SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
brievenbus? Dat doen ze hier al jaren niet meer. App it is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Postnl belt niet eens aan, maar stopt gewoon een We hebben je gemist briefje in de brievenbus.
Dat briefje in de bus gebeurd al niet eens meer idd. Ik soms emails dat ze langs zijn geweest, terwijl ik die hele dag in de woonkamer heb gezeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
brievenbus? Dat doen ze hier al jaren niet meer. App it is.
zou zeggen kom naar thailand maar we hebben hier nu ook geen zonquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in het zonnetje en warmte voelen.
Ja, dat zal wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw schuld dat je de bel niet hebt gehoord die ze nooit gebruikt hebben
Ik ben misschien volgend jaar in Thailandquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zeggen kom naar thailand maar we hebben hier nu ook geen zon
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben misschien volgend jaar in Thailand
quote:
Dat klinkt als een plan balquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
kan je misschien gebruik maken van SnackB&B
Wordt dat de naam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
kan je misschien gebruik maken van SnackB&B
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
bij het inchecken wacht er een schaaltje krokante bitterballen op je
Hoe zorg je dat ie warm blijven?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
bij het inchecken wacht er een schaaltje krokante bitterballen op je
HAGRID!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Zo deze zit ook in elkaar.
[ link | afbeelding ]
as jet maar laatquote:
hmm in de zon zetten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat ie warm blijven?
Maar, dan koelen ze toch nog steeds af.quote:
Dan gaan we rondreizen. Proberen veel te zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je rondreizen of ergens chillen op 1 plek?
ja nou. Het gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar, dan koelen ze toch nog steeds af.
Jij en mevrouw rival?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dan gaan we rondreizen. Proberen veel te zien
Post #33 is objectief gewoon een betere TT. Hoogstaander dan dat ga je ze niet tegenkomen.quote:
en terechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:43 schreef rival het volgende:
Ik geef geen toestemming om mijn creatieve en waardevolle post als TT te gebruiken.
is het nog bezig op de nu.nl?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Die hele liveblog van Borsato is toch wel eeslapstick aan het worden. man man man
oh, ik lees op de site van het AD, maar zal niet veel anders zijnquote:
Ik volg dat totaal niet. Ik lees vanzelf wel of ie schuldig is en wat zijn straf is. Ik luisterde zijn muziek ook al jaren niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Die hele liveblog van Borsato is toch wel eeslapstick aan het worden. man man man
ik bedoel dat je niet tegen de huidige TT kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Post #33 is objectief gewoon een betere TT. Hoogstaander dan dat ga je ze niet tegenkomen.
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. denk je niet dat dat wat ongemakkelijke situaties oplevert?
oh dat lijkt mij zo fijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Ik doe niet aan ongemakkelijk.
Ik vind het echt een heeeeeeeel raar verhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik lees op de site van het AD, maar zal niet veel anders zijn
Erboven staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij zo fijnDoe je nooit aan ongemakkelijk? Hoe doe je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Erboven staan
Maar denk je niet dat ze bv ook dan romantisch saampjes op stap willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het wel meevalt. Wij zijn heel vaak samen met een single vriend of vriendin op stap, is nooit ongemakkelijk volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat ze bv ook dan romantisch saampjes op stap willen?
ja maar echt een vakantie? Hebben jullie dat ook gedaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Wij zijn heel vaak samen met een single vriend of vriendin op stap, is nooit ongemakkelijk volgens mij
Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat ze bv ook dan romantisch saampjes op stap willen?
Ja, of langere weekendjes weg. Vind dat zelf ook echt geen probleem. Als we alleen weg willen doen we dat ook gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar echt een vakantie? Hebben jullie dat ook gedaan?
die familie is ook wel erg raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heeeeeeeel raar verhaal
he irritante linkquote:
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)
En dan ga ik wat anders doen. Ik snap dat.
Ik vind dit iets raars.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)
En dan ga ik wat anders doen. Ik snap dat.
Dat is niet de bedoeling maar als je op doorreis bent kan dat een keertje gebeuren.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?
Nou dat hij bepaalt wanneer jij wel of niet het hotel in mag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hij zou vragen of ik een avond wat voor mezelf wil doen?
Denk ook niet dat dat echt zou gebeuren. Als je hier en daar toevallig een nacht op een kamer slaapt, ga je de 3e persoon niet vragen om die nacht even tot laat weg te blijven lijkt me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat hij bepaalt wanneer jij wel of niet het hotel in mag.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:13 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat nee hoor, gewoon om de file heen rijden.
Heb ik vanochtend ook gedaan.
ik weet nietof ik dat ik allemaal geloofquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die familie is ook wel erg raar
niet dat ik daarmee ik goed wil praten.
stropdas aan de deur toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet nietof ik dat ik allemaal geloof
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigden
We komen er net vandaan om boeeeeee te roepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
we could go to Mexico, you the cat and me.
Type woonwagenbewoners.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigden
Same samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff zoveel shit vandaag weer op werk dat ik geen zin heb in mijn eigen taak
vijf uur donkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:35 schreef Karzai het volgende:
Merk er nog weinig van dat de dagen korter worden, wil nu wel naar huis eigenlijk
Kwart over 5 gaat de zon onder. Je hebt nog wel iets langer licht.quote:
Dat gevoel heb ik in de zomer ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:35 schreef Karzai het volgende:
Merk er nog weinig van dat de dagen korter worden, wil nu wel naar huis eigenlijk
Ik wil altijd naar huis. Gelukkig ben ik maar 3 ochtend per week op kantoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:35 schreef Karzai het volgende:
Direct deleten, kan niemand je ook lastig vallenquote:
dat is een raceautoquote:
Ik moet op twee kanalen aanwezig zijn maar ik kan niet even switchen. En dan heeft een kanaal nog aparte kanalen en die kan ik ook nog echt vindenquote:
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Live vanuit buiten
[ afbeelding ]
Poetler luistert beter dan Melissa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Jamaica gaat volledig in puin maar Trump heeft bijna de vrede te pakken in Oekraīne.
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.
Dus je bent gewoon een kuttrol, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.
Heerlijk![]()
Jij gaat er namelijk ook lekker op in
Ik ga nu naar de supermarkt voor popcorn.quote:Migratie en asiel: PVV, D66 en BBB
Voor jou? Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een kuttrol, staat genoteerd.
Luiwammes. Geen wonder dat ze niet aanbellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat briefje in de bus gebeurd al niet eens meer idd. Ik soms emails dat ze langs zijn geweest, terwijl ik die hele dag in de woonkamer heb gezeten.
Helemaal niet.quote:
Ja Marco Bakker die rechtszaak was al een tijd geleden toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wie het vandaag zwaarder heeft, Marco B. of de servers van Fok!
Ben wel blij dat ik niet zo’n gekke fans heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wie het vandaag zwaarder heeft, Marco B. of de servers van Fok!
Hier poeh zwaarquote:Eind oktober 1997 kwam hij in het nieuws doordat hij onder invloed van alcohol een ongeval veroorzaakt had op het parkeerdek van de Amsterdam ArenA. Hierbij kwam de 38-jarige Arja Mesker-de Groot om het leven. Hij werd hiervoor in 1998 veroordeeld. Hij raakte een jaar zijn rijbewijs kwijt en kreeg de keuze tussen een celstraf van een half jaar of 240 uur dienstverlening.[1] Dit had negatieve gevolgen voor zijn imago en carričre.
Als we allemaal op een linkse partij stemmen dan mogen ze het land weer inquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Over 2,5e week komt Sinterklaas in het land
En als je zwarte Piet weer terug wil?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we allemaal op een linkse partij stemmen dan mogen ze het land weer in
Niks van gemerktquote:
Dan moet je naar Urk gaan. Of naar het Alpen-gebied gaan voor Krampus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je zwarte Piet weer terug wil?
Krampusquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je naar Urk gaan. Of naar het Alpen-gebied gaan voor Krampus.
Niet te hard roepen, anders schrikt de server.quote:
Ik kon alleen even niet meer op de naam komen, dat was even een zoektocht op Google om het te vinden.quote:
Het forum werkt weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders schrikt de server.
Nog wel.quote:
Al 503x een 503 gezien.quote:
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
dit is ook gezellig trouwens.
[ afbeelding ]
Zo ingewikkeld zijn die Ikea's nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
a labyrinth with no exit is toch al de definitie van IKEA?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
En dan komen er te veel mensen online en gaat het weer mis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Soms lijkt die het met vlagen weer prima te doen
Ja als ze dat dan eens allemaal niet tegelijk doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan komen er te veel mensen online en gaat het weer mis.
"Voor rust in de portemonnee"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame van VVD. centrum-rechts, want dat geeft stabiliteit.
Ja, dat hebben we de afgelopen jaren van kunnen genieten.
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze dat dan eens allemaal niet tegelijk doen
Als iets er is heb je er ook geen last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Voor rust in de portemonnee"
Ja een lege portemonnee geeft ook rust in
Als je niet weet wat het is, waarom zou je er dan zorgen over maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iets er is heb je er ook geen last van
hehe. Ja, dan hoef je die niet meer te openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Voor rust in de portemonnee"
Ja een lege portemonnee geeft ook rust in
Denken in oplossingen ipv problemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is, waarom zou je er dan zorgen over maken?
Gewoon naar huis gaan danquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
klaar met werk maar niet klaar met werken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
klaar met werk maar niet klaar met werken
Denken die nog steeds een zetel te halen?quote:
Ja die jeb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoorde een reclame van VW op de radio, die hadden het over 'blijtelling'
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.quote:
Ik heb een peiling gezien waarbij ze op 1 zetel stondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken die nog steeds een zetel te halen?
De NOS schijnbaar ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken die nog steeds een zetel te halen?
Een soort blijlastingquote:
snap ik, zou ik ook doen in haar plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
Hedwig zit best vaak bovenop de koelkast mij aan te kijken als ik hem open doe met zo'n blik van mens pak je nu alweer iets?
ze heeft vast een puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
Hedwig zit best vaak bovenop de koelkast mij aan te kijken als ik hem open doe met zo'n blik van mens pak je nu alweer iets?
Als je die uren dan maar wel doorberekent aan je werkgeverquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.
en ja, moet nu want die zeurt al paar weken aan mn kop dattie allerlei problemen heeft
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.
en ja, moet nu want die zeurt al paar weken aan mn kop dattie allerlei problemen heeft
Die weten nog niet dat Pietertje weg is zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een peiling gezien waarbij ze op 1 zetel stonden
die worden zwart betaaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die uren dan maar wel doorberekent aan je werkgever
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
naja nog eff doorgaan maar, ben ik misschien voor 23:00 thuis
Gelukkig, niet dat je voor niets je eigen tijd opoffert aan je werkquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, zou ik ook doen in haar plaats
quote:
Wat heeft die nu weer voor geks gezegd dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
Geen idee waarom ik kijk eigenlijk, ik ben al een beetje geland bij D66. Denk niet dat daar nog verandering in kan komen nu Bontenbal electoraal zelfmoord heeft gepleegd.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft die nu weer voor geks gezegd dan?
quote:CDA-leider Bontenbal: religieus onderwijs mag botsen met grondrecht van gelijkheid
Oh dat. Ja er is een reden dat ik weiger op religieuze partijen te stemmenquote:
Het is maar goed dat ze niet kan praten.. anders zou ze me telkens een schuld gevoel aanpraten denk ik.quote:
Muntdrop?quote:
misschien miauwt ze dat wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet kan praten.. anders zou ze me telkens een schuld gevoel aanpraten denk ik.
Maar das niet zwartquote:
Je had vroeger wel van die grote dropjes in biljetvormquote:
Heb die dingen al eeuwen niet meer op, maar kan wel wel herinneren dat ze niet heel smakelijk warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst dat er Scheisse stond![]()
Ik lees vooral VBL drek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer is erachter waarom we altijd zo lacherig praten over NWS en POL.
valt me mee qua prijsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond stoomgroenten van de AH, die waren best prima https://www.ah.nl/product(...)li-curry-gember-olie
Ja nu in de bonus valt het mee, en zat ook nog een 35% sticker opquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben agressief aan het worden.
Dit zou een mooi forum zijn als dat subforum en alle gebruikers gewoon naar een eigen eiland werden verbannen.quote:
open er een topic overquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben agressief aan het worden.
t aantal personen klopt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu in de bonus valt het mee, en zat ook nog een 35% sticker opWel een beetje vreemd dat ze zeggen dat het voor 2 personen is
Hij wil gewoon niemand uitsluiten en gelijk behandelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Wilders haat nu op eens alle immigranten, niet meer alleen asielzoekers.
jaquote:
Mooi, kunnen we weer normaal doenquote:
Tuurlijk werkt hetquote:
Ok doeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
mooie tijd om af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Blijf dan ook van die kabels afquote:
Nee nog niet bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je die nieuwe smaak cola al geproefd?
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.quote:
@Danny @iteejerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten mij inhuren. Ik verhuis heel FOK! naar een dergelijke VPS bij een gerenommeerde Nederlandse hosting partij en pleur heel die oude server op de schroothoop.
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Het zou echt triest zijn als de verkiezingsavond straks niet via dit forum gevolgd kan worden.
Die moet je eerst van de A12 afbikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijken
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.quote:
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.
Samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.
Plausibel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat jij ergens anders bent.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Waarom is mijn kat zo gestoord. Het was wel lekker rustig de laatste dagenmaar ja niet met een goede reden.
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]wat wil je nou dan? je oude kat terug of een gestoorde variant?
pick one of the above, not bothquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja als ze haarzelf is dan is ze ook gestoord.
Mag jij ook stemmen?quote:
Kan, maar moet ik dan allemaal al ver vantevoren aanvragen via de ambassade geloof ik. Teveel gedoe om te stemmen in een land waar ik verder niet echt meer een link mee heb.quote:
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan, maar moet ik dan allemaal al ver vantevoren aanvragen via de ambassade geloof ik. Teveel gedoe om te stemmen in een land waar ik verder niet echt meer een link mee heb.
Stemwijzer, Kieskompas etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheid
De stempas ligt klaar, maar ik weet het echt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stemwijzer, Kieskompas etc.
Daarnaast is toch voor jou enorm belangrijk wat de politiek gaat doen? Je persoonlijke situatie is toch ontzettend afhankelijk van de politiek?
Dan wil je toch juist een beetje invloed kunnen uitoefenen?
Dus hup naar de stembus
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen. Stemwijzer en Kieskompas kwamen beide op andere partijen uit, dus daar hecht ik maar niet zo veel waarde aan. Ook partijen waar ik nog nooit van had gehoord... iets van FNP geloof ik. Dat staat vast niet voor "FOK!'s Nieuwe Partij", dus die negeer ik maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik weet tot nu toe niet waar ik op moet stemmen. Het is zo;n poppenkast en valsheid
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen. Stemwijzer en Kieskompas kwamen beide op andere partijen uit, dus daar hecht ik maar niet zo veel waarde aan. Ook partijen waar ik nog nooit van had gehoord... iets van FNP geloof ik. Dat staat vast niet voor "FOK!'s Nieuwe Partij", dus die negeer ik maar.
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja dat had ik dus ook. En dan nog, wat ze beloven komen ze 9 van de 10x niet waar.
Ik heb ene beetje de debatten gevolgd, maar wat een haat en kinderachtig gedoe allemaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denken.
Valt wel echt iets te kiezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat. En het is toch bijna allemaal 1 pot nat. Maar ik heb nog een paar uur om erover na te denken.
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
mijn aidryer komt vandaag.
Dit ziet er lekker uit om te maken
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
jaaaaaa lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.
Ja, je gaat sowieso vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
aaaah als het droog blijft kan ik naar de gym
Wel gewoon de classics, niet zo'n premium variant met snacks waar eigenlijk niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik een doos party-snacks naar je opsturen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
ja als het droog isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, je gaat sowieso vandaag.
Precies. Niet van die net niet snacks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gewoon de classics, niet zo'n premium variant met snacks waar eigenlijk niemand op zit te wachten
Je moet dan wel regelmatig husselen anders zit die saus niet verdeeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |