Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat ze bv ook dan romantisch saampjes op stap willen?
Ja, of langere weekendjes weg. Vind dat zelf ook echt geen probleem. Als we alleen weg willen doen we dat ook gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar echt een vakantie? Hebben jullie dat ook gedaan?
die familie is ook wel erg raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heeeeeeeel raar verhaal
he irritante linkquote:
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)
En dan ga ik wat anders doen. Ik snap dat.
Ik vind dit iets raars.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mn maat dan zegt. Hey vanavond willen we ff met zn tweetjes op pad. Of zelfs iets van, graag niet voor 11en het hotel in komen (ik noem maar wat)
En dan ga ik wat anders doen. Ik snap dat.
Dat is niet de bedoeling maar als je op doorreis bent kan dat een keertje gebeuren.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?
Nou dat hij bepaalt wanneer jij wel of niet het hotel in mag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hij zou vragen of ik een avond wat voor mezelf wil doen?
Denk ook niet dat dat echt zou gebeuren. Als je hier en daar toevallig een nacht op een kamer slaapt, ga je de 3e persoon niet vragen om die nacht even tot laat weg te blijven lijkt me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat hij bepaalt wanneer jij wel of niet het hotel in mag.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:13 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat nee hoor, gewoon om de file heen rijden.
Heb ik vanochtend ook gedaan.
ik weet nietof ik dat ik allemaal geloofquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die familie is ook wel erg raar
niet dat ik daarmee ik goed wil praten.
stropdas aan de deur toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie op dezelfde kamer slapen?
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet nietof ik dat ik allemaal geloof
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigden
We komen er net vandaan om boeeeeee te roepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
we could go to Mexico, you the cat and me.
Type woonwagenbewoners.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las dat er een paar getuigen waren die de rare situatie bij die familie bevestigden
Same samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff zoveel shit vandaag weer op werk dat ik geen zin heb in mijn eigen taak
vijf uur donkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:35 schreef Karzai het volgende:
Merk er nog weinig van dat de dagen korter worden, wil nu wel naar huis eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |