quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft die nu weer voor geks gezegd dan?
quote:CDA-leider Bontenbal: religieus onderwijs mag botsen met grondrecht van gelijkheid
Oh dat. Ja er is een reden dat ik weiger op religieuze partijen te stemmenquote:
Het is maar goed dat ze niet kan praten.. anders zou ze me telkens een schuld gevoel aanpraten denk ik.quote:
Muntdrop?quote:
misschien miauwt ze dat wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet kan praten.. anders zou ze me telkens een schuld gevoel aanpraten denk ik.
Maar das niet zwartquote:
Je had vroeger wel van die grote dropjes in biljetvormquote:
Heb die dingen al eeuwen niet meer op, maar kan wel wel herinneren dat ze niet heel smakelijk warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst dat er Scheisse stond![]()
Ik lees vooral VBL drek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer is erachter waarom we altijd zo lacherig praten over NWS en POL.
valt me mee qua prijsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond stoomgroenten van de AH, die waren best prima https://www.ah.nl/product(...)li-curry-gember-olie
Ja nu in de bonus valt het mee, en zat ook nog een 35% sticker opquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben agressief aan het worden.
Dit zou een mooi forum zijn als dat subforum en alle gebruikers gewoon naar een eigen eiland werden verbannen.quote:
open er een topic overquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben agressief aan het worden.
t aantal personen klopt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu in de bonus valt het mee, en zat ook nog een 35% sticker opWel een beetje vreemd dat ze zeggen dat het voor 2 personen is
Hij wil gewoon niemand uitsluiten en gelijk behandelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Wilders haat nu op eens alle immigranten, niet meer alleen asielzoekers.
jaquote:
Mooi, kunnen we weer normaal doenquote:
Tuurlijk werkt hetquote:
Ok doeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
mooie tijd om af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Blijf dan ook van die kabels afquote:
Nee nog niet bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je die nieuwe smaak cola al geproefd?
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.quote:
@Danny @iteejerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |