Dit zou een mooi forum zijn als dat subforum en alle gebruikers gewoon naar een eigen eiland werden verbannen.quote:
open er een topic overquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben agressief aan het worden.
t aantal personen klopt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu in de bonus valt het mee, en zat ook nog een 35% sticker opWel een beetje vreemd dat ze zeggen dat het voor 2 personen is
Hij wil gewoon niemand uitsluiten en gelijk behandelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Wilders haat nu op eens alle immigranten, niet meer alleen asielzoekers.
jaquote:
Mooi, kunnen we weer normaal doenquote:
Tuurlijk werkt hetquote:
Ok doeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
mooie tijd om af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Blijf dan ook van die kabels afquote:
Nee nog niet bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je die nieuwe smaak cola al geproefd?
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.quote:
@Danny @iteejerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |