quote:
Dan pensioen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog ééen werkje werken vandaag![]()
Maar eerst pissen. En dan thee zetten. En dan fok! en dan vast nog wel 80 dingen en hell het kan morgen ook nog wel
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt heel geen C als voorletter
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Nou ja ik ben gewoon voorover gevallen op het laminaat dus ik weet het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook altijd blauwe plekken waar ik niet weet waar ze vandaan komen
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleverenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
verzameling het volgende:
Morgen weer even kort vampieren @:bitterbal
Wat ga j
Gelukkig heeft elke school 40 miljoen op de plank liggen voor het gevalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
lerares eist 40 miljoen van school omdat ze beschoten is door een 6 jarige waarover meerdere meldingen bij de schoolleiding zijn gedaan dat hij die dag een pistolenpaultje was.
hopelijk dat ze een mooie som geld toegewezen krijgt. Weg met zulke schoolleiding
Oh, ik heb gisteren ook bloed laten prikkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon lomp. Ik leer ook nooit dat een oven heet is als je hem gebruikt.
ohhh. Hoop dat ze niet teveel van je stelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar buisjes laten afnemen voor jaarlijks onderzoek. Moet ook urine inleveren
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.quote:
ik denk ook wel vertikaalquote:
Duidelijk geen ezel dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Recent nog 2 flinke littekens in 1 week tijd op mijn bovenarm weten te krijgen door de oven. Ik vind het ergens best knap van mezelf.
(En daarvoor ook al vaak genoeg.)
ik weet niet of ze kaal is.quote:
subcutaan kan ook nogquote:
Ja, dat maakt het enigszins spannend.quote:
ja... hoewel een stopcontact wel spannender isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het enigszins spannend.
gaat dat ook onder je huid zitten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag pakje besteld, voor bezorging dinsdagavond.
Dinsdagavond 18:40 "De bezorger is onderweg!"
Dinsdagavond 20:00 "Sorry, het wordt morgen!"
Woensdag 14:07 "Nee ook vandaag niet. Morgen! Avond!"
Ja dat zit me wel dwars ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
snelwandelaars moeten de weg op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
Slowakije stelt snelheidslimiet in op de stoep, ondanks hoongelach
Het zou niet misstaan als 1 aprilgrap, maar het is de realiteit: Slowakije voert binnenkort een snelheidslimiet in van 6 kilometer per uur op de stoep. Dus ook voor voetgangers. Het idee leidde tot hoongelach en hilariteit, maar gisteren stemde het Slowaakse parlement er wel mee in
Zou bobbelig zijn, zo'n pakket onder je huid.quote:
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.quote:
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardlopers zijn tasjesdieven en worden gewoon klats boem platgeschoten. Mind you er zit ook daar een Poetinlikker aan de knoppen he.
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben zo'n sloopruimte nodig hier voor iedereen die weer eens gezeik heeft met de pakketbezorging.
Nou dat zal niet het geval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de pliezie dan ook niet op de stoep mag rennen
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor weer die werktelefoon afgaan in m'n werktas in de gang.
Potverdorie 1 dag in de week vrij. En élke woensdag bellen mensen mij. Ondanks overal staat dat ik op woensdag vrij ben.
En nee, hij staat niet uit. Er zijn telefoontjes die ik op moet nemen en die hebben een aparte ringtone.
Gelukkig vinden die telefoontjes zelden plaats. Dus dat is eigenlijk vrijwel nooit een probleem en als er daarvoor al wordt gebeld is dat nog nooit op woensdag voorgevallen.
Ja, ik had dat op GPS ingesteld maar kennelijk werkt dat niet altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet storen functie aanzetten en dat alleen die aparte ringtoontelefoontjes door kunnen komen?
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik ergens woon waar het gewoon veilig voor de deur kan liggen een paar uurtjes.
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Moet zeggen dat PostNL tegenwoordig bijna nooit meer m'n pakje mee terug neemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je wel een bezorger hebben die dat ook doet. PostNL neemt het gewoon weer mee.
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in de app of ik hang een briefje aan de deur. Gaat altijd goed.
elke stap is er éénquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik heb wel het gevoel dat ik kleine stapjes maak in de goede richting.
DHL & DPDquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch zo'n plek aangeven waar ze het mogen neerleggen? Of was dat bij DHL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |