quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh ik moet stemmen op de plek waar mijn moeder een hartstilstand kreeg.
Tenzij er maar één stembureau in je hele gemeente is moet je niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Je mag ook ergens anders stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ikquote:
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier geen stempas tochDan had ik iemand moeten machtigen en weet niet of dat vanuit hier kan
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, je mag ook stemmen bij een andere locatie in je regio.
De dichtstbijzijnde staat alleen op je stempas
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Oh dan ga ik even kijken welke andere locaties er zijn. Had net mijn stempas gepakt en zag dat staan.
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaf mijn stem altijd aan mijn vader en had er ook nooit zoveel interesse in. Maar laatste 2 keren heb ik op vvd gestemd en daarna d66 dacht ik
Ja? Dat heb ik dan totaal gemist. Dacht dat je die pas die met de post is gestuurd moest gebruikenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig toch allemaal digitaal!
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het beter dat je niet stemt.
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
Zo luxe doen ze niet hier in Emmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gemeente had in de envelop nog een tweede papier zitten met hetzelfde formaat als de stempas met alle locaties er op. incl vermelding of je met een visuele beperking er terecht kan
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik probeerde de laatste keer in delft te stemmen en dat mocht niet?
Die mogen niet stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!quote:
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.quote:
Die sturen ze naar een container en zeggen dan dat het de stembus isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom hebben ze er dan bij ons 5 locaties voor?!?!?!
tss belachelijk dat ze er locaties voor maken en het niet eens mag
geldverspilling
een hulpmiddel is aanwezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe stemmen blinden eigenlijk? Die krijgen ter plekke een braille formulier ofzo?
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in Deventer gestemd toen ik nog in de buurt van Groningen stond ingeschreven
Zolang er nog mensen in de goot wekelijks LEGO kunnen kopen is Links stemmen een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar beter ook, zouden vooral linkse stemmen zijn natuurlijk omdat ze afhankelijk zijn van moedertje staat.
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je niet zo'n verklaring geregeld toen?
Je mag niet in een andere gemeente stemmen, tenzij aanvraag.
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. vooraf alles geregeld dat ik een kiezerspas had zoals op de achterkant van je stempas staat beschreven
Trek dat ding net uit de envelop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen die pas pas op de dag van stemmen bekijkenIk in ieder geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |