Niet te hard roepen, anders schrikt de server.quote:
Ik kon alleen even niet meer op de naam komen, dat was even een zoektocht op Google om het te vinden.quote:
Het forum werkt weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders schrikt de server.
Nog wel.quote:
Al 503x een 503 gezien.quote:
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
dit is ook gezellig trouwens.
[ afbeelding ]
Zo ingewikkeld zijn die Ikea's nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
a labyrinth with no exit is toch al de definitie van IKEA?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
En dan komen er te veel mensen online en gaat het weer mis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Soms lijkt die het met vlagen weer prima te doen
Ja als ze dat dan eens allemaal niet tegelijk doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan komen er te veel mensen online en gaat het weer mis.
"Voor rust in de portemonnee"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame van VVD. centrum-rechts, want dat geeft stabiliteit.
Ja, dat hebben we de afgelopen jaren van kunnen genieten.
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze dat dan eens allemaal niet tegelijk doen
Als iets er is heb je er ook geen last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Voor rust in de portemonnee"
Ja een lege portemonnee geeft ook rust in
Als je niet weet wat het is, waarom zou je er dan zorgen over maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iets er is heb je er ook geen last van
hehe. Ja, dan hoef je die niet meer te openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Voor rust in de portemonnee"
Ja een lege portemonnee geeft ook rust in
Denken in oplossingen ipv problemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is, waarom zou je er dan zorgen over maken?
Gewoon naar huis gaan danquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
klaar met werk maar niet klaar met werken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
klaar met werk maar niet klaar met werken
Denken die nog steeds een zetel te halen?quote:
Ja die jeb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoorde een reclame van VW op de radio, die hadden het over 'blijtelling'
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.quote:
Ik heb een peiling gezien waarbij ze op 1 zetel stondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken die nog steeds een zetel te halen?
De NOS schijnbaar ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken die nog steeds een zetel te halen?
Een soort blijlastingquote:
snap ik, zou ik ook doen in haar plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
Hedwig zit best vaak bovenop de koelkast mij aan te kijken als ik hem open doe met zo'n blik van mens pak je nu alweer iets?
ze heeft vast een puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
Hedwig zit best vaak bovenop de koelkast mij aan te kijken als ik hem open doe met zo'n blik van mens pak je nu alweer iets?
Als je die uren dan maar wel doorberekent aan je werkgeverquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.
en ja, moet nu want die zeurt al paar weken aan mn kop dattie allerlei problemen heeft
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem dus,dat kan niet want ik moet nog werken. iets met computer issues van iemand.
en ja, moet nu want die zeurt al paar weken aan mn kop dattie allerlei problemen heeft
Die weten nog niet dat Pietertje weg is zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een peiling gezien waarbij ze op 1 zetel stonden
die worden zwart betaaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die uren dan maar wel doorberekent aan je werkgever
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
naja nog eff doorgaan maar, ben ik misschien voor 23:00 thuis
Gelukkig, niet dat je voor niets je eigen tijd opoffert aan je werkquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, zou ik ook doen in haar plaats
quote:
Wat heeft die nu weer voor geks gezegd dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
Geen idee waarom ik kijk eigenlijk, ik ben al een beetje geland bij D66. Denk niet dat daar nog verandering in kan komen nu Bontenbal electoraal zelfmoord heeft gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |