Als coach van Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Ronald Koeman stemmen.
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Die schoof was ook maar nietszeggend figuur
ik mis ruttegod
jawel maar viel niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.
Hoeft toch ook niet? Hij deed zijn werk. En zo onzichtbaar was hij ook niet trouwens.quote:
quote:
Snarrenquote:
Kan ookquote:
Nee, voor de TK.quote:
politici moeten juist niet opvallen.quote:
En dan een vraag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Alle politici moeten ninja's zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Lijkt me wel de man die ons de goede kant op kan helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een vraag:
"Wie stond er op bord 1?"
Niet Baudetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Nee, die is daar helemaal uit beeld, volgens mij.quote:
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Dat je dat niet weet zeg."
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Ben je wel een echte Nederlander?"
quote:
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Ben je wel een echte Nederlander?"
Dan zou ik eerder op de weg lettenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.
Wat?quote:
Gelukkig was dit gewoon op de randweg van de wijk, waar 50 de max is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.
nouquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder op de weg letten
[..]
Wat?
Gelukkig mag je in de rest van het land wel gewoon 180.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig was dit gewoon op de randweg van de wijk, waar 50 de max is.
Voor rival is elke weg een circuit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig mag je in de rest van het land wel gewoon 180.
Terugmailen: "Wat is het nu?"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg een mailtje van de klant om iets aan te passen.
Staat er of ik van onderstaande 3 regels de boeking wil aanpassen en dan staat er een screenshot onder waarop 5 regels te zien zijn.
Ja, die kwam eens kijken of Hedwig er nog wel was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Oh kijk ook even naar rechts..
[ link | afbeelding ]
Terrorkat is er weer.
Na liever niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kwam eens kijken of Hedwig er nog wel was.
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Oh cute mijn bovenbuurjongen vraagt of we samen gaan stemmen want is zijn eerste keer.
Hij is 21 ofzo en hij is homo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
50 is de stok, de lat bepaal jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom altijd maar alles vunzig opvatten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is een condoom nog meer aan te raden
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.quote:
Vragen of je een auto met zo'n enorme bokshandschoen aan de voorkant kunt leasen. Kun je iedereen van de weg beukenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
inderdaad, het enige dat mijn ware potentieel blokkeert is de achterbumper van mijn voorganger.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
Ik kan ze wel waarderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Bij de HEMA en bol.com werken echt mensen die zichzelf heel grappig vinden.
ik ook.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-eerste-wereldoorlogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
Nu ik eindelijk roze handdoeken en theedoeken heb in de keuken hou ik ook van ze.quote:
op wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ola
Ik heb al gestemd, doe ik altijd voordat ik naar werk ga omdat ik het anders zou vergeten.
Ja heb hier geen stempas tochquote:
Op welke partij stemde je normaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh ik moet stemmen op de plek waar mijn moeder een hartstilstand kreeg.
Tenzij er maar één stembureau in je hele gemeente is moet je niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Je mag ook ergens anders stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ikquote:
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.
De dichtstbijzijnde staat alleen op je stempas
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Oh dan ga ik even kijken welke andere locaties er zijn. Had net mijn stempas gepakt en zag dat staan.
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ik
Ja? Dat heb ik dan totaal gemist. Dacht dat je die pas die met de post is gestuurd moest gebruikenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
Zo luxe doen ze niet hier in Emmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?
Die mogen niet stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!quote:
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.quote:
Die sturen ze naar een container en zeggen dan dat het de stembus isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!
tss belachelijk dat ze er locaties voor maken en het niet eens mag
geldverspilling
een hulpmiddel is aanwezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschreven
Zolang er nog mensen in de goot wekelijks LEGO kunnen kopen is Links stemmen een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?
Je mag niet in een andere gemeente stemmen, tenzij aanvraag.
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschreven
Trek dat ding net uit de envelop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenIk in ieder geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |