Toegevoegdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:11 schreef Caland het volgende:
Kan deze niet in de OP? Ik ben hem steeds kwijt en wil hem eigenlijk altijd wel een keer per week zien.
https://www.dumpert.nl/tag/psv?selectedId=6575795_0510a2c1
Een PSV-er mag het topic openen
@Caland en @onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aaah, de Feyenoorders durven zich weer te vertonen. Jammer.
Ik proef hier toch dat stukje Brabantse gemoedelijkheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland en @:Onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.
Het waren dit keer geen dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aaah, de Feyenoorders durven zich weer te vertonen. Jammer.
Een warm bad en een gratis worstenbroodje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland en @:Onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
Vergeten mijn zéér goede PSV-vrienden te feliciteren met hun overwinning.
@:Coco
@:Buitendam
@:de_boswachter
@:Lange_Lans
@:Mexicanobakker
@:Dj_Day-V
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSV-vriend. Sterker nog, dan beschouw ik je helemaal niet als vriend
Goede aanvulling, makker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het maar drie punten zijn.
Laten we het hopen. Ik ben het wel een beetje zat met die wedstrijden waar ik met samengeknepen billen moet zitten tot het eindsignaal. Wat dat betreft waren die Italianen behoorlijk knuffelbaar!quote:
Heeft Rik al gextwiterd dat Saibari een Hoofdrol opeist?quote:
Man moest er even inkomen maar die speelt ook echt prima de laatste weken.quote:
Breng hem niet op ideen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Rik al gextwiterd dat Saibari een Hoofdrol opeist?
Okay, laat maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag heeft Saibari z'n wondersloffen niet meegenomen zo te zien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Het vizier staat inmiddels weer afgesteld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Achquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat valt over het algemeen genomen aardig mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die keeper van Fortuna kan er ook wel echt geen reet van he.
Niet bij Hij Basnuisquote:
Lul van een grens om bij zo'n krappe situatie niet op de VAR te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dat was duidelijk geen buitenspel… Had een hattrick kunnen zijn.
Ja, Nijhuis doet het prima. Maar de rest van het zwarte corps is weer incompetent tot en met.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lul van een grens om bij zo'n krappe situatie niet op de VAR te wachten
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
Zie nu pas dat Saibari al bijna 25 is. Wel mooi hoe hij zich dan dit seizoen alsnog zo ontwikkeld
Wel extreem wisselvallig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterk
Beide kan toch waar zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterk
alleen had je toen ook tilman die de aandacht opeiste , nu valt ie meer op
Vooral van zijn collega, de Ko-VARquote:
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.quote:
Huh het is toch de Varjax volgens jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Sidilia nog even lekker wedstrijdritme laten opdoen in jong PSV
[..]
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
Ja die Fransman was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.
Smetjes waren dus die dolle 10 seconden van Kovar en de invalbeurt van Sildillia.
Dom dat ze het alsnog proberen terwijl heel NL meekijktquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh het is toch de Varjax volgens jou?
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@CR7)quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
Het moet ook geen act worden hè. Dit soort potjes zijn ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
Er is slechts 1 user die ontzettend gemist wordt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:07 schreef ISVV het volgende:
Wel een beetje jammer dat hier redelijk massaal gepost wordt als ik er een keer niet bij ben. Zou haast denken dat het aan mij ligt, gelukkig weet ik wel beter.
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.
PSV raakt 2 x de paal en Saibari wordt als hij alleen op de doelman afgaat ten onrechte teruggefloten.
Verder snap ik het wel dat men met de wedstrijd van dinsdag in het achterhoofd zichzelf spaart.
Dat zondagsschot kun je niet voorkomen. En een blunder van de doelman, dat gebeurt ook bij Madrid en Man City.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.
Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
Rustig brengen. PSV staat nu goed/ Zelf Pepi is niet meer verzekerd van een basisplekquote:Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
13 december, we are coming!quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.
Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
Die wordt rustig gebracht. Had misschien wat eerder gekund als Kovar geen torren in zijn kop kreeg.quote:Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
Die heeft ineens de beste speler van de Eredivisie voor hem in de pikorde. Kan hij ook weinig aan doen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, houd je vooral vast aan de gedachte dat elke vorm van kritiek 'zuur doen' is. 3-0 voor om er volgens 2 om de oren te krijgen tegen Fortuna is gewoon matig.quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zondagsschot kun je niet voorkomen. En een blunder van de doelman, dat gebeurt ook bij Madrid en Man City.
Maar goed, van mij mag iedereen zuur doen hoor. Ik zie alleen geen reden om iets anders te zien dan wat je vaker ziet bij dit soort wedstrijden.
Ik zei op de tribune wel: "Waarom zitten ze niet dichter op Sierhuis, want die kan ze er van... oh, hij ligt er al in.quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zondagsschot kun je niet voorkomen. En een blunder van de doelman, dat gebeurt ook bij Madrid en Man City.
Maar goed, van mij mag iedereen zuur doen hoor. Ik zie alleen geen reden om iets anders te zien dan wat je vaker ziet bij dit soort wedstrijden.
Niet elke vorm van kritiek.quote:Op maandag 3 november 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, houd je vooral vast aan de gedachte dat elke vorm van kritiek 'zuur doen' is. 3-0 voor om er volgens 2 om de oren te krijgen tegen Fortuna is gewoon matig.
Nee, dat PSV in de tweede helft slap speelde is een feit. Maar bij zo'n wedstrijd met 3-0 voor kan dat gebeuren. Hell, AC Milan liet ooit de CL winst lopen doordat ze met 3-0 tegen Liverpool voor stonden en alvast aan het vieren waren mentaal. Zoiets draai je ook niet meer om dan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei op de tribune wel: "Waarom zitten ze niet dichter op Sierhuis, want die kan ze er van... oh, hij ligt er al in."
Dus op zich vond ik dat ook wel enigszins laakbaar. Die dubbele blunder, ja lullig. De fase daarna was voetballend gewoon niet goed, te veel fouten en balverlies. Of je er dan 0 of 2 tegen krijgt maakt weinig uit.
Dat zoiets een keer gebeurd is niet erg. Maar bij PSV past het in een patroon. Ongeacht de tegenstander geven we gewoon altijd veel weg achterin. Dat was, is en zal nog wel een hele tijd de achilleshiel blijven.quote:Op maandag 3 november 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, houd je vooral vast aan de gedachte dat elke vorm van kritiek 'zuur doen' is. 3-0 voor om er volgens 2 om de oren te krijgen tegen Fortuna is gewoon matig.
Dat laatste is er al voor een groot deel uit en zal nog wel beter worden ook lijkt mij. Heeft toch ook te maken met tactische keuzes icm dat jouw belangrijkste speler in de verdediging pas 20 is (groot talent, maar ervaring is zeker voor een verdediger erg belangrijk).quote:Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zoiets een keer gebeurd is niet erg. Maar bij PSV past het in een patroon. Ongeacht de tegenstander geven we gewoon altijd veel weg achterin. Dat was, is en zal nog wel een hele tijd de achilleshiel blijven.
De reden waarom we dit seizoen achterin veel weggeven is echter wel een hele andere dan vorig jaar en zeker anders dan de jaren daarvoor. Het is in die zin helemaal geen patroon.quote:Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zoiets een keer gebeurd is niet erg. Maar bij PSV past het in een patroon. Ongeacht de tegenstander geven we gewoon altijd veel weg achterin. Dat was, is en zal nog wel een hele tijd de achilleshiel blijven.
Zou jammer zijn. Als je vanavond niet 'gewoon' wint dan is je mooie resultaat tegen Napoli ineens ook behoorlijk waardeloos.quote:
1-3 dan maarquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Als je vanavond niet 'gewoon' wint dan is je mooie resultaat tegen Napoli ineens ook behoorlijk waardeloos.
Bedankt, Sjon.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:56 schreef RamboDirk het volgende:
Je moet gewoon winnen anders heb je niks te zoeken in de CL.
Nou, nog altijd goed voor 2,1 miljoen euro.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Als je vanavond niet 'gewoon' wint dan is je mooie resultaat tegen Napoli ineens ook behoorlijk waardeloos.
Het is een goede ploeg. Het voor PSV een mooie kans om te laten zien dat ze op dit podium meekunnen.quote:
Mwa, dat hebben we intussen in het derde jaar CL op rij inmiddels wel bewezen, denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is een goede ploeg. Het voor PSV een mooie kans om te laten zien dat ze op dit podium meekunnen.
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSGquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het hele korte antwoord zou zijn: omdat er 20 ploegen zijn die beter zijn.
Unionquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
Ja ligt aan het weerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
Weer is niet lekker als je wil aanvallen…
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Tilquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Dest speelt waardeloos de laatste weken
de 2e helft flamingo voor dest, pepi voor til
Til is onzichtbaar in dit soort wedstrijden. Dan kan je beter met een echte spits spelenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Til
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, het wezeltje durft weer. There, there…
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavondquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het niet. Weer niet het gewenste niveau.
En die vind ik eigenlijk ook totaal niet goed. Union kwam nog wel prima voor de dag, maar bij de Grieken gaat eigenlijk voorin ook vrijwel alles fout en achterin als je een beetje druk zet weten ze het niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavond
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.quote:
Ja, kutavond.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.
Ben je weer je met jezelf aan het lullen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.
Veerman vond ik beter dan Schouten. Dest en Mauro verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:56 schreef PSVCL het volgende:
Alleen Yarek en Schouten waren top , de rest matig tot zwak
Die was ook niet slecht alleen mag ie soms wel wat sneller handelen/passenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veerman vond ik beter dan Schouten. Dest en Mauro verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
Dest speelt al heel lang slecht. Rechtsback ligt hem veel minder dan linksback.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die was ook niet slecht alleen mag ie soms wel wat sneller handelen/passen
Dest was dramatisch
Correct.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dest speelt al heel lang slecht. Rechtsback ligt hem veel minder dan linksback.
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan wel eens een heel belangrijk puntje zijn geweest. Nu heb je waarschijnlijk aan 1 overwinning genoeg om te ´overwinteren´
Klopt, al zou meer punten verwachten tegen Union en Olympiakos natuurlijk. Maar goed, wie weet weer een magische avond thuis tegen Atleti.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.
Ja, maar dat heft zich op dat je van Napoli wint.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt, al zou meer punten verwachten tegen Union en Olympiakos natuurlijk. Maar goed, wie weet weer een magische avond thuis tegen Atleti.
Dan is het toch een beetje wel de vraag 'wat als', maar ja dat is het hele spel een beetje he?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.
Op papier wel, maar in de praktijk is het onnavolgbaar als je ziet wat je de punten wel een niet pakt.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach ja. We moeten ook eerlijk zijn: tegen Napoli speel je de pannen van het dak en Union was wellicht ook gewoon een stuk sterker dan veel mensen hier dachten. Gisteravond baal ik dan wel weer wat meer van, want die gasten kunnen er niet zo heel veel van; dat was gewoon een ontzettend matige wedstrijd van PSV.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het toch een beetje wel de vraag 'wat als', maar ja dat is het hele spel een beetje he?
Thuis tegen Atleti moet en gaat het gebeurenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 8 punten kun je het nog best eens net aan redden.
Het zijn gewoon 4 loodzware tegenstanders ja, maar 1x een goeie dag thuis zou al veel helpen. En dan helpt het als je niet volledig afgedroogd wordt in de andere 3 potjes, want met 8 punten moet je het wel van je doelsaldo gaan hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.Het zou wel prettig zijn als jullie die waardeloze tegenstanders nog wat punten afhandig maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.Eerst maar eens het kneusjespotje tussen de nummer laatst en voorlaatst winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Atleti thuis worden 3 punten. Puntje in Newcastle of thuis tegen het geplaatste Bayern.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.
Ik gun het Pafos wel dat ze doorgaan. Maar het zou mij toch verbazen wanneer zij het wel redden en PSV niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op het moment is het vooral te hopen dat Pafos niet nog een wonderdag heeft, maar dat ze wel nog wat gelijkspelletjes pakken tegen concurrenten. Zo'n pot tegen Monaco mogen die bijvoorbeeld absoluut niet winnen, maar een gelijkspelletje zou daar heel fijn zijn. Zelfde geldt voor die pot tegen Slavia. Die hebben ook wel echt mokersimpel geloot trouwens, behalve dan die thuiswedstrijd tegen Monaco en dan tegen Bayern
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.In de CL zijn er geen makkelijke tegenstanders voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atleti thuis worden 3 punten. Puntje in Newcastle of thuis tegen het geplaatste Bayern.
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef ISVV het volgende:
Ben benieuwd of Til morgen gaat banken. Pittig potje AZ-uit, al doen we het daar altijd best goed. Ook niet nadelig dat zij donderdag nog tegen Palace gespeeld hebben. Op naar een mooie voetbalzondag.
Ik zou het ook niet veranderen als ik Bosz was. Pepi maakt z'n minuten en goals wel, maar het is natuurlijk wel een van je cash cows straks.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.
Nou, laten we eerst even de 90 minuten volmaken en niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:01 schreef AmenhotepIV het volgende:
Zo, dat varkentje ook weer gewassen.
Bij een 0-3 achterstand tegen ons hoef je je dan ook geen enorme zorgen te maken: één doelpunt uit het niets, gevolgd door een beetje druk is voldoende om paniek en persoonlijke fouten te ontketenen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Een achterlijke fout achterin en we zijn weer compleet het spoor bijster he
Olij moet erinquote:Op zondag 9 november 2025 18:50 schreef ISVV het volgende:
Kovar weer een smetje, zo onnodig weer. Verder natuurlijk erg overtuigend. Wat is Veerman goed zeg, ook verdedigend. Dan te bedenken dat Dest en Ivan niet eens in hun beste fase zitten en je in de ideale situatie ook nog Bommel en Plea had kunnen brengen.
Dat vind ik ook een risico. Ik ben bang dat hij een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken is. Als je hem erin zet en hij gaat blunderen hebben we ook een probleem.quote:
Als Kovar die gekke fratsen achterwegen laat is het wel een ok keeper voor PSV.quote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een risico. Ik ben bang dat hij een gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken is. Als je hem erin zet en hij gaat blunderen hebben we ook een probleem.
Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.quote:Op zondag 9 november 2025 21:58 schreef AmenhotepIV het volgende:
Deze winter graag de Oranje-clausule uit het contract van Bosz slopen.
Lijkt me ook een hele logische stapquote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.
Je kunt nu ook met Schouten achterin spelen omdat er een beest van een verdediger naast hem staat. Gassie maakt misschien opbouwend wekelijks een domme fout, maar verdedigend is het echt een toekomstige wereldtopper.quote:Op maandag 10 november 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd, eerste half uur waren we echt top.
Met Schouten achterin spelen we steeds beter en zijn we echt veel sterker dan aan het begin van de competitie.
Heerlijk ik geniet ervan😉
In het begin hadden we heel veel last van blessures op belangrijke posities.quote:Op maandag 10 november 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd, eerste half uur waren we echt top.
Met Schouten achterin spelen we steeds beter en zijn we echt veel sterker dan aan het begin van de competitie.
Heerlijk ik geniet ervan😉
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.
Ik denk dat we in ieder geval moeten zoeken naar iemand met dezelfde visie. Niet nu weer terug naar iemand uit de Hiddink school.quote:Op maandag 10 november 2025 12:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.
Schreuder, Nistelrooij, Schaars, buitenland.
JURGEN KLINSMANNquote:Op maandag 10 november 2025 12:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.
Schreuder, Nistelrooij, Schaars, buitenland.
Schaars verwacht ikquote:Op maandag 10 november 2025 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we in ieder geval moeten zoeken naar iemand met dezelfde visie. Niet nu weer terug naar iemand uit de Hiddink school.
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.quote:
Ah dus toch? Als het aan velen in dit topic lag was hij aan het begin van dit seizoen alweer ontslagen..quote:Op zondag 9 november 2025 21:58 schreef AmenhotepIV het volgende:
Deze winter graag de Oranje-clausule uit het contract van Bosz slopen.
Samen met Earnie en alle aankopen van deze zomer. Ik kan daar slecht tegen, maar dat was toen al wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah dus toch? Als het aan velen in dit topic lag was hij aan het begin van dit seizoen alweer ontslagen..
Ik blijf Bosz geen toptrainer vinden omdat hij een plan B mist. Gelukkig zijn de kwaliteiten van de spelers voldoende om in Nederland de meeste wedstrijden te winnen met plan A.quote:Op maandag 10 november 2025 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Samen met Earnie en alle aankopen van deze zomer. Ik kan daar slecht tegen, maar dat was toen al wel duidelijk geloof ik.
En nu is het weer hosanna allemaal en bij de eerste kut wedstrijd deugt er weer geen hol van.
Het is zo sneu.
Ik bedoel dan ook vooral "wie als Bosz weggaat". Gewoon in het algemeen, of het nou naar Oranje of naar zijn vakantiehuis is.quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.
Ik denk aan de andere kant dat hij bij Oranje een selectie treft die moeiteloos zijn plannen kan uitvoeren. Qua type spelers die hij daar tot zijn beschikking heeft zou dat, op dit moment, wel eens een hele goed match kunnen zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.
Hij heeft met de omzetting Schouten als CV, Flamingo eruit en Mauro middenveld het plan B wel in de vingers te hebben?quote:Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf Bosz geen toptrainer vinden omdat hij een plan B mist. Gelukkig zijn de kwaliteiten van de spelers voldoende om in Nederland de meeste wedstrijden te winnen met plan A.
Die omzettingen waren uit nood geboren en bleken vervolgens te werken.quote:Op maandag 10 november 2025 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft met de omzetting Schouten als CV, Flamingo eruit en Mauro middenveld het plan B wel in de vingers te hebben?
En het spitsenprobleem met 2 aanvallende middenvelders? Ik vind het beeld Kamikaze Bosz en geen plan B inmiddels wel ontkracht. Het is een toptrainer.
Dus? Dat is toch nog steeds een bewijs van weten wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 10 november 2025 18:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die omzettingen waren uit nood geboren en bleken vervolgens te werken.
Nee. Dat is gewoon trial and error.quote:Op maandag 10 november 2025 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus? Dat is toch nog steeds een bewijs van weten wat je aan het doen bent.
Nee, dat is geconfronteerd worden met een bizarre golf blessures en de constatering dat Flamingo en Yarek niet ideaal is. En binnen een wedstrijd of 8 sta je te voetvolleyen op het middenveld bij AZ en heb je de enige concurrent in hun eigen huis verslagen. Dat zegt alles.quote:Op maandag 10 november 2025 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon trial and error.
Ik heb helemaal niet gezegd dat hij een prutser is. Integendeel.quote:Op maandag 10 november 2025 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sommige mensen doen wel heel erg hun best om Bosz als een prutser weg te zetten.
Mijn hemel. PSV speelt sinds de komst van Bosz het leukste voetbal in de historie van de club en nog is dat niet voldoende.
Tegen Feyenoord had je de wedstrijd weg kunnen geven omdat PSV het niveau niet vast wist te houden. AZ was behoorlijk gehandicapt. Telstar was een blamage. En dat je Ajax terug hebt laten komen is ook niet goed.quote:Op maandag 10 november 2025 18:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is geconfronteerd worden met een bizarre golf blessures en de constatering dat Flamingo en Yarek niet ideaal is. En binnen een wedstrijd of 8 sta je te voetvolleyen op het middenveld bij AZ en heb je de enige concurrent in hun eigen huis verslagen. Dat zegt alles.
Buitencategorie? Ik beoordeel ‘m op wat ie laat zien. Zijn beslissingen, omzettingen en zeker het handelen naar wat mogelijk is met de blessures. En hij maakt op meerdere fronten de juiste beslissingen en daarom vind ik het echt een hele goede trainer. En interesseert het me niets wat ie voorafgaand aan PSV voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 10 november 2025 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord had je de wedstrijd weg kunnen geven omdat PSV het niveau niet vast wist te houden. AZ was behoorlijk gehandicapt. Telstar was een blamage. En dat je Ajax terug hebt laten komen is ook niet goed.
Flamingo en Yarek kunnen prima samen overigens.
Maar goed, jij vindt hem kennelijk buitencategorie. Ik ben benieuwd of hij dat elders dan ook gaat laten zien. Voordat hij bij PSV kwam had hij toch echt nog niets gewonnen...
Dit dus. Altijd datzelfde negatieve gelul van die azijnpissers hier.quote:Op maandag 10 november 2025 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk verlengd Peter snel contract zodat we nog een paar jaar kunnen genieten van Boszball , en een paar titels
Ik ben helemaal niet negatief over hem. Ik denk alleen dat als hij vertrekt PSV een prima alternatief kan aantrekken die ook met de beste selectie van Nederland kampioen kan worden.quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit dus. Altijd datzelfde negatieve gelul van die azijnpissers hier.
En verlengt.
Ik had het (zeker niet alleen) over jou.quote:Op maandag 10 november 2025 19:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over hem. Ik denk alleen dat als hij vertrekt PSV een prima alternatief kan aantrekken die ook met de beste selectie van Nederland kampioen kan worden.
Af en toe wisselen van technische staf en spelers is ook gewoon verstandig.
Dit PSV speelt - ik durf het bijna niet te zeggen - niet des PSVs. Er wordt samen gevoetbald, als een team. En er wordt soms echt bizar goed gevoetbald. Dat ze de tegenstander compleet wegtikken met een keer raken.quote:Op maandag 10 november 2025 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord had je de wedstrijd weg kunnen geven omdat PSV het niveau niet vast wist te houden. AZ was behoorlijk gehandicapt. Telstar was een blamage. En dat je Ajax terug hebt laten komen is ook niet goed.
Flamingo en Yarek kunnen prima samen overigens.
Maar goed, jij vindt hem kennelijk buitencategorie. Ik ben benieuwd of hij dat elders dan ook gaat laten zien. Voordat hij bij PSV kwam had hij toch echt nog niets gewonnen...
Wat is het plan B van Guardiola, Slot en Ancelotti dan precies?quote:Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf Bosz geen toptrainer vinden omdat hij een plan B mist. Gelukkig zijn de kwaliteiten van de spelers voldoende om in Nederland de meeste wedstrijden te winnen met plan A.
Het verloop van vorig seizoen al verdrongen merk ik. Gelijk heb je, uiteindelijk telt enkel het kampioenschap.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is het plan B van Guardiola, Slot en Ancelotti dan precies?
De definitie van een toptrainer ophangen aan zijn plan B is sowieso raar als je kampioen wordt met plan A
Nee natuurlijk niet. Niemand zegt ook dat je niet kritisch mag kijken. Maar wat is het plan dan precies? Iedereen trainer die een mindere fase doorgaat de deur wijzen? Dan heb je straks 16 trainers in 5 jaar gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het verloop van vorig seizoen al verdrongen merk ik. Gelijk heb je, uiteindelijk telt enkel het kampioenschap.
Ik wist helemaal niet dat Saibari dat trucje waarmee hij Watanabe op z’n kontje liet stuiteren in de Kuip ook deed om de 3-2 tegen Ajax te scoren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Plan A: 5+ goals per wedstrijd
De assist van Luukinho bij de 3-2quote:Op woensdag 12 november 2025 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Saibari dat trucje waarmee hij Watanabe op z’n kontje liet stuiteren in de Kuip ook deed om de 3-2 tegen Ajax te scoren.
quote:Ivan Peri¨ic stuurt een geweldige voorzet het strafschopgebied in en Guus Til (PSV) kopt van dichtbij de bal in de linker onderhoek. Daniel Bielica blijft verslagen achter en het staat 0:1.
Er zijn er wel meer die niet helemaal scherp zijn. Zie je wel vaker na zo’n kut interlandperiode.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:01 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft die Dennis Man gesnoven joh?Was zo lekker bezig maar waar hij nu mee bezig is..
Neuh.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kut PSV, Bosz out, of niet jongens?
Uit tegen Liverpool schrijf ik 0 punten. Ik zou al tekenen voor een verlies met slechts één doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:40 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat Liverpool woensdag niet op een slecht moment komt.
Tenzij ze ernstig op revanche voor de laatste weken uit zijn natuurlijk, maar dat zouden ze nu ook al moeten zijn,
Op zich wel, maar als je mag kiezen wanneer je tegen Liverpool speelt lijkt dit me toch het beste/minst slechte moment.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uit tegen Liverpool schrijf ik 0 punten. Ik zou al tekenen voor een verlies met slechts één doelpunt verschil.
Veel beter ook :’)quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:07 schreef Cherni het volgende:
Als je deze partij over de streep trekt zit het echt mee. NAC is toch de veel betere ploeg.
Hij schiet er soms een bal aardig in, maar voetballend lijkt het nergens op nee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:17 schreef Solispolar het volgende:
Bij die Driouch denk ik toch echt altijd dat hij pas vanaf zijn 18de is gaan voetballen ofzo. Tering wat is die belachelijk slecht zeg.
Voetballend sterk aan de bal. PSV slap. Het aantal corners zegt ook al veelquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Veel beter ook :’)
PSV speelt matig maar het is niet zo dat NAC nou 8x op de lat heeft geschoten ofzo.
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
6 punten los van Feyenoord.
Nul gehouden.
Geen nieuwe blessures
Snel vergeten en op naar Anfield road.
Telstar speelde wel beter.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.
Dankzij Kovar, laten we dat ook een keer benoemen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.
Wel fijn dat die ook eens de punten pakt ja. Voor ons, maar ook vooral voor hem zelf.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dankzij Kovar, laten we dat ook een keer benoemen.
Ik vond dat wel meevallen. Meestal zie je dat op het eind een ploeg due alles of niets gaat spelen nog een paar goede kansen krijgt. Maar alleen PSV had op het eind mogelijkheden (die vakkundig verprutst werden door Driouech).quote:Op zondag 23 november 2025 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
Eens. Schouten organiseert die achterhoede uitstekend, en Mauro brengt gif op het middenveld.
Bij die wissel van Flamingo hadden ze er beter aan gedaan om de achterhoede in stand te houden, en Flamingo als DM in te zetten. Met hem achterin werd het onrustiger.
Yarek is nu al in zijn eerste jaar in alles beter. Als die zo doorgaat gaan we daar ook hard op cashen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Ik vond hem bij PSV al te weinig brengen. Defensief veel te kwetsbaar.
Dat is een veel betere verdediger en opbouwend niet veel slechter.quote:Op zondag 23 november 2025 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Yarek is nu al in zijn eerste jaar in alles beter. Als die zo doorgaat gaan we daar ook hard op cashen.
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:53 schreef ISVV het volgende:
Wat een geweldig weekend weer. Gewoon scherp blijven en er is geen vuiltje aan de lucht.
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.quote:Op zondag 23 november 2025 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
PSV had ook tegen een ketser aan kunnen lopen. Interlandonderbrekingen zijn kut en Nec is gewoon een vervelende tegenstander.
Het is altijd even wachten hoe teams uit de winterstop komen. Als PSV dan het momentum pakt, dan zie ik ook niets mis gaan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.
PSV heeft zelfs meerdere spelers op de bank die bij dit Feyenoord een onmisbare basisspeler zouden zijn. Best hilarisch.quote:Op zondag 23 november 2025 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is altijd even wachten hoe teams uit de winterstop komen. Als PSV dan het momentum pakt, dan zie ik ook niets mis gaan.
PSV heeft ook veruit de beste selectie. Ik zou serieus geen speler van Feyenoord op kunnen noemen die nu bij PSV in de basis zou staan.
We hebben op dit moment helemaal geen concurrent. Ook lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 17:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.
Dat ook inderdaad. Zo groot is het verschil.quote:Op zondag 23 november 2025 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV heeft zelfs meerdere spelers op de bank die bij dit Feyenoord een onmisbare basisspeler zouden zijn. Best hilarisch.
Lachen. Een paar weken terug was alles wat Stewart de laatste jaren heeft binnengehaald nog brandhout.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Zo groot is het verschil.
Al 3 jaar niet. Feyenoord kan je na mid jaren 70 niet serieus nemen als titelconcurrent.quote:Op zondag 23 november 2025 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben op dit moment helemaal geen concurrent. Ook lekker
Alle drie ploegen onder PSV verliezen hun wedstrijd, en de ploegen daaronder spelen dan weer gelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 16:53 schreef ISVV het volgende:
Wat een geweldig weekend weer. Gewoon scherp blijven en er is geen vuiltje aan de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |