SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
en er zit geen begeleidend schrijven bij?quote:
ja dacht dat je gewoon overal mocht stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
dus dat Bal in Delft stond en niet mocht stemmen daar, was haar eigen miscommunicatie
Gnorkie de porkiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die geven ook niks om natuur want ze zien het toch niet.
Bij mij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
heb jij er 1 of twee papiertjes in zitten? kiek eens ff voor mequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zit de envelop nog dicht.
Zo. De toon is nu écht gezetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Lekker uitsluitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT. Die mensen kunnen het toch niet lezen, dus je beledigt ook niemand
quote:
quote:
ze heeft wel gelijkquote:
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zijn blinden maar nutteloos
Die van mij zit er nog veilig inquote:
Hij gaat er blind in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
heeft die persoon een hulphond?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken trouwens een blinde die minder nutteloos is dan menig uitkeringstrekker. Geeft toespraken op congressen e.d.
Hoe zouden blinden en doven communiceren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
misschien staan er wel lammen op die stemlocaties om de blinden te helpen
Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Moet je de film See no evil, hear no evil kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zouden blinden en doven communiceren.
Welkom in gehandicaptenvillequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Vast een F1 wagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit er nog veilig in
Bovenop de lego doos die ook eens open moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |