Toegevoegdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:11 schreef Caland het volgende:
Kan deze niet in de OP? Ik ben hem steeds kwijt en wil hem eigenlijk altijd wel een keer per week zien.
https://www.dumpert.nl/tag/psv?selectedId=6575795_0510a2c1
Een PSV-er mag het topic openen
@Caland en @onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aaah, de Feyenoorders durven zich weer te vertonen. Jammer.
Ik proef hier toch dat stukje Brabantse gemoedelijkheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland en @:Onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.
Het waren dit keer geen dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aaah, de Feyenoorders durven zich weer te vertonen. Jammer.
Een warm bad en een gratis worstenbroodje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland en @:Onlogisch zijn zeer welkom in dit warme bad.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
Vergeten mijn zéér goede PSV-vrienden te feliciteren met hun overwinning.
@:Coco
@:Buitendam
@:de_boswachter
@:Lange_Lans
@:Mexicanobakker
@:Dj_Day-V
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSV-vriend. Sterker nog, dan beschouw ik je helemaal niet als vriend
Goede aanvulling, makker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het maar drie punten zijn.
Laten we het hopen. Ik ben het wel een beetje zat met die wedstrijden waar ik met samengeknepen billen moet zitten tot het eindsignaal. Wat dat betreft waren die Italianen behoorlijk knuffelbaar!quote:
Heeft Rik al gextwiterd dat Saibari een Hoofdrol opeist?quote:
Man moest er even inkomen maar die speelt ook echt prima de laatste weken.quote:
Breng hem niet op ideen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Rik al gextwiterd dat Saibari een Hoofdrol opeist?
Okay, laat maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag heeft Saibari z'n wondersloffen niet meegenomen zo te zien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Het vizier staat inmiddels weer afgesteld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Achquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat valt over het algemeen genomen aardig mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die keeper van Fortuna kan er ook wel echt geen reet van he.
Niet bij Hij Basnuisquote:
Lul van een grens om bij zo'n krappe situatie niet op de VAR te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dat was duidelijk geen buitenspel… Had een hattrick kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |