SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
en er zit geen begeleidend schrijven bij?quote:
ja dacht dat je gewoon overal mocht stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
dus dat Bal in Delft stond en niet mocht stemmen daar, was haar eigen miscommunicatie
Gnorkie de porkiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die geven ook niks om natuur want ze zien het toch niet.
Bij mij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
heb jij er 1 of twee papiertjes in zitten? kiek eens ff voor mequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
Zo. De toon is nu écht gezetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Lekker uitsluitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT. Die mensen kunnen het toch niet lezen, dus je beledigt ook niemand
quote:
quote:
ze heeft wel gelijkquote:
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Die van mij zit er nog veilig inquote:
Hij gaat er blind in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
heeft die persoon een hulphond?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
Hoe zouden blinden en doven communiceren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
misschien staan er wel lammen op die stemlocaties om de blinden te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |