In de Schoofpot.quote:
Van wie ben je fan?quote:
Als je leven middelmatig is snap ik datquote:
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.quote:
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,quote:
Dan wordt het dobbelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.
Ik had ook niks anders verwacht. Iedereen lekker moddergooien naar elkaar, daar worden we beter van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leven middelmatig is snap ik dat
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijd
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het dobbelen.
Rol maar een d20
Dat zijn er veel te veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Tja, Als je de zorg, de politie en de woningbouw kapot hebt bezuinigd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.
Dan wordt het een d25quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
ik stond om 7:35 weer buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wie heeft/gaat er als eerste stemmen van ons?
Ik stond wel even in de rij ja. Mannetje of 5-6 voor me.quote:
minimaal 10 teveelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
Ik gaf mijn stem om 07:36.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
ik waarschijnlijk als laatstequote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |