SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O ja, was 'm al helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog met frikandel gebeld ballie?
Ja schrijft ze ook in het receptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet dan wel regelmatig husselen anders zit die saus niet verdeeld.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
quote:
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
Waarom kan dat niet als het regent?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
aaaah als het droog blijft kan ik naar de gym
zou het de fok server helpen als ik er daar een paar duizend van wis?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet mijn dm’s nog even veilig gaan stellen.
Ja daarom baal ik dan ook als het regent maar be er nu :pquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt nog evenMerk je niet langzaam dat de gym een beetje een verslaving wordt? Ik had dat wel altijd als ik een paar weken in dat ritme zat. Net als met hardlopen.
Ik ga voor het eerst niet op een vrouw stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Die doet niet eens mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Iteejer heeft een uitleg geplaatst ergens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Schoof ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee.
"Werkt"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Helaas.quote:
Die zien we nooit meer terugquote:
In de Schoofpot.quote:
Van wie ben je fan?quote:
Als je leven middelmatig is snap ik datquote:
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.quote:
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,quote:
Dan wordt het dobbelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.
Ik had ook niks anders verwacht. Iedereen lekker moddergooien naar elkaar, daar worden we beter van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leven middelmatig is snap ik dat
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijd
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het dobbelen.
Rol maar een d20
Dat zijn er veel te veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Tja, Als je de zorg, de politie en de woningbouw kapot hebt bezuinigd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.
Dan wordt het een d25quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
ik stond om 7:35 weer buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wie heeft/gaat er als eerste stemmen van ons?
Ik stond wel even in de rij ja. Mannetje of 5-6 voor me.quote:
minimaal 10 teveelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
Ik gaf mijn stem om 07:36.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
ik waarschijnlijk als laatstequote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
wellicht,maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier partijen is al voldoende.
originele kangeroepoep?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?
Familie die daar woont heeft kalenders opgestuurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?
Vanavond.quote:
9 van de 10 keer bij een school.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
Weet zo uit mijn hoofd niet eens waar ik kan stemmen in de wijk.
Ik kon 190 meter van mijn huis stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
Weet zo uit mijn hoofd niet eens waar ik kan stemmen in de wijk.
Dat kan heul niet want fraudegevoeligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
ik wil grwoon met digiid online stemmen
Het is hier sowieso niet bij de basisschool dat weet ik wel 100% zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
9 van de 10 keer bij een school.
ik denk minder dan met zo'n dom papieren stembiljetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan heul niet want fraudegevoelig
zie je de volgende dag welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen.
Maar dan is je stem niet anoniem.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
anoniem, haquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan is je stem niet anoniem.
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorterenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen. Maar ik weet nu al vrij zeker dat PVV wel weer wint in Emmen.
Het is wel een beetje de charme van stemmen dat je het in persoon doet vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
Ben je stemmenteller?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorteren
KIESDREMPELquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorteren
ik zou er niet om malen als het permanent verdwijntquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de charme van stemmen dat je het in persoon doet vind ik
zolang ze blijven liegen en bedriegen, not gonna happenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze eens zouden werken om het vertrouwen in de politiek weer terug te brengen.
Soms wel. Maar deze verkiezingsdag heb ik geen rol ik ben backup. Als we moeten hertellen dan wel.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang ze blijven liegen en bedriegen, not gonna happen
We hebben eigenlijk gewoon een goede dictator nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze eens zouden werken om het vertrouwen in de politiek weer terug te brengen.
* TheStigsDutchCousin steekt hand opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk gewoon een goede dictator nodig.
SGP hierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen. Maar ik weet nu al vrij zeker dat PVV wel weer wint in Emmen.
niet gewoon een systeem dat adhv telnr de kat erbij haalt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind het het wel tof dat die assistente bij de dierenarts meteen weet over welke kat het gaat als ik bel.Belde gisteren ofzo ook al en toen wist ze ook meteen over welke kat het ging. Nu zullen er ook wel niet zoveel katten Hedwig heten daar in het systeem maar toch.
Kan ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon een systeem dat adhv telnr de kat erbij haalt?
Ik zou een stembureau proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken waar ik precies moet zijn om te stemmen.
Hier in Emmen is het behoorlijk rechts aan het worden met alle gedoetjes rondom asielzoekers in Ter Apel (die via Emmen moeten reizen). Sowieso is Ter Apel maar een kwartier rijden hier vandaan.quote:
Bij de dokter zien ze dat als het goed is ook. Ze weten daar zelfs welke kinderen bij mijn telefoonnummer horen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ookalsnog beter geregeld dan bij de dokter enz dan haha.
Ik heb vaak collega's die boos opbellen naar me met "de excel die je stuurde is kapot! Als je wil dat ik iets binnen 2 weken doe, stuur dan in ieder geval een werkende file!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Daar heeft hij jullie toch voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Zal wel een beetje hetzelfde systeem zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij de dokter zien ze dat als het goed is ook. Ze weten daar zelfs welke kinderen bij mijn telefoonnummer horen.
Lekker inzoomen op 250%, daardoor je nog maar een paar cellen in beeld hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb vaak collega's die boos opbellen naar me met "de excel die je stuurde is kapot! Als je wil dat ik iets binnen 2 weken doe, stuur dan in ieder geval een werkende file!"
Uh, doe even unfreeze panes en zoom niet in alsof je een bejaarde met zicht van 40% bent.
ben geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op 250%, daardoor je nog maar een paar cellen in beeld hebt.
Hoezo op vulling kun je niet filteren? Je kunt toch gewoon filteren of op z'n minst sorteren op cell color?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
Er staan nu dus allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnen
Oh ze doen altijd alsof ze geen idee hebben wie ik ben als ik bel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij de dokter zien ze dat als het goed is ook. Ze weten daar zelfs welke kinderen bij mijn telefoonnummer horen.
Zulke mensen jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op 250%, daardoor je nog maar een paar cellen in beeld hebt.
Dierenarts is altijd de enige die meteen weet waar ik het over heb.quote:
Ok, nu ga je te ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leven middelmatig is snap ik dat
Oh ja? Ik dacht alleen op waarde. Maar goed, losse rechthoekjes met kleurtjes terwijl je gewoon cellen kunt vullenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo op vulling kun je niet filteren? Je kunt toch gewoon filteren of op z'n minst sorteren op cell color?
Ja moet je de filter dropdown gebruiken. Zo zeg maar:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht alleen op waarde. Maar goed, losse rechthoekjes met kleurtjes terwijl je gewoon cellen kunt vullen
Dud0r is een excel proquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dudor ook van de Excel fans ja?
Check.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat je echt geweldig kan verdienen als je een beetje handig bent met Excel
Waarom studeren als je gewoon dat kan doen.
Dit weet ik zelfsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet je de filter dropdown gebruiken. Zo zeg maar:
[ afbeelding ]
Oh cool, dat doe ik nooitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet je de filter dropdown gebruiken. Zo zeg maar:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat het forum het weer doet *even afkloppen* Ik zag het vanmorgen somber in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben nog steeds heel erg bang dat de uitslagenavond in het water gaat vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat het forum het weer doet *even afkloppen* Ik zag het vanmorgen somber in.
Nee want ik gebruik excel alleen om analyses te doen en tools te maken waarmee anderen hun werk makkelijker kunnen doen. De rest van de tijd werk ik met de resultaten van die analyses (uitleggen, plannen maken om dingen te veranderen aan de hand daarvan, etc.).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou wel mentaal langzaam kapot gaan, heb jij dat niet?
Dat doet het toch wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel erg bang dat de uitslagenavond in het water gaat vallen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.Tweede aflevering komt vrijdag geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet als D66 en CDA samen 75 zetels pakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet het toch wel.
Oh heeft het tot nu toe wel een 8.1 zie ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweede aflevering komt vrijdag geloof ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.Welke serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gelooft dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als D66 en CDA samen 75 zetels pakken
Er wordt wel enorm geklaagd op Reddit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heeft het tot nu toe wel een 8.1 zie ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
Over wat ik zei in de spoiler?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt wel enorm geklaagd op Reddit.
Ik lachte er net nog om, maar ik denk Bontebal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
wie gaat de nieuwe premier worden denken jullie?
Close enough.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Haha watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens zo'n excel teruggekregen. "Jongens ik heb weer een kindertekening binnen!"quote:
Ja, en gaten in het verhaal. Er zijn mij een paar dingen ook niet helemaal duidelijk in de tweede aflevering.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hmm ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en gaten in het verhaal. Er zijn mij een paar dingen ook niet helemaal duidelijk in de tweede aflevering.
Amazonquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Is Clarksons Farm ergens te streamen?
Primequote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Is Clarksons Farm ergens te streamen?
Ik trapte er heel even in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
Zo jongens, de almachtige VVD is een stem rijker
Ik was een tijdje geleden in de keuken bezig en ik hoorde alleen maar gevloek en getier van de tv in de kamer komen, geen idee wat er op was.quote:
Ik gebruik de webshop wel regelmatig, volgens mij bestel ik tegenwoordig bijna alles daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Amazon Prime heeft echt wel leuke dingen!
Ik begin nu toch bang te worden dat het wel serieus wasquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 stemmen, mijn vriendin heeft er ook op gestemd.
Dilan heeft haar stem uitgebracht?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
Zo jongens, de almachtige VVD is een stem rijker
Ik koop er alleen boekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik de webshop wel regelmatig, volgens mij bestel ik tegenwoordig bijna alles daar.Hedwig haar nieuwe mandje heb ik daar ook gekocht.
Clarkson's Farmquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Amazon Prime heeft echt wel leuke dingen!
Ben ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin nu toch bang te worden dat het wel serieus was
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat je dood lachen. Helemaal als Gerald onverstaanbaar door beeld komt praten haha. Is iemand die helpt op zijn boerderij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden in de keuken bezig en ik hoorde alleen maar gevloek en getier van de tv in de kamer komen, geen idee wat er op was.
Het was Clarkson met z'n schapen![]()
En m'n broer zei van de week dat het hilarisch was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Heb heel even getwijfeld tussen cda of vvd
Zoveel te kijken en te lezen, zo weinig tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat je dood lachen. Helemaal als Gerald onverstaanbaar door beeld komt praten haha. Is iemand die helpt op zijn boerderij.
Ik zie dat ze ook 'mijn' caviavoer hebbenquote:
Het kijkt wel makkelijk weg, ik ben altijd zo door een nieuw seizoen heen en mijn concentratie is echt heel slecht als ik alleen iets moet kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel te kijken en te lezen, zo weinig tijd
En te veel tijd verspillen aan Fok en Instagram.
Ik weet niet hoe het met caviavoer zit maar de brokken die Hedwig krijgt zijn ook regelmatig in de aanbieding daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook 'mijn' caviavoer hebbenIets duurder dan hier in de winkel maar daar is het vaak op.
Zeker weten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij dacht die Haags stemt pvv
Van me leven nooit niet.
Nee, niet per se, maar dit is een partij die ik nooit achter je gezocht had.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij dacht die Haags stemt pvv
Van me leven nooit niet.
Ben al jaren van die partij man.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet per se, maar dit is een partij die ik nooit achter je gezocht had.
Ga toch links rijden joh gekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er iemand was die niet eens wist dat je op kleur kon filteren
Als nou iemand een vvd'er is, is het haags wel vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik echt niet achter je gezocht.
US is meer een FvD'er.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als nou iemand een vvd'er is, is het haags wel vind ikEn US.
Als coach van Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Ronald Koeman stemmen.
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Die schoof was ook maar nietszeggend figuur
ik mis ruttegod
jawel maar viel niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.
Hoeft toch ook niet? Hij deed zijn werk. En zo onzichtbaar was hij ook niet trouwens.quote:
quote:
Snarrenquote:
Kan ookquote:
Nee, voor de TK.quote:
politici moeten juist niet opvallen.quote:
En dan een vraag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Alle politici moeten ninja's zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Lijkt me wel de man die ons de goede kant op kan helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een vraag:
"Wie stond er op bord 1?"
Niet Baudetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Nee, die is daar helemaal uit beeld, volgens mij.quote:
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Dat je dat niet weet zeg."
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Ben je wel een echte Nederlander?"
quote:
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Ben je wel een echte Nederlander?"
Dan zou ik eerder op de weg lettenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.
Wat?quote:
Gelukkig was dit gewoon op de randweg van de wijk, waar 50 de max is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan die borden nooit lezen als ik er met 180 voorbij rij.
nouquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder op de weg letten
[..]
Wat?
Gelukkig mag je in de rest van het land wel gewoon 180.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig was dit gewoon op de randweg van de wijk, waar 50 de max is.
Voor rival is elke weg een circuit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig mag je in de rest van het land wel gewoon 180.
Terugmailen: "Wat is het nu?"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg een mailtje van de klant om iets aan te passen.
Staat er of ik van onderstaande 3 regels de boeking wil aanpassen en dan staat er een screenshot onder waarop 5 regels te zien zijn.
Ja, die kwam eens kijken of Hedwig er nog wel was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Oh kijk ook even naar rechts..
[ link | afbeelding ]
Terrorkat is er weer.
Na liever niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kwam eens kijken of Hedwig er nog wel was.
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Oh cute mijn bovenbuurjongen vraagt of we samen gaan stemmen want is zijn eerste keer.
Hij is 21 ofzo en hij is homo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
50 is de stok, de lat bepaal jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom altijd maar alles vunzig opvatten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is een condoom nog meer aan te raden
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.quote:
Vragen of je een auto met zo'n enorme bokshandschoen aan de voorkant kunt leasen. Kun je iedereen van de weg beukenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
inderdaad, het enige dat mijn ware potentieel blokkeert is de achterbumper van mijn voorganger.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
Ik kan ze wel waarderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Bij de HEMA en bol.com werken echt mensen die zichzelf heel grappig vinden.
ik ook.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-eerste-wereldoorlogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
Nu ik eindelijk roze handdoeken en theedoeken heb in de keuken hou ik ook van ze.quote:
op wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ola
Ik heb al gestemd, doe ik altijd voordat ik naar werk ga omdat ik het anders zou vergeten.
Ja heb hier geen stempas tochquote:
Op welke partij stemde je normaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh ik moet stemmen op de plek waar mijn moeder een hartstilstand kreeg.
Tenzij er maar één stembureau in je hele gemeente is moet je niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Je mag ook ergens anders stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ikquote:
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.
De dichtstbijzijnde staat alleen op je stempas
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Oh dan ga ik even kijken welke andere locaties er zijn. Had net mijn stempas gepakt en zag dat staan.
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ik
Ja? Dat heb ik dan totaal gemist. Dacht dat je die pas die met de post is gestuurd moest gebruikenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
Zo luxe doen ze niet hier in Emmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?
Die mogen niet stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!quote:
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.quote:
Die sturen ze naar een container en zeggen dan dat het de stembus isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!
tss belachelijk dat ze er locaties voor maken en het niet eens mag
geldverspilling
een hulpmiddel is aanwezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschreven
Zolang er nog mensen in de goot wekelijks LEGO kunnen kopen is Links stemmen een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?
Je mag niet in een andere gemeente stemmen, tenzij aanvraag.
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschreven
Trek dat ding net uit de envelop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenIk in ieder geval wel
Die geven ook niks om natuur want ze zien het toch niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |