hier is als laatste een label A op gezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb B en het is nog steeds koud in huis. Dus tja.
goed boek welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je De ontdekking van de hemel helemaal uitvouwt.
Naar huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al na vijven.
gelachen.quote:Op sociale media gaan oproepen rond dat GroenLinks-PvdA-kiezers twee vakjes mogen inkleuren, maar dat is onjuist. Elke stemmer mag maar één vakje rood kleuren, anders wordt je stem ongeldig verklaard.
quote:
Ik had Fquote:
Gelachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
We dragen niet allemaal geitenwollensokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je hoeft dat ding toch niet zover uit te vouwen? De juiste keuze staat in lijst 2.
Ah,rechts is weer bang om te verliezen, dus komen ze weer met deze oproep.quote:
succes....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eten naar binnen geschoven, nu richting stembureau.
Dat gaat nog wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta in een grote file en er komen net een berger en ambulance voorbij
stemmen in de filequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
hoe vaak moet ik nou zeggen dat je om de file heen moet rijden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hier ook. Intussen weer thuis van het stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Was wel echt een enorme lap papier bij het stemmen ja. Container waar die in moest was ook al bijna vol.Ja dat gaat wel snel zo.
Ik hoop dezelfde als de vorige keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |