SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O ja, was 'm al helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog met frikandel gebeld ballie?
Ja schrijft ze ook in het receptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet dan wel regelmatig husselen anders zit die saus niet verdeeld.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
quote:
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
het gaat weer harder regenen. Maar het is pas 1 uur
Waarom kan dat niet als het regent?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
aaaah als het droog blijft kan ik naar de gym
zou het de fok server helpen als ik er daar een paar duizend van wis?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet mijn dm’s nog even veilig gaan stellen.
Ja daarom baal ik dan ook als het regent maar be er nu :pquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt nog evenMerk je niet langzaam dat de gym een beetje een verslaving wordt? Ik had dat wel altijd als ik een paar weken in dat ritme zat. Net als met hardlopen.
Ik ga voor het eerst niet op een vrouw stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Die doet niet eens mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop Halsema for Minister president
Iteejer heeft een uitleg geplaatst ergens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Schoof ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee.
"Werkt"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het forum werkt weer
Waarschijnlijk voor korte duur, anders rip productiviteit.
Helaas.quote:
Die zien we nooit meer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |