SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
brievenbus? Dat doen ze hier al jaren niet meer. App it is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Postnl belt niet eens aan, maar stopt gewoon een We hebben je gemist briefje in de brievenbus.
Dat briefje in de bus gebeurd al niet eens meer idd. Ik soms emails dat ze langs zijn geweest, terwijl ik die hele dag in de woonkamer heb gezeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
brievenbus? Dat doen ze hier al jaren niet meer. App it is.
zou zeggen kom naar thailand maar we hebben hier nu ook geen zonquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in het zonnetje en warmte voelen.
Ja, dat zal wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw schuld dat je de bel niet hebt gehoord die ze nooit gebruikt hebben
Ik ben misschien volgend jaar in Thailandquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zeggen kom naar thailand maar we hebben hier nu ook geen zon
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben misschien volgend jaar in Thailand
quote:
Dat klinkt als een plan balquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
kan je misschien gebruik maken van SnackB&B
Wordt dat de naam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
kan je misschien gebruik maken van SnackB&B
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
bij het inchecken wacht er een schaaltje krokante bitterballen op je
Hoe zorg je dat ie warm blijven?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
bij het inchecken wacht er een schaaltje krokante bitterballen op je
HAGRID!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Zo deze zit ook in elkaar.
[ link | afbeelding ]
as jet maar laatquote:
hmm in de zon zetten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat ie warm blijven?
Maar, dan koelen ze toch nog steeds af.quote:
Dan gaan we rondreizen. Proberen veel te zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je rondreizen of ergens chillen op 1 plek?
ja nou. Het gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar, dan koelen ze toch nog steeds af.
Jij en mevrouw rival?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dan gaan we rondreizen. Proberen veel te zien
Post #33 is objectief gewoon een betere TT. Hoogstaander dan dat ga je ze niet tegenkomen.quote:
en terechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:43 schreef rival het volgende:
Ik geef geen toestemming om mijn creatieve en waardevolle post als TT te gebruiken.
is het nog bezig op de nu.nl?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Die hele liveblog van Borsato is toch wel eeslapstick aan het worden. man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |