quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die duitsers waarmee ik badminton speelde komen weer terug over een paar weken
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die duitsers waarmee ik badminton speelde komen weer terug over een paar weken
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.quote:
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.
Nee precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef rival het volgende:
Iemand heeft zich ziek gemeld dus nu moet ik alsnog stemmen tellen
Als je uitslag hebt zou ik naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik breng jullie zsm op de hoogte van de uitslag.
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even broodjes gehaald in de stad. 8067 stappies nu![]()
En weer een dubbeltjeWe blijven nog even op een gemiddelde van 4 muntjes per maand staan
![]()
Een mooie glimmende. Nederland, 2022. Muntzijde boven. Kop - munt is nu 16-19 voor zover terug te vinden.
[ afbeelding ]
Een Dirhamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans in
maar kwam maandag een apart muntje tegen uit de emiraten, die heb ik mee naar huis genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijnquote:De meest voorkomende voornaam op de kandidatenlijst is Jan. Ruim 21 kandidaten met die naam doen mee aan deze verkiezingen. Bij de vrouwelijke kandidaten komt de voornaam Inge met zes keer het vaakst voor.
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijn#werkenbijdenos
Betaald vrijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?
Lekker overdag doen vlak voor de maandafsluiting jatogggquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnOf "vrijwel 22" dan is het minstens 21,8.
Ja misschien word je zo wel 0,4 Jan, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor, uitgerekend die loserspartij![]()
[ afbeelding ]
Dan zou je gewoon gediskwalificeerd moeten worden net als in de sport.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgerekend de partij van normen en waardenquote:Twentse CDA’er haalt posters van Wilders weg en noemt dat ‘de enige manier’
„Ik ruim rotzooi op.” Als de prominente CDA’er Couzijn Bos betrapt wordt op het verwijderen van verkiezingsposters van de PVV, geeft hij die uitleg. Meerdere avonden trok hij posters van borden. Hij geeft het toe. „En dat van een partij die van fatsoen spreekt.”
quote:Het verwijderen of bekladden van verkiezingsposters is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over, omdat het volgens hem ‘geen officiële verkiezingsborden zijn’.
Ahrens heeft CDA-voorman Martino Vos dinsdagavond aangesproken op de actie van Bos. „Hij zou het intern oppakken. Daar laat ik het ook bij. Ik ga daar geen punt van maken, of aangifte doen. Hij is gefilmd. Dat filmpje gaan wij ook niet delen.”
Ook niet op gestemd. "vrijheid voor iedereen. Iedereen die ik een lekker wijf vind tenminste." Het is hier Agodvermerika niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Uitgerekend de partij van normen en waarden
Ripquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
Ik heb er verder ook gelukkig geen last van maar mijn benen beginnen wel goed blauw te worden.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
jij hebt heel geen C als voorletterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
HAAAHHHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over,
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
beginnetje voor mijn toekomstige wagenparkquote:
quote:
Dan pensioen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog ééen werkje werken vandaag![]()
Maar eerst pissen. En dan thee zetten. En dan fok! en dan vast nog wel 80 dingen en hell het kan morgen ook nog wel
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt heel geen C als voorletter
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Nou ja ik ben gewoon voorover gevallen op het laminaat dus ik weet het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleverenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
verzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Wat ga j
Gelukkig heeft elke school 40 miljoen op de plank liggen voor het gevalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
lerares eist 40 miljoen van school omdat ze beschoten is door een 6 jarige waarover meerdere meldingen bij de schoolleiding zijn gedaan dat hij die dag een pistolenpaultje was.
hopelijk dat ze een mooie som geld toegewezen krijgt. Weg met zulke schoolleiding
Oh, ik heb gisteren ook bloed laten prikkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon lomp. Ik leer ook nooit dat een oven heet is als je hem gebruikt.
ohhh. Hoop dat ze niet teveel van je stelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.quote:
ik denk ook wel vertikaalquote:
Duidelijk geen ezel dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.
(En daarvoor ook al vaak genoeg.)
ik weet niet of ze kaal is.quote:
subcutaan kan ook nogquote:
Ja, dat maakt het enigszins spannend.quote:
ja... hoewel een stopcontact wel spannender isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het enigszins spannend.
gaat dat ook onder je huid zitten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag pakje besteld, voor bezorging dinsdagavond.
Dinsdagavond 18:40 "De bezorger is onderweg!"
Dinsdagavond 20:00 "Sorry, het wordt morgen!"
Woensdag 14:07 "Nee ook vandaag niet. Morgen! Avond!"
Ja dat zit me wel dwars ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
snelwandelaars moeten de weg op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
Slowakije stelt snelheidslimiet in op de stoep, ondanks hoongelach
Het zou niet misstaan als 1 aprilgrap, maar het is de realiteit: Slowakije voert binnenkort een snelheidslimiet in van 6 kilometer per uur op de stoep. Dus ook voor voetgangers. Het idee leidde tot hoongelach en hilariteit, maar gisteren stemde het Slowaakse parlement er wel mee in
Zou bobbelig zijn, zo'n pakket onder je huid.quote:
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.quote:
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben zo'n sloopruimte nodig hier voor iedereen die weer eens gezeik heeft met de pakketbezorging.
Nou dat zal niet het geval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennen
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor weer die werktelefoon afgaan in m'n werktas in de gang.
Potverdorie 1 dag in de week vrij. En élke woensdag bellen mensen mij. Ondanks overal staat dat ik op woensdag vrij ben.
En nee, hij staat niet uit. Er zijn telefoontjes die ik op moet nemen en die hebben een aparte ringtone.
Gelukkig vinden die telefoontjes zelden plaats. Dus dat is eigenlijk vrijwel nooit een probleem en als er daarvoor al wordt gebeld is dat nog nooit op woensdag voorgevallen.
Ja, ik had dat op GPS ingesteld maar kennelijk werkt dat niet altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Moet zeggen dat PostNL tegenwoordig bijna nooit meer m'n pakje mee terug neemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.
elke stap is er éénquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik heb wel het gevoel dat ik kleine stapjes maak in de goede richting.
DHL & DPDquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |