggen voor het gevalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
lerares eist 40 miljoen van school omdat ze beschoten is door een 6 jarige waarover meerdere meldingen bij de schoolleiding zijn gedaan dat hij die dag een pistolenpaultje was.
hopelijk dat ze een mooie som geld toegewezen krijgt. Weg met zulke schoolleiding
Oh, ik heb gisteren ook bloed laten prikkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon lomp. Ik leer ook nooit dat een oven heet is als je hem gebruikt.
ohhh. Hoop dat ze niet teveel van je stelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.quote:
ik denk ook wel vertikaalquote:
Duidelijk geen ezel dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.
(En daarvoor ook al vaak genoeg.)
ik weet niet of ze kaal is.quote:
subcutaan kan ook nogquote:
Ja, dat maakt het enigszins spannend.quote:
ja... hoewel een stopcontact wel spannender isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het enigszins spannend.
gaat dat ook onder je huid zitten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag pakje besteld, voor bezorging dinsdagavond.
Dinsdagavond 18:40 "De bezorger is onderweg!"
Dinsdagavond 20:00 "Sorry, het wordt morgen!"
Woensdag 14:07 "Nee ook vandaag niet. Morgen! Avond!"
Ja dat zit me wel dwars ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
snelwandelaars moeten de weg op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
Slowakije stelt snelheidslimiet in op de stoep, ondanks hoongelach
Het zou niet misstaan als 1 aprilgrap, maar het is de realiteit: Slowakije voert binnenkort een snelheidslimiet in van 6 kilometer per uur op de stoep. Dus ook voor voetgangers. Het idee leidde tot hoongelach en hilariteit, maar gisteren stemde het Slowaakse parlement er wel mee in
Zou bobbelig zijn, zo'n pakket onder je huid.quote:
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.quote:
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben zo'n sloopruimte nodig hier voor iedereen die weer eens gezeik heeft met de pakketbezorging.
Nou dat zal niet het geval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennen
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor weer die werktelefoon afgaan in m'n werktas in de gang.
Potverdorie 1 dag in de week vrij. En élke woensdag bellen mensen mij. Ondanks overal staat dat ik op woensdag vrij ben.
En nee, hij staat niet uit. Er zijn telefoontjes die ik op moet nemen en die hebben een aparte ringtone.
Gelukkig vinden die telefoontjes zelden plaats. Dus dat is eigenlijk vrijwel nooit een probleem en als er daarvoor al wordt gebeld is dat nog nooit op woensdag voorgevallen.
Ja, ik had dat op GPS ingesteld maar kennelijk werkt dat niet altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Moet zeggen dat PostNL tegenwoordig bijna nooit meer m'n pakje mee terug neemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.
elke stap is er éénquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik heb wel het gevoel dat ik kleine stapjes maak in de goede richting.
DHL & DPDquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
Kan bij beide.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
ah oke :quote:
Oh! okequote:
Das idd schijtirritant. Zeker als het een leuk pakketje isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag pakje besteld, voor bezorging dinsdagavond.
Dinsdagavond 18:40 "De bezorger is onderweg!"
Dinsdagavond 20:00 "Sorry, het wordt morgen!"
Woensdag 14:07 "Nee ook vandaag niet. Morgen! Avond!"
Ja dat zit me wel dwars ja.
ik zie nu op live court tv dat het tegen de schoolleider, niet eens tegen de hele schoolquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig heeft elke school 40 miljoen op de plank liggen voor het geval
Kan bij alles behalve PostNL.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nieuw mandje voor aan de douchestang. Ouwe is eindelijk afgebroken en nou staat alles op de grond alsof het hier eoa pauper studentenhuis is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das idd schijtirritant. Zeker als het een leuk pakketje is
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuw mandje voor aan de douchestang. Ouwe is eindelijk afgebroken en nou staat alles op de grond alsof het hier eoa pauper studentenhuis is.
quote:
verwarrendquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie mijn airfryert al gezien?
[ afbeelding ]
hij heeft altijd gelijk.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft altijd gelijk.
zelfs als hij compleet ongelijk heeft dan nog heeft hij gelijk want anders komt hij in een toddlertantrum
Maar in dit geval had hij voor de verandering echt gelijk en durf dat ook toe te geven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft altijd gelijk.
zelfs als hij compleet ongelijk heeft dan nog heeft hij gelijk want anders komt hij in een toddlertantrum
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
even gekeken in de postNL app, bij het kopje account zit een optie bezorgvoorkeuren
daar kies je voorkeur instellen
en dan kun je kiezen voor een afgesproken plek.
Moet droog en uit het zicht zijn, goed toegankelijk en rond je huis
mijn ouders hebben deze optie al erg lang standaard staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]We hadden het bijna allemaal mis
Je praat altijd zo liefdevol over je kat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
Wil ik net even goed gaan stofzuigen hier staat Hedwig ineens voor het raam en nu ligt ze te slapen.
Zal niet, zo lekker is mijn bloed nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh. Hoop dat ze niet teveel van je stelen
weet niet hoe kieskeurig de gemiddelde vampier isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal niet, zo lekker is mijn bloed niet
Ik neem gewoon wat knoflook meequote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet hoe kieskeurig de gemiddelde vampier is
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik neem gewoon wat knoflook mee
tijd om zo onder de wol te gaan dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Uh-oh, de snelheid van het forum neemt weer af. Ptsd is getriggerd.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd om zo onder de wol te gaan dus
Dan moet je wel een hele zware avond hebben gehad gisterenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
Forum past zich aan mijn snelheid vandaag aan
Wat lief
Ja, heel zwaarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele zware avond hebben gehad gisteren
Wintertijd was een muzikaal praatprogramma van presentator Harry de Winter dat hij eerst bij RTL 5 presenteerde en later bij verschillende andere televisie- en radiozenders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal de schuld van Wintertijd
Nu hoef je je huis niet meer uit om te friturenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie mijn airfryert al gezien?
[ afbeelding ]
Vaak genoeg hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat altijd zo liefdevol over je kat.
Oh dat is best een flink verschil ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Een telefoon via Bol is 170¤ goedkoper dan via Coolblue. Hoe dan? Echt, hoe dan?
¤638 vs ¤799
mathz izzent mathingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Een telefoon via Bol is 170¤ goedkoper dan via Coolblue. Hoe dan? Echt, hoe dan?
¤638 vs ¤799
De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzingquote:
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzing
Dat zijn er maar 5.quote:
Ik krijg 121 euro korting als ik de tablet er niet bij neemquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.
Dus kost het je alsnog 121 euro
Wat is het geworden voor kunstwerk?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n plicht weer vervuld en staan origamieën in een stemhokje.
Ik heb er een vosje van gevouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het geworden voor kunstwerk?
Wat leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
Maak je een bedstee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Het is lastig om het adhv de foto's op te maken, maar het lijkt op enkelglas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?
alleen dat hoekje met je rode vakje eraf gescheurd en ingeleverdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar even serieus, er liggen mensen onder bruggen te slapen met kleinere dekens.
hier is als laatste een label A op gezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb B en het is nog steeds koud in huis. Dus tja.
goed boek welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je De ontdekking van de hemel helemaal uitvouwt.
Naar huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al na vijven.
gelachen.quote:Op sociale media gaan oproepen rond dat GroenLinks-PvdA-kiezers twee vakjes mogen inkleuren, maar dat is onjuist. Elke stemmer mag maar één vakje rood kleuren, anders wordt je stem ongeldig verklaard.
quote:
Ik had Fquote:
Gelachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
We dragen niet allemaal geitenwollensokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je hoeft dat ding toch niet zover uit te vouwen? De juiste keuze staat in lijst 2.
Ah,rechts is weer bang om te verliezen, dus komen ze weer met deze oproep.quote:
succes....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eten naar binnen geschoven, nu richting stembureau.
Dat gaat nog wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta in een grote file en er komen net een berger en ambulance voorbij
stemmen in de filequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
hoe vaak moet ik nou zeggen dat je om de file heen moet rijden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hier ook. Intussen weer thuis van het stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Was wel echt een enorme lap papier bij het stemmen ja. Container waar die in moest was ook al bijna vol.Ja dat gaat wel snel zo.
Ik hoop dezelfde als de vorige keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
En dat wasquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dezelfde als de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |