nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even broodjes gehaald in de stad. 8067 stappies nu![]()
En weer een dubbeltjeWe blijven nog even op een gemiddelde van 4 muntjes per maand staan
![]()
Een mooie glimmende. Nederland, 2022. Muntzijde boven. Kop - munt is nu 16-19 voor zover terug te vinden.
[ afbeelding ]
Een Dirhamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans in
maar kwam maandag een apart muntje tegen uit de emiraten, die heb ik mee naar huis genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijnquote:De meest voorkomende voornaam op de kandidatenlijst is Jan. Ruim 21 kandidaten met die naam doen mee aan deze verkiezingen. Bij de vrouwelijke kandidaten komt de voornaam Inge met zes keer het vaakst voor.
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijn#werkenbijdenos
Betaald vrijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?
Lekker overdag doen vlak voor de maandafsluiting jatogggquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
ondertussen zijn ze nog steeds bezig met servermigratie op werk en kan ik nog steeds niks
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet. Bijna 22. Kan ook 21,6 zijnOf "vrijwel 22" dan is het minstens 21,8.
Ja misschien word je zo wel 0,4 Jan, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het zijn toch absolute aantallen. Of staat er ook een Pieter-Jan op de lijst, die dan meer bij de Pieters mee telt dan bij de Jannen?
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor, uitgerekend die loserspartij![]()
[ afbeelding ]
Dan zou je gewoon gediskwalificeerd moeten worden net als in de sport.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgerekend de partij van normen en waardenquote:Twentse CDA’er haalt posters van Wilders weg en noemt dat ‘de enige manier’
„Ik ruim rotzooi op.” Als de prominente CDA’er Couzijn Bos betrapt wordt op het verwijderen van verkiezingsposters van de PVV, geeft hij die uitleg. Meerdere avonden trok hij posters van borden. Hij geeft het toe. „En dat van een partij die van fatsoen spreekt.”
quote:Het verwijderen of bekladden van verkiezingsposters is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over, omdat het volgens hem ‘geen officiële verkiezingsborden zijn’.
Ahrens heeft CDA-voorman Martino Vos dinsdagavond aangesproken op de actie van Bos. „Hij zou het intern oppakken. Daar laat ik het ook bij. Ik ga daar geen punt van maken, of aangifte doen. Hij is gefilmd. Dat filmpje gaan wij ook niet delen.”
Ook niet op gestemd. "vrijheid voor iedereen. Iedereen die ik een lekker wijf vind tenminste." Het is hier Agodvermerika niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Uitgerekend de partij van normen en waarden
Ripquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
Ik heb er verder ook gelukkig geen last van maar mijn benen beginnen wel goed blauw te worden.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
jij hebt heel geen C als voorletterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
HAAAHHHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
is strafbaar. Bos denkt daar zelf anders over,
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn knieën enz beginnen goed blauw te worden. Was zondag gevallen in huis.
Dit komt echt niet goed als ik ooit bejaard ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |