Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSGquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het hele korte antwoord zou zijn: omdat er 20 ploegen zijn die beter zijn.
Unionquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
Ja ligt aan het weerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
Weer is niet lekker als je wil aanvallen…
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Tilquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Dest speelt waardeloos de laatste weken
de 2e helft flamingo voor dest, pepi voor til
Til is onzichtbaar in dit soort wedstrijden. Dan kan je beter met een echte spits spelenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dan krijgt Pepi geen bal ipv Til
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, het wezeltje durft weer. There, there…
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavondquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het niet. Weer niet het gewenste niveau.
En die vind ik eigenlijk ook totaal niet goed. Union kwam nog wel prima voor de dag, maar bij de Grieken gaat eigenlijk voorin ook vrijwel alles fout en achterin als je een beetje druk zet weten ze het niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het valt heel erg tegen en de Grieken verdienen de winst vanavond
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.quote:
Ja, kutavond.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al was Olympiakos natuurlijk ook niet groots, maar PSV heeft eigenlijk niets gecreeerd.
Ben je weer je met jezelf aan het lullen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niemand heeft zoveel pech als PSV altijd in de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |