dat is een raceautoquote:
Ik moet op twee kanalen aanwezig zijn maar ik kan niet even switchen. En dan heeft een kanaal nog aparte kanalen en die kan ik ook nog echt vindenquote:
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Live vanuit buiten
[ afbeelding ]
Poetler luistert beter dan Melissa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Jamaica gaat volledig in puin maar Trump heeft bijna de vrede te pakken in Oekraïne.
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.
Dus je bent gewoon een kuttrol, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.
Heerlijk![]()
Jij gaat er namelijk ook lekker op in
Ik ga nu naar de supermarkt voor popcorn.quote:Migratie en asiel: PVV, D66 en BBB
Voor jou? Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een kuttrol, staat genoteerd.
Luiwammes. Geen wonder dat ze niet aanbellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat briefje in de bus gebeurd al niet eens meer idd. Ik soms emails dat ze langs zijn geweest, terwijl ik die hele dag in de woonkamer heb gezeten.
Helemaal niet.quote:
Ja Marco Bakker die rechtszaak was al een tijd geleden toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wie het vandaag zwaarder heeft, Marco B. of de servers van Fok!
Ben wel blij dat ik niet zo’n gekke fans heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wie het vandaag zwaarder heeft, Marco B. of de servers van Fok!
Hier poeh zwaarquote:Eind oktober 1997 kwam hij in het nieuws doordat hij onder invloed van alcohol een ongeval veroorzaakt had op het parkeerdek van de Amsterdam ArenA. Hierbij kwam de 38-jarige Arja Mesker-de Groot om het leven. Hij werd hiervoor in 1998 veroordeeld. Hij raakte een jaar zijn rijbewijs kwijt en kreeg de keuze tussen een celstraf van een half jaar of 240 uur dienstverlening.[1] Dit had negatieve gevolgen voor zijn imago en carrière.
Als we allemaal op een linkse partij stemmen dan mogen ze het land weer inquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Over 2,5e week komt Sinterklaas in het land
En als je zwarte Piet weer terug wil?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we allemaal op een linkse partij stemmen dan mogen ze het land weer in
Niks van gemerktquote:
Dan moet je naar Urk gaan. Of naar het Alpen-gebied gaan voor Krampus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je zwarte Piet weer terug wil?
Krampusquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je naar Urk gaan. Of naar het Alpen-gebied gaan voor Krampus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |