Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Het zou echt triest zijn als de verkiezingsavond straks niet via dit forum gevolgd kan worden.
Die moet je eerst van de A12 afbikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijken
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.quote:
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.
Samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.
Plausibel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat jij ergens anders bent.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Waarom is mijn kat zo gestoord. Het was wel lekker rustig de laatste dagenmaar ja niet met een goede reden.
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]wat wil je nou dan? je oude kat terug of een gestoorde variant?
pick one of the above, not bothquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja als ze haarzelf is dan is ze ook gestoord.
Mag jij ook stemmen?quote:
Kan, maar moet ik dan allemaal al ver vantevoren aanvragen via de ambassade geloof ik. Teveel gedoe om te stemmen in een land waar ik verder niet echt meer een link mee heb.quote:
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan, maar moet ik dan allemaal al ver vantevoren aanvragen via de ambassade geloof ik. Teveel gedoe om te stemmen in een land waar ik verder niet echt meer een link mee heb.
Stemwijzer, Kieskompas etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheid
De stempas ligt klaar, maar ik weet het echt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stemwijzer, Kieskompas etc.
Daarnaast is toch voor jou enorm belangrijk wat de politiek gaat doen? Je persoonlijke situatie is toch ontzettend afhankelijk van de politiek?
Dan wil je toch juist een beetje invloed kunnen uitoefenen?
Dus hup naar de stembus
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen. Stemwijzer en Kieskompas kwamen beide op andere partijen uit, dus daar hecht ik maar niet zo veel waarde aan. Ook partijen waar ik nog nooit van had gehoord... iets van FNP geloof ik. Dat staat vast niet voor "FOK!'s Nieuwe Partij", dus die negeer ik maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheid
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen. Stemwijzer en Kieskompas kwamen beide op andere partijen uit, dus daar hecht ik maar niet zo veel waarde aan. Ook partijen waar ik nog nooit van had gehoord... iets van FNP geloof ik. Dat staat vast niet voor "FOK!'s Nieuwe Partij", dus die negeer ik maar.
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja dat had ik dus ook. En dan nog, wat ze beloven komen ze 9 van de 10x niet waar.
Ik heb ene beetje de debatten gevolgd, maar wat een haat en kinderachtig gedoe allemaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denken.
Valt wel echt iets te kiezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denken.
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
mijn aidryer komt vandaag.
Dit ziet er lekker uit om te maken
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
jaaaaaa lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.
Ja, je gaat sowieso vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
aaaah als het droog blijft kan ik naar de gym
Wel gewoon de classics, niet zo'n premium variant met snacks waar eigenlijk niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
ja als het droog isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, je gaat sowieso vandaag.
Precies. Niet van die net niet snacks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gewoon de classics, niet zo'n premium variant met snacks waar eigenlijk niemand op zit te wachten
Je moet dan wel regelmatig husselen anders zit die saus niet verdeeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |