quote:Ivan Peri¨ic stuurt een geweldige voorzet het strafschopgebied in en Guus Til (PSV) kopt van dichtbij de bal in de linker onderhoek. Daniel Bielica blijft verslagen achter en het staat 0:1.
Er zijn er wel meer die niet helemaal scherp zijn. Zie je wel vaker na zo’n kut interlandperiode.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:01 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft die Dennis Man gesnoven joh?Was zo lekker bezig maar waar hij nu mee bezig is..
Neuh.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kut PSV, Bosz out, of niet jongens?
Uit tegen Liverpool schrijf ik 0 punten. Ik zou al tekenen voor een verlies met slechts één doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:40 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat Liverpool woensdag niet op een slecht moment komt.
Tenzij ze ernstig op revanche voor de laatste weken uit zijn natuurlijk, maar dat zouden ze nu ook al moeten zijn,
Op zich wel, maar als je mag kiezen wanneer je tegen Liverpool speelt lijkt dit me toch het beste/minst slechte moment.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uit tegen Liverpool schrijf ik 0 punten. Ik zou al tekenen voor een verlies met slechts één doelpunt verschil.
Veel beter ook :’)quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:07 schreef Cherni het volgende:
Als je deze partij over de streep trekt zit het echt mee. NAC is toch de veel betere ploeg.
Hij schiet er soms een bal aardig in, maar voetballend lijkt het nergens op nee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:17 schreef Solispolar het volgende:
Bij die Driouch denk ik toch echt altijd dat hij pas vanaf zijn 18de is gaan voetballen ofzo. Tering wat is die belachelijk slecht zeg.
Voetballend sterk aan de bal. PSV slap. Het aantal corners zegt ook al veelquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Veel beter ook :’)
PSV speelt matig maar het is niet zo dat NAC nou 8x op de lat heeft geschoten ofzo.
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
6 punten los van Feyenoord.
Nul gehouden.
Geen nieuwe blessures
Snel vergeten en op naar Anfield road.
Telstar speelde wel beter.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.
Dankzij Kovar, laten we dat ook een keer benoemen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit was net zo slecht als tegen Telstar, maar nu trek je toch nog de 3 punten.
Wel fijn dat die ook eens de punten pakt ja. Voor ons, maar ook vooral voor hem zelf.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dankzij Kovar, laten we dat ook een keer benoemen.
Ik vond dat wel meevallen. Meestal zie je dat op het eind een ploeg due alles of niets gaat spelen nog een paar goede kansen krijgt. Maar alleen PSV had op het eind mogelijkheden (die vakkundig verprutst werden door Driouech).quote:Op zondag 23 november 2025 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
Eens. Schouten organiseert die achterhoede uitstekend, en Mauro brengt gif op het middenveld.
Bij die wissel van Flamingo hadden ze er beter aan gedaan om de achterhoede in stand te houden, en Flamingo als DM in te zetten. Met hem achterin werd het onrustiger.
Yarek is nu al in zijn eerste jaar in alles beter. Als die zo doorgaat gaan we daar ook hard op cashen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Ik vond hem bij PSV al te weinig brengen. Defensief veel te kwetsbaar.
Dat is een veel betere verdediger en opbouwend niet veel slechter.quote:Op zondag 23 november 2025 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Yarek is nu al in zijn eerste jaar in alles beter. Als die zo doorgaat gaan we daar ook hard op cashen.
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:53 schreef ISVV het volgende:
Wat een geweldig weekend weer. Gewoon scherp blijven en er is geen vuiltje aan de lucht.
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.quote:Op zondag 23 november 2025 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
PSV had ook tegen een ketser aan kunnen lopen. Interlandonderbrekingen zijn kut en Nec is gewoon een vervelende tegenstander.
Het is altijd even wachten hoe teams uit de winterstop komen. Als PSV dan het momentum pakt, dan zie ik ook niets mis gaan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.
PSV heeft zelfs meerdere spelers op de bank die bij dit Feyenoord een onmisbare basisspeler zouden zijn. Best hilarisch.quote:Op zondag 23 november 2025 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is altijd even wachten hoe teams uit de winterstop komen. Als PSV dan het momentum pakt, dan zie ik ook niets mis gaan.
PSV heeft ook veruit de beste selectie. Ik zou serieus geen speler van Feyenoord op kunnen noemen die nu bij PSV in de basis zou staan.
We hebben op dit moment helemaal geen concurrent. Ook lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 17:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: zelf scherp blijven. We hebben vorig seizoen gezien hoe spannend het werd. Maar de enige concurrent is Feyenoord momenteel en dat zie ik voorlopig niet veranderen. En eigenlijk hebben die het in de wat zwaardere potjes ook snel lastig.
Dat ook inderdaad. Zo groot is het verschil.quote:Op zondag 23 november 2025 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV heeft zelfs meerdere spelers op de bank die bij dit Feyenoord een onmisbare basisspeler zouden zijn. Best hilarisch.
Lachen. Een paar weken terug was alles wat Stewart de laatste jaren heeft binnengehaald nog brandhout.quote:Op zondag 23 november 2025 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Zo groot is het verschil.
Al 3 jaar niet. Feyenoord kan je na mid jaren 70 niet serieus nemen als titelconcurrent.quote:Op zondag 23 november 2025 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben op dit moment helemaal geen concurrent. Ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |