Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Moet je de film See no evil, hear no evil kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zouden blinden en doven communiceren.
Welkom in gehandicaptenvillequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat je als blinde nu online surft op zoek naar een gezellig forum voor nieuw contact en je bij ons terecht komt
Vast een F1 wagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij zit er nog veilig in
Bovenop de lego doos die ook eens open moet.
Aan de dikte van de envelop te zien, is het er 1.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij er 1 of twee papiertjes in zitten? kiek eens ff voor me
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zouden blinden en doven communiceren.
Is er andere LEGO dan?quote:
open dan!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de dikte van de envelop te zien, is het er 1.
O ja leuk was die.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je de film See no evil, hear no evil kijken.
Nogal jaquote:
Nee het is gewoon een grote kaart, staat het verzorgingshuis naast mijn huis op als stembureau en verder niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en er zit geen begeleidend schrijven bij?
met openingstijden ofzo?
Tssssquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er andere LEGO dan?
Ja, straks zodra ik richting stembureau ga.quote:
belachelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een grote kaart, staat het verzorgingshuis naast mijn huis op als stembureau en verder niks.
ben je bang dat hij er uit vliegt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, straks zodra ik richting stembureau ga.
Ik zie niet in waarom dit belachelijk is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
belachelijk.
maar gelukkig staat in het vakje boven en onder dat stemlocaal wel geschreven waar je de lijst met locaties kan vinden
bij mij staat ook de dichtstbijzijnde er op. dat is het belachelijke nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit belachelijk is.Is toch handig. Die mensen kunnen niet weten dat ik nare ervaringen heb aan die locatie (oma is er paar maanden later ook overleden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |