Tuurlijk werkt hetquote:
Ok doeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
mooie tijd om af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Blijf dan ook van die kabels afquote:
Nee nog niet bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je die nieuwe smaak cola al geproefd?
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.quote:
@Danny @iteejerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Het zou echt triest zijn als de verkiezingsavond straks niet via dit forum gevolgd kan worden.
Die moet je eerst van de A12 afbikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijken
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.quote:
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.
Samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.
Plausibel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat jij ergens anders bent.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Waarom is mijn kat zo gestoord. Het was wel lekker rustig de laatste dagenmaar ja niet met een goede reden.
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]wat wil je nou dan? je oude kat terug of een gestoorde variant?
pick one of the above, not bothquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |