Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Het zou echt triest zijn als de verkiezingsavond straks niet via dit forum gevolgd kan worden.
Die moet je eerst van de A12 afbikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik straks nog met mijn GroenLinks-vrienden gaan kijken
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.quote:
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen zullen iig niet voor meer bezoekers gaan zorgen.
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. En dat er niet zo nu en dan even een updateje komt helpt ook niet echt mee.
Samequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel dat het hem ook nog weinig boeit.
Plausibel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat jij ergens anders bent.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Waarom is mijn kat zo gestoord. Het was wel lekker rustig de laatste dagenmaar ja niet met een goede reden.
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]wat wil je nou dan? je oude kat terug of een gestoorde variant?
pick one of the above, not bothquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zoals ze was maar iets minder gestoord?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja als ze haarzelf is dan is ze ook gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |