Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Oh cute mijn bovenbuurjongen vraagt of we samen gaan stemmen want is zijn eerste keer.
Hij is 21 ofzo en hij is homo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
50 is de stok, de lat bepaal jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig was dit gewoon op de randweg van de wijk, waar 50 de max is.
Waarom altijd maar alles vunzig opvatten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, maar wel met condoom?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is een condoom nog meer aan te raden
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.quote:
Vragen of je een auto met zo'n enorme bokshandschoen aan de voorkant kunt leasen. Kun je iedereen van de weg beukenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
inderdaad, het enige dat mijn ware potentieel blokkeert is de achterbumper van mijn voorganger.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wordt de lat voor mij vaak bepaald door de auto's voor mij, en ik kan lastig eromheen in de bebouwde kom.
Ik kan ze wel waarderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Bij de HEMA en bol.com werken echt mensen die zichzelf heel grappig vinden.
ik ook.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-eerste-wereldoorlogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje dat gisteren bezorgd zou gaan worden, komt uit Australië. Als het goed is, kan het vandaag bij een punt opgehaald worden.
Nu ik eindelijk roze handdoeken en theedoeken heb in de keuken hou ik ook van ze.quote:
op wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ola
Ik heb al gestemd, doe ik altijd voordat ik naar werk ga omdat ik het anders zou vergeten.
Ja heb hier geen stempas tochquote:
Op welke partij stemde je normaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |