dat is een raceautoquote:
Ik moet op twee kanalen aanwezig zijn maar ik kan niet even switchen. En dan heeft een kanaal nog aparte kanalen en die kan ik ook nog echt vindenquote:
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Live vanuit buiten
[ afbeelding ]
Poetler luistert beter dan Melissa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Jamaica gaat volledig in puin maar Trump heeft bijna de vrede te pakken in Oekraïne.
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof verschillende plekken verschillend weer kunnen hebben en dat plekken met flinke bewolking toch een stuk donkerder zijn. Met dat bijdehante gezeik van je iedere keer.
Dus je bent gewoon een kuttrol, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk om je gezeik over wintertijd en donker enzo lekker op de hak te nemen.
Heerlijk![]()
Jij gaat er namelijk ook lekker op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |