SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O ja, was 'm al helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog met frikandel gebeld ballie?
Ja schrijft ze ook in het receptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet dan wel regelmatig husselen anders zit die saus niet verdeeld.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
quote:
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
Waarom kan dat niet als het regent?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
aaaah als het droog blijft kan ik naar de gym
zou het de fok server helpen als ik er daar een paar duizend van wis?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet mijn dm’s nog even veilig gaan stellen.
Ja daarom baal ik dan ook als het regent maar be er nu :pquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt nog evenMerk je niet langzaam dat de gym een beetje een verslaving wordt? Ik had dat wel altijd als ik een paar weken in dat ritme zat. Net als met hardlopen.
Ik ga voor het eerst niet op een vrouw stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Die doet niet eens mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Iteejer heeft een uitleg geplaatst ergens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Schoof ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee.
"Werkt"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Helaas.quote:
Die zien we nooit meer terugquote:
In de Schoofpot.quote:
Van wie ben je fan?quote:
Als je leven middelmatig is snap ik datquote:
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.quote:
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,quote:
Dan wordt het dobbelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax, maar ik ga echt niet op Dilan stemmen.
Ik had ook niks anders verwacht. Iedereen lekker moddergooien naar elkaar, daar worden we beter van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen van allen, partijstandpunten zijn leuk verder maar komt toch gene reet van als ze geen doorbraak in oa woningnood,
stikstofdebat oa kunnen forceren.
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leven middelmatig is snap ik dat
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fan van Ajax is nu ook niet echt een goede tijd
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het dobbelen.
Rol maar een d20
Dat zijn er veel te veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Tja, Als je de zorg, de politie en de woningbouw kapot hebt bezuinigd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond een mooi stukje over in de krant vandaag. Vanuit België. Triple A status, waar er zelfs nog een A bij zou kunnen, begrotingstekort onder de 2% en nog klagen we dat alles slecht is hier.
Dan wordt het een d25quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn toch 25 partijen waar je op kan stemmen.
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
ik stond om 7:35 weer buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wie heeft/gaat er als eerste stemmen van ons?
Ik stond wel even in de rij ja. Mannetje of 5-6 voor me.quote:
minimaal 10 teveelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel te veel.
Ik gaf mijn stem om 07:36.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
ik waarschijnlijk als laatstequote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
wellicht,maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier partijen is al voldoende.
originele kangeroepoep?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?
Familie die daar woont heeft kalenders opgestuurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannends besteld dat het helemaal uit Australië moet komen?
Vanavond.quote:
9 van de 10 keer bij een school.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
Weet zo uit mijn hoofd niet eens waar ik kan stemmen in de wijk.
Ik kon 190 meter van mijn huis stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
Weet zo uit mijn hoofd niet eens waar ik kan stemmen in de wijk.
Dat kan heul niet want fraudegevoeligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
ik wil grwoon met digiid online stemmen
Het is hier sowieso niet bij de basisschool dat weet ik wel 100% zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
9 van de 10 keer bij een school.
ik denk minder dan met zo'n dom papieren stembiljetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan heul niet want fraudegevoelig
zie je de volgende dag welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen.
Maar dan is je stem niet anoniem.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
anoniem, haquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan is je stem niet anoniem.
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorterenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen. Maar ik weet nu al vrij zeker dat PVV wel weer wint in Emmen.
Het is wel een beetje de charme van stemmen dat je het in persoon doet vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
Ben je stemmenteller?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorteren
KIESDREMPELquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo laat? We moeten al die megaposters uitvouwen, tellen en sorteren
ik zou er niet om malen als het permanent verdwijntquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de charme van stemmen dat je het in persoon doet vind ik
zolang ze blijven liegen en bedriegen, not gonna happenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze eens zouden werken om het vertrouwen in de politiek weer terug te brengen.
Soms wel. Maar deze verkiezingsdag heb ik geen rol ik ben backup. Als we moeten hertellen dan wel.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang ze blijven liegen en bedriegen, not gonna happen
We hebben eigenlijk gewoon een goede dictator nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze eens zouden werken om het vertrouwen in de politiek weer terug te brengen.
* TheStigsDutchCousin steekt hand opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk gewoon een goede dictator nodig.
SGP hierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de uitslagen altijd zo laat binnenkomen. Maar ik weet nu al vrij zeker dat PVV wel weer wint in Emmen.
niet gewoon een systeem dat adhv telnr de kat erbij haalt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind het het wel tof dat die assistente bij de dierenarts meteen weet over welke kat het gaat als ik bel.Belde gisteren ofzo ook al en toen wist ze ook meteen over welke kat het ging. Nu zullen er ook wel niet zoveel katten Hedwig heten daar in het systeem maar toch.
Kan ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon een systeem dat adhv telnr de kat erbij haalt?
Ik zou een stembureau proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken waar ik precies moet zijn om te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |