abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219194191
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 17:19 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Hardop gelachen.
blablablabla
pi_219194298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:20 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het hele korte antwoord zou zijn: omdat er 20 ploegen zijn die beter zijn.
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
pi_219194365
Weer is niet lekker als je wil aanvallen…
pi_219194809
Dest speelt ruk.
pi_219194846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
Union
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:35:26 #131
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219194852
Niveautje Union dit. Tering wat slecht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_219194859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
Weer is niet lekker als je wil aanvallen…
Ja ligt aan het weer
pi_219194882
Dest speelt waardeloos de laatste weken

de 2e helft flamingo voor dest, pepi voor til
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:45:32 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219194983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:36 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja ligt aan het weer
:D wie we daar hebben.
Dit, dus.
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2025 @ 21:45:54 #135
842 Zorro
Z
pi_219194988
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Dest speelt waardeloos de laatste weken

de 2e helft flamingo voor dest, pepi voor til
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Til
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219195025
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:36 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja ligt aan het weer
Ach, het wezeltje durft weer. There, there…
pi_219195033
De eerste helft was niveautje feyenoord ,leek nergens op
Hopelijk zien we de 2e helft het echte PSV

quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:45 schreef Zorro het volgende:

[..]
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Til
Til is onzichtbaar in dit soort wedstrijden. Dan kan je beter met een echte spits spelen
pi_219195036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, het wezeltje durft weer. There, there…
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2025 @ 22:41:24 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219195434
Dit is het niet. Weer niet het gewenste niveau.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219195445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het niet. Weer niet het gewenste niveau.
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavond :@
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2025 @ 22:44:45 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219195450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:43 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavond :@
En die vind ik eigenlijk ook totaal niet goed. Union kwam nog wel prima voor de dag, maar bij de Grieken gaat eigenlijk voorin ook vrijwel alles fout en achterin als je een beetje druk zet weten ze het niet meer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219195506
Verdiende 1-1
U MAD?
pi_219195518
Als je em niet kan winnen dankzij het anti voetbal van die grieken moet je maar gelijkspelen
  dinsdag 4 november 2025 @ 22:53:28 #144
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219195520
Puntje gejat. Groetjes.
Dit, dus.
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2025 @ 22:54:05 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219195530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Buitendam het volgende:
Puntje gejat. Groetjes.
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219195533
Gelukje, want het was niet best.
  dinsdag 4 november 2025 @ 22:55:21 #147
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219195546
2x winnen in de laatste 4, appeltje eitje.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_219195559
Alleen Yarek en Schouten waren top , de rest matig tot zwak
  dinsdag 4 november 2025 @ 22:56:35 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219195560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.
Ja, kutavond.
Dit, dus.
pi_219195565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.
Ben je weer je met jezelf aan het lullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')