Vooral van zijn collega, de Ko-VARquote:
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.quote:
Huh het is toch de Varjax volgens jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Sidilia nog even lekker wedstrijdritme laten opdoen in jong PSV
[..]
De invoering van de VAR is een zegen voor PSV. Als de Var 15 jaar geleden was ingevoerd had je minimaal 3 titels meer gehad.
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
Ja die Fransman was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit ja. Ingeleid door Kovar, want er was geen vuiltje aan de lucht. Maar blij met wat we de eerste helft gezien hebben.
Smetjes waren dus die dolle 10 seconden van Kovar en de invalbeurt van Sildillia.
Dom dat ze het alsnog proberen terwijl heel NL meekijktquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh het is toch de Varjax volgens jou?
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@CR7)quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 3-1 was het echt wel heel shaky, Fortuna had daarna tot aan de 4-1 echt wel het betere veldspel, dat is wel karig natuurlijk. Eerste uur was prima, daarna net iets te veel dragende spelers gewisseld.
Het moet ook geen act worden hè. Dit soort potjes zijn ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
Er is slechts 1 user die ontzettend gemist wordt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:07 schreef ISVV het volgende:
Wel een beetje jammer dat hier redelijk massaal gepost wordt als ik er een keer niet bij ben. Zou haast denken dat het aan mij ligt, gelukkig weet ik wel beter.
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het interview van Schouten; nota bene onze captain. Die is echt onvoldoende kritisch voor de camera vind ik. ‘Jammer van de 2 tegendoelpunten, maar 5-2 is alsnog prima’. Optyfen, als je met 3-0 de rust in gaat dan moet je gewoon met 6 of 7-0 eindigen. Of in ieder geval: zonder tegendoelpunten. Ik mag hopen dat Bosz een beetje kritischer is naar de jongens toe dan onze Jerdy (@:CR7)
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het laatste half uur niet best, maar die twee doelpunten waren een blunder van de doelman (prima moment om zoiets te doen) en een zondagsschot die als je hem nog 100 keer laat aanleggen er niet 1x in gaat.
PSV raakt 2 x de paal en Saibari wordt als hij alleen op de doelman afgaat ten onrechte teruggefloten.
Verder snap ik het wel dat men met de wedstrijd van dinsdag in het achterhoofd zichzelf spaart.
Dat zondagsschot kun je niet voorkomen. En een blunder van de doelman, dat gebeurt ook bij Madrid en Man City.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.
Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
Rustig brengen. PSV staat nu goed/ Zelf Pepi is niet meer verzekerd van een basisplekquote:Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
13 december, we are coming!quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De reden is toch irrelevant? Als team of als individu laat je gewoon steken vallen. Nu is het de 3-1 tegen Fortuna, maar als je in de CL 0-0 staat dan zijn dit soort fouten de reden dat je verliest.
Vorig jaar begon de slechte fase ook met Veerman die na Heracles uit zei ‘we scoren altijd wel tegen de kleintjes’. De weken erna verloren we maar liefst 18 punten op Ajax.
Die wordt rustig gebracht. Had misschien wat eerder gekund als Kovar geen torren in zijn kop kreeg.quote:Op zondag 2 november 2025 13:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lieve jongons en meisjes, wat is eigenlijk de status van Paul Wanner? Zat tegen Fortuna ook de hele wedstrijd op de bank, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |