De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzingquote:
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
De goedkoopste winkel die die tablet erbij doet is 759¤, de tablet zelf is rond de 140¤, dus mathz is mathzing
Dat zijn er maar 5.quote:
Ik krijg 121 euro korting als ik de tablet er niet bij neemquote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja blijkbaar dus niet gratis want zonder is hij 638 euro.
Dus kost het je alsnog 121 euro
Wat is het geworden voor kunstwerk?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n plicht weer vervuld en staan origamieën in een stemhokje.
Ik heb er een vosje van gevouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het geworden voor kunstwerk?
Wat leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een vosje van gevouwen.
Maak je een bedstee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het maandelijkse betaalbare huis op Funda.
Energielabel F![]()
En het is toch een soort van knap om 47m2 te hebben zonder aparte slaapkamer.
Het is lastig om het adhv de foto's op te maken, maar het lijkt op enkelglas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Energielabel F? Is het dan vier palen met een dak erboven?
alleen dat hoekje met je rode vakje eraf gescheurd en ingeleverdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar even serieus, er liggen mensen onder bruggen te slapen met kleinere dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |