abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219162118
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:

[..]
Lul van een grens om bij zo'n krappe situatie niet op de VAR te wachten
Ja, Nijhuis doet het prima. Maar de rest van het zwarte corps is weer incompetent tot en met.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:25:09 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162141
70% bezit
What can change the nature of a man?
pi_219162155
Zie nu pas dat Saibari al bijna 25 is. Wel mooi hoe hij zich dan dit seizoen alsnog zo ontwikkeld
pi_219162173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
Zie nu pas dat Saibari al bijna 25 is. Wel mooi hoe hij zich dan dit seizoen alsnog zo ontwikkeld
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterk

alleen had je toen ook tilman die de aandacht opeiste , nu valt ie meer op
pi_219162184
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterk
Wel extreem wisselvallig.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:27:49 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? was vorig seizoen en het jaar daarvoor ook gewoon sterk

alleen had je toen ook tilman die de aandacht opeiste , nu valt ie meer op
Beide kan toch waar zijn?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:28:39 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219162201
Nick Olij???
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:28:48 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219162202
Kovar :') :') :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:28:48 #59
842 Zorro
Z
pi_219162203
Ik denk niet dat Kovar in het elftal van de week komt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:28:56 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162206
PSV houdt niet de 0.
What can change the nature of a man?
pi_219162212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Beide kan toch waar zijn?
klopt
pi_219162214
ach kovar
pi_219162216
Wat was dit. Kovar heeft gegokt op geen clean sheet ofzo?
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:29:36 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162217
Kovar maar ffkes wisselen.
What can change the nature of a man?
pi_219162219
Een wedstrijd waarbij je aan het doelsaldo moet werken en dan dit…
pi_219162236
Wat doet de var :?
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:34:31 #67
842 Zorro
Z
pi_219162265
Mag Pepi weer eens meedoen, gaan ze zo slecht spelen dat er geen bal meer voorin komt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219162266
Normaal is dit toch gewoon geel wegens schwalbe
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:36:17 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162285
wtf schiet dan
What can change the nature of a man?
pi_219162303
Doe Til maar wisselen.
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:42:44 #71
842 Zorro
Z
pi_219162352
Je zal maar achter het doel zitte nwaar nu de Fortuna keeper staat.

Ze je de hele wedstrijd alles aan de overkant.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:43:07 #72
842 Zorro
Z
pi_219162357
Dat had ik eerder moeten zeggen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219162358
teveel wisselingen in de 2e helft waardoor het niet lekker loopt

toch nog pepi..
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:43:45 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162365
Even wachten op de VAR.
What can change the nature of a man?
pi_219162377
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
Even wachten op de VAR.
:?
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:45:52 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162383
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:?
PSV is een VAR-gevoelige club.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:47:07 #77
842 Zorro
Z
pi_219162394
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:45 schreef Coco het volgende:

[..]
PSV is een VAR-gevoelige club.
Vooral van zijn collega, de Ko-VAR
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219162432
Morgen straftraining dan maar?
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:52:59 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162446
De paal.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:54:34 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162461
Til _O-
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:56:55 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162483
Dan toch Til.
What can change the nature of a man?
pi_219162501
Sidilia nog even lekker wedstrijdritme laten opdoen in jong PSV

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:45 schreef Coco het volgende:

[..]
PSV is een VAR-gevoelige club.
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:58:49 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219162505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Sidilia nog even lekker wedstrijdritme laten opdoen in jong PSV
[..]
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.
Huh het is toch de Varjax volgens jou?
What can change the nature of a man?
pi_219162516
VAR is gewoon kut. Het wordt er niet eerlijker van en het oponthoud is echt te kut voor woorden.
pi_219162527
Lekker goaltje van Til wel.
  Redactie Sport vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:34:24 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219163651
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219163743
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.

Smetjes waren dus die dolle 10 seconden van Kovar en de invalbeurt van Sildillia.
  Redactie Sport vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:43:44 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219163779
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:40 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.

Smetjes waren dus die dolle 10 seconden van Kovar en de invalbeurt van Sildillia.
Ja die Fransman was echt verschrikkelijk slecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219164352
PSV krijgt nu 4 uitwedstrijden achter elkaar @Zorro

Olympiacos, AZ, NAC en Liverpool.. daarna Volendam thuis, en dan volgt Heerenveen uit.

Het voordeel is dat je na de winter nog maar 2 lastige uitwedstrijd hebt (ajax en groningen uit)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Huh het is toch de Varjax volgens jou?
Dom dat ze het alsnog proberen terwijl heel NL meekijkt
pi_219167089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@CR7)
pi_219167358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
Het moet ook geen act worden hè. Dit soort potjes zijn ook gewoon prima.
Dit, dus.
pi_219167477
Wel een beetje jammer dat hier redelijk massaal gepost wordt als ik er een keer niet bij ben. Zou haast denken dat het aan mij ligt, gelukkig weet ik wel beter.
pi_219168472
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:07 schreef ISVV het volgende:
Wel een beetje jammer dat hier redelijk massaal gepost wordt als ik er een keer niet bij ben. Zou haast denken dat het aan mij ligt, gelukkig weet ik wel beter.
Er is slechts 1 user die ontzettend gemist wordt.
Dit, dus.
pi_219168902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.

PSV raakt 2 x de paal en Saibari wordt als hij alleen op de doelman afgaat ten onrechte teruggefloten.

Verder snap ik het wel dat men met de wedstrijd van dinsdag in het achterhoofd zichzelf spaart.
pi_219175507
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.

PSV raakt 2 x de paal en Saibari wordt als hij alleen op de doelman afgaat ten onrechte teruggefloten.

Verder snap ik het wel dat men met de wedstrijd van dinsdag in het achterhoofd zichzelf spaart.
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.

Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
pi_219176441
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
pi_219176626
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.

Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
Dat zondagsschot kun je niet voorkomen. En een blunder van de doelman, dat gebeurt ook bij Madrid en Man City.

Maar goed, van mij mag iedereen zuur doen hoor. Ik zie alleen geen reden om iets anders te zien dan wat je vaker ziet bij dit soort wedstrijden.
pi_219177296
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
Rustig brengen. PSV staat nu goed/ Zelf Pepi is niet meer verzekerd van een basisplek
  zondag 2 november 2025 @ 15:56:12 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_219177599
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.

Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
13 december, we are coming!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_219178295
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
Die wordt rustig gebracht. Had misschien wat eerder gekund als Kovar geen torren in zijn kop kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')