Kan bij beide.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
ah oke :quote:
Oh! okequote:
Das idd schijtirritant. Zeker als het een leuk pakketje isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag pakje besteld, voor bezorging dinsdagavond.
Dinsdagavond 18:40 "De bezorger is onderweg!"
Dinsdagavond 20:00 "Sorry, het wordt morgen!"
Woensdag 14:07 "Nee ook vandaag niet. Morgen! Avond!"
Ja dat zit me wel dwars ja.
ik zie nu op live court tv dat het tegen de schoolleider, niet eens tegen de hele schoolquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig heeft elke school 40 miljoen op de plank liggen voor het geval
Kan bij alles behalve PostNL.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
nieuw mandje voor aan de douchestang. Ouwe is eindelijk afgebroken en nou staat alles op de grond alsof het hier eoa pauper studentenhuis is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das idd schijtirritant. Zeker als het een leuk pakketje is
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuw mandje voor aan de douchestang. Ouwe is eindelijk afgebroken en nou staat alles op de grond alsof het hier eoa pauper studentenhuis is.
quote:
verwarrendquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie mijn airfryert al gezien?
[ afbeelding ]
hij heeft altijd gelijk.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft altijd gelijk.
zelfs als hij compleet ongelijk heeft dan nog heeft hij gelijk want anders komt hij in een toddlertantrum
Maar in dit geval had hij voor de verandering echt gelijk en durf dat ook toe te geven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft altijd gelijk.
zelfs als hij compleet ongelijk heeft dan nog heeft hij gelijk want anders komt hij in een toddlertantrum
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
even gekeken in de postNL app, bij het kopje account zit een optie bezorgvoorkeuren
daar kies je voorkeur instellen
en dan kun je kiezen voor een afgesproken plek.
Moet droog en uit het zicht zijn, goed toegankelijk en rond je huis
mijn ouders hebben deze optie al erg lang standaard staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]We hadden het bijna allemaal mis
Je praat altijd zo liefdevol over je kat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
Wil ik net even goed gaan stofzuigen hier staat Hedwig ineens voor het raam en nu ligt ze te slapen.
Zal niet, zo lekker is mijn bloed nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh. Hoop dat ze niet teveel van je stelen
weet niet hoe kieskeurig de gemiddelde vampier isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal niet, zo lekker is mijn bloed niet
Ik neem gewoon wat knoflook meequote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet hoe kieskeurig de gemiddelde vampier is
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik neem gewoon wat knoflook mee
tijd om zo onder de wol te gaan dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Uh-oh, de snelheid van het forum neemt weer af. Ptsd is getriggerd.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd om zo onder de wol te gaan dus
Dan moet je wel een hele zware avond hebben gehad gisterenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
Forum past zich aan mijn snelheid vandaag aan
Wat lief
Ja, heel zwaarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele zware avond hebben gehad gisteren
Wintertijd was een muzikaal praatprogramma van presentator Harry de Winter dat hij eerst bij RTL 5 presenteerde en later bij verschillende andere televisie- en radiozenders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal de schuld van Wintertijd
Nu hoef je je huis niet meer uit om te friturenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie mijn airfryert al gezien?
[ afbeelding ]
Vaak genoeg hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat altijd zo liefdevol over je kat.
Oh dat is best een flink verschil ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Een telefoon via Bol is 170¤ goedkoper dan via Coolblue. Hoe dan? Echt, hoe dan?
¤638 vs ¤799
mathz izzent mathingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Een telefoon via Bol is 170¤ goedkoper dan via Coolblue. Hoe dan? Echt, hoe dan?
¤638 vs ¤799
De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzingquote:
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzing
Dat zijn er maar 5.quote:
Ik krijg 121 euro korting als ik de tablet er niet bij neemquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.
Dus kost het je alsnog 121 euro
Wat is het geworden voor kunstwerk?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n plicht weer vervuld en staan origamieën in een stemhokje.
Ik heb er een vosje van gevouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het geworden voor kunstwerk?
Wat leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
Maak je een bedstee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Het is lastig om het adhv de foto's op te maken, maar het lijkt op enkelglas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?
alleen dat hoekje met je rode vakje eraf gescheurd en ingeleverdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar even serieus, er liggen mensen onder bruggen te slapen met kleinere dekens.
hier is als laatste een label A op gezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb B en het is nog steeds koud in huis. Dus tja.
goed boek welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je De ontdekking van de hemel helemaal uitvouwt.
Naar huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al na vijven.
gelachen.quote:Op sociale media gaan oproepen rond dat GroenLinks-PvdA-kiezers twee vakjes mogen inkleuren, maar dat is onjuist. Elke stemmer mag maar één vakje rood kleuren, anders wordt je stem ongeldig verklaard.
quote:
Ik had Fquote:
Gelachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
We dragen niet allemaal geitenwollensokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je hoeft dat ding toch niet zover uit te vouwen? De juiste keuze staat in lijst 2.
Ah,rechts is weer bang om te verliezen, dus komen ze weer met deze oproep.quote:
succes....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eten naar binnen geschoven, nu richting stembureau.
Dat gaat nog wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta in een grote file en er komen net een berger en ambulance voorbij
stemmen in de filequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
hoe vaak moet ik nou zeggen dat je om de file heen moet rijden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hier ook. Intussen weer thuis van het stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Was wel echt een enorme lap papier bij het stemmen ja. Container waar die in moest was ook al bijna vol.Ja dat gaat wel snel zo.
Ik hoop dezelfde als de vorige keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
Welke partij verwachten jullie dat de grootste wordt in jullie gemeente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |