Dud0r is een excel proquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dudor ook van de Excel fans ja?
Check.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat je echt geweldig kan verdienen als je een beetje handig bent met Excel
Waarom studeren als je gewoon dat kan doen.
Dit weet ik zelfsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet je de filter dropdown gebruiken. Zo zeg maar:
[ afbeelding ]
Oh cool, dat doe ik nooitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet je de filter dropdown gebruiken. Zo zeg maar:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat het forum het weer doet *even afkloppen* Ik zag het vanmorgen somber in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben nog steeds heel erg bang dat de uitslagenavond in het water gaat vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat het forum het weer doet *even afkloppen* Ik zag het vanmorgen somber in.
Nee want ik gebruik excel alleen om analyses te doen en tools te maken waarmee anderen hun werk makkelijker kunnen doen. De rest van de tijd werk ik met de resultaten van die analyses (uitleggen, plannen maken om dingen te veranderen aan de hand daarvan, etc.).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou wel mentaal langzaam kapot gaan, heb jij dat niet?
Dat doet het toch wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel erg bang dat de uitslagenavond in het water gaat vallen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.Tweede aflevering komt vrijdag geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet als D66 en CDA samen 75 zetels pakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet het toch wel.
Oh heeft het tot nu toe wel een 8.1 zie ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweede aflevering komt vrijdag geloof ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet helemaal gefikst. Ik heb gisteren dus de eerste aflevering van die IT serie gekeken.Welke serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gelooft dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als D66 en CDA samen 75 zetels pakken
Er wordt wel enorm geklaagd op Reddit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heeft het tot nu toe wel een 8.1 zie ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
Over wat ik zei in de spoiler?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt wel enorm geklaagd op Reddit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |