Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.quote:Op zondag 9 november 2025 21:58 schreef AmenhotepIV het volgende:
Deze winter graag de Oranje-clausule uit het contract van Bosz slopen.
Lijkt me ook een hele logische stapquote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.
Je kunt nu ook met Schouten achterin spelen omdat er een beest van een verdediger naast hem staat. Gassie maakt misschien opbouwend wekelijks een domme fout, maar verdedigend is het echt een toekomstige wereldtopper.quote:Op maandag 10 november 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd, eerste half uur waren we echt top.
Met Schouten achterin spelen we steeds beter en zijn we echt veel sterker dan aan het begin van de competitie.
Heerlijk ik geniet ervan😉
In het begin hadden we heel veel last van blessures op belangrijke posities.quote:Op maandag 10 november 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd, eerste half uur waren we echt top.
Met Schouten achterin spelen we steeds beter en zijn we echt veel sterker dan aan het begin van de competitie.
Heerlijk ik geniet ervan😉
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Peter gaat na deze zomer Koeman opvolgen. 100 procent.
Ik denk dat we in ieder geval moeten zoeken naar iemand met dezelfde visie. Niet nu weer terug naar iemand uit de Hiddink school.quote:Op maandag 10 november 2025 12:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.
Schreuder, Nistelrooij, Schaars, buitenland.
JURGEN KLINSMANNquote:Op maandag 10 november 2025 12:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het lijstje van Ernie eruit ziet.
Schreuder, Nistelrooij, Schaars, buitenland.
Schaars verwacht ikquote:Op maandag 10 november 2025 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we in ieder geval moeten zoeken naar iemand met dezelfde visie. Niet nu weer terug naar iemand uit de Hiddink school.
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.quote:
Ah dus toch? Als het aan velen in dit topic lag was hij aan het begin van dit seizoen alweer ontslagen..quote:Op zondag 9 november 2025 21:58 schreef AmenhotepIV het volgende:
Deze winter graag de Oranje-clausule uit het contract van Bosz slopen.
Samen met Earnie en alle aankopen van deze zomer. Ik kan daar slecht tegen, maar dat was toen al wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah dus toch? Als het aan velen in dit topic lag was hij aan het begin van dit seizoen alweer ontslagen..
Ik blijf Bosz geen toptrainer vinden omdat hij een plan B mist. Gelukkig zijn de kwaliteiten van de spelers voldoende om in Nederland de meeste wedstrijden te winnen met plan A.quote:Op maandag 10 november 2025 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Samen met Earnie en alle aankopen van deze zomer. Ik kan daar slecht tegen, maar dat was toen al wel duidelijk geloof ik.
En nu is het weer hosanna allemaal en bij de eerste kut wedstrijd deugt er weer geen hol van.
Het is zo sneu.
Ik bedoel dan ook vooral "wie als Bosz weggaat". Gewoon in het algemeen, of het nou naar Oranje of naar zijn vakantiehuis is.quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.
Ik denk aan de andere kant dat hij bij Oranje een selectie treft die moeiteloos zijn plannen kan uitvoeren. Qua type spelers die hij daar tot zijn beschikking heeft zou dat, op dit moment, wel eens een hele goed match kunnen zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Bosz gewoon blijft. Ik zou als ik de KNVB was ook Bosz niet nemen. Dat is een trainer met een bepaalde visie die veel tijd nodig heeft om zijn team naar zijn hand te zetten. Als bondscoach heb je die tijd alleen bij de grote toernooien en zelfs dan is dat maar beperkt.
Hij heeft met de omzetting Schouten als CV, Flamingo eruit en Mauro middenveld het plan B wel in de vingers te hebben?quote:Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf Bosz geen toptrainer vinden omdat hij een plan B mist. Gelukkig zijn de kwaliteiten van de spelers voldoende om in Nederland de meeste wedstrijden te winnen met plan A.
Die omzettingen waren uit nood geboren en bleken vervolgens te werken.quote:Op maandag 10 november 2025 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft met de omzetting Schouten als CV, Flamingo eruit en Mauro middenveld het plan B wel in de vingers te hebben?
En het spitsenprobleem met 2 aanvallende middenvelders? Ik vind het beeld Kamikaze Bosz en geen plan B inmiddels wel ontkracht. Het is een toptrainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |