SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 26-10-2025 11:38:02 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We hebben het discord kanaal nog.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Als dat gejank met dit forum vanavond nog steeds doorzet ben ik er niet bij vanavond @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Ik stem dan voor het alternatief.
Ja, dat is het alternatief.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben het discord kanaal nog.
Wat is er vanavond?quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Als dat gejank met dit forum vanavond nog steeds doorzet ben ik er niet bij vanavond @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Dat Max het wk gaat verliezen.quote:
Zo draait de wereld tegenwoordigquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die willen betalen met "exposure"
Je zou wat nuttigs met je leven kunnen doen vanavondquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat ga ik donderdag doen.quote:
hebben we een discord kanaal?quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben het discord kanaal nog.
rule nr 1 of fight clubquote:
Iteejer gaat vandaag de server inspecteren las ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er toch aan de hand met fok de laatste tijd?
gewoon altijd blijven etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ama op 26-10-2025 11:29:45 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Hey geen cavia in de OP. Lol en als ik dat doe doen mensen alsof de wereld vergaat.Het was me nog niet opgevallen. Nu ik het weet gaan de fakkels en hooivorken erbij gepakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ineens valt het niemand twee topics op? En als het niemand opvalt dan boeit het toch helemaal niet als er iets anders staat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was me nog niet opgevallen. Nu ik het weet gaan de fakkels en hooivorken erbij gepakt worden.
* kwiwi rolt de guillotine het plein alvast op.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash fiks die OP
@:karzai meld je op het executieplein.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens weer terug uit ikea, weer overleefd..
ah, ik heb al geen goede onthoofding meer meegemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi rolt de guillotine het plein alvast op.
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
Bloedbad achtergelaten..quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?
ben ik helaas niet tegengekomen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?
Oh toch niet zoquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even buiten lopen. Weer ziet er goed uit
Itjeerer is bezig (geweest?)quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat alles soepel en snel hier dan
Iteejer heeft de stekker in de server gestoken denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat alles soepel en snel hier dan
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Het valt wel heel toevallig samen met de terugkeer van gaapcaaf.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iteejer heeft de stekker in de server gestoken denk ik.
ja past goed in windows 7quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wat.
Weurt exel allemaal nieuwe ikoontjes.
hip, modern, we moeten het veranderen...quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wat.
Weurt exel allemaal nieuwe ikoontjes.
Je moet je op het executieplein melden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:41 schreef Karzai het volgende:
wat issur aan het hantje nattekat?
mijzelf maar uit bed gehesen, straks twente-ajax kijken
Niks, gewoon zand in z'n kut.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:41 schreef Karzai het volgende:
wat issur aan het hantje nattekat?
mijzelf maar uit bed gehesen, straks twente-ajax kijken
misschien gaat het straks ook wel sneeuwenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve regenen gaat het nu ook nog waaien.
tis zondag. dus tgif klopt nietquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien gaat het straks ook wel sneeuwen
Fok heeft geen linkerbaan, Karen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, de meute heeft nu ook ontdekt dat het forum terug is en weg is die heerlijke snelheid
Als één baan dan 503s geeft, zou dat wel een hoop hebben gescheeld.quote:
Hij respecteert je wens dat iedereen het negeertquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Mijn vader vraagt vaker hoe het met mijn kat gaat dan hoe het met mijn vinger gaat.
daar gaat je teruggave van de energiemaatschappijquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had gisteravond de wasmachine aangezet maar het hangt nergens nu dus vrees dat ik hem nog een keer aan moet zetten.
Welke teruggave precies want ik moet bijbetalen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar gaat je teruggave van de energiemaatschappij
owquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke teruggave precies want ik moet bijbetalen.
Echt top dat alles in één keer komt. Dierenarts, tandarts en de eindafrekening van de energie maatschappij.quote:
misschien kan je een afbetalingsregeling afsluiten met zequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt top dat alles in één keer komt. Dierenarts, tandarts en de eindafrekening van de energie maatschappij.![]()
Ja voor mijn eindafrekening is dat wel gelukt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien kan je een afbetalingsregeling afsluiten met ze
Ik zit nog steeds te wachten tot ik geld terugkrijg van het bedrijf wat failliet is gegaan in 2021.. Welkom Energie. Ja normaal kun je wel fluiten naar je geld maar op de een of andere manier hebben ze genoeg geld gevonden om iedereen terug te betalen maar wanneer.. het zou deze maand zijn alleen ik kreeg gisteren mail dat het gewoon nog steeds niet is besproken binnen een vergadering.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg 58 nogwat terug van de Essent![]()
Maandbedrag gaat wel omhoog some fucking how
handigquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had gisteravond de wasmachine aangezet maar het hangt nergens nu dus vrees dat ik hem nog een keer aan moet zetten.
mja.. snap ik welquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Mijn vader vraagt vaker hoe het met mijn kat gaat dan hoe het met mijn vinger gaat.
krijg je niet maandelijks een overzicht van je verbruik en de kosten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat ik bij moet betalen en dat ik niks terugkrijg.
Jawel en ik wist ook wel dat ik iets moest bijbetalen alleen mijn berekening klopte toch niet helemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je niet maandelijks een overzicht van je verbruik en de kosten?
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.quote:
je hebt toch buren links en rechts? dan heb je er ook profijt van, minder als bv bij mij (waar ook boven en onder nog buren zitten), maar je hebt er wel profijt vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.
Dit is gewoon geld dat ik teveel heb betaald. Ik kan in een F-woning de hele winter naar 23 stoken en nog steeds wat terugkrijgen omdat mijn maandbedrag daarop aangepast is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.
Begin daarom ook een beetje flauw te worden van die berichten in dat topic over hoe warm het in je huis is als mensen hun verwarming aanzetten. Leuk dat andere mensen in een huis wonen waar de verwarming nog niet aan hoeft maar waarom moet iedereen dat de hele tijd weten.
Mijn bejaarde buurman is 90% van de tijd bij zijn vriendin. Mijn buurvrouw rechts zit tegen mijn slaapkamer aan en door de betonnen muren merk ik daar niks van. En mijn bovenbuurvrouw heeft vooral profijt van mij denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch buren links en rechts? dan heb je er ook profijt van, minder als bv bij mij (waar ook boven en onder nog buren zitten), maar je hebt er wel profijt van
hmmquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman is 90% van de tijd bij zijn vriendin. Mijn buurvrouw rechts zit tegen mijn slaapkamer aan en door de betonnen muren merk ik daar niks van. En mijn bovenbuurvrouw heeft vooral profijt van mij denk ik.
Hier ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
Ik 550.quote:
Hier is het ook 19 in huis. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
[ afbeelding ]
19,4 bij het raam zelfs
Goed bezig nizziequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
gisteren weer een leuke mijlpaal gehad
[ afbeelding ]
elke dag is er éénquote:
das beter dan twee beren broodjes smerenquote:
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrumquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das beter dan twee beren broodjes smeren
Kijk, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
@:recce om terug te komen op wat ik ging eten. Ik heb sushi op en toen zag ik de donut dame dus nu eet i ook een donut
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?quote:
Zo is het.quote:
Er is een katten distributiecentrum?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrum
is een kraampje maar ze is er niet altijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik al.Loopt die donutdame gewoon een beetje rond of is dat een kraampje?
nee ze gingen de bosjes in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?
[..]
Zo is het.
[..]
Er is een katten distributiecentrum?
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een kraampje maar ze is er niet altijd
om jezelf er van te weerhouden?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:00 schreef dud0r het volgende:
k 550.
Maar ja heb ik toch eerst betaald dus winst is het niet
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilakquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
een deel kan een welkomsbonus zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
is het maar goed datje hier niet bent :pquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je me wel vastbinden, denk ik.
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het maar goed datje hier niet bent :p
ooit was er een krispy cremes hier op het eiland maar die is weg
330 ongeveer.quote:
Das de bedoeling jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?
gohquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ik zet hier ook de verwarming niet aan
Krijg je dan heel veel terug?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Oh bedoelde je die.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
Door minder te verbruiken dan waar ik voor betaal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
Ik heb al twee katten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilak
Oh ja dat zat er ook nog bij inderdaad.quote:
Verwarming op 35?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
maar rotterdam wel denk ik. Al ga ik dat nu allemaal gebruiken voor die 2 weken als ik er ben want ga nu echt niet in de kou zitten
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer wel! Zou anders een mooi verdienmodel zijn geweest.
Dat is wel warmquote:
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze pootjes?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gyoza's gaan best hard. Benieuwd hoe lang ik met die 4 pakken doe die vanavond komen.
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.quote:
Gaan ze dan op de Norton en de BSA?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.
16 zou mij te koud zijn hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...
toen ik vannacht moest toiletteren zag ik hem 16 aangeven.
prima temperatuurtje dus in huis
quote:
in de nacht?quote:
kost teveel om het dan ook weer warm te stokenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de nacht?
dan lig ik normaal ver onder mn dekbedje dus dan mag het zelfs wel 14 graden zijn
Ik laat dan de pc videobewerking doen, wordt ie lekker warmquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
ja maar het is overdag niet 16.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
ik stook niet, dat doet de zonquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kost teveel om het dan ook weer warm te stoken
Ook niet.quote:
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar het is overdag niet 16.
had net vastgesteld dat het 19.4 is nu
[ afbeelding ]
hoe gaan ze dan hard?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar de volgende keer dat ik iets met kip eet weet ik dat ze Bertus en Tinus heten. Nou ja geheten hebben.
joh als ik aan het werk ben overdag midden in de winter heb ik de thermostaat niet hoger dan 17.5quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzo
Als je op zondag werkt kom je in de hel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
De wind staat op het raam waar ik naast zit te werken, dus de verwarming gaat dan maar aan.
Hoef ik in elk geval niet te stoken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
ik zit geen 60u per week achter een computerquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
Wil je een medaille.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit geen 60u per week achter een computer
misschien krijg je dan ook geld terug op de rekenigquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef ik in elk geval niet te stoken.
neequote:
Aaah kom je zo aan al die memesquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
wel lekker warm daarquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ondanks dat ik veel zon erop heb staan, in de winter kan die niet echt stoken hoor
Ik hoor het zingen hier af en toe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
zo ajax 2-3 voor tegen de tukkers nog tien minuten billenknijpen en de puntjes mee terug naar amsterdam nemen
ja, die sets zijn een investeerders droomquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.
[ link | afbeelding ]
Leuke winkel daar ja.quote:
oh leukquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
lego kopen
niks heel spannends, wat grondplaten en als ze het hebben losse steentjes
Heb je balletjes gegeten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom er eigenlijk niet vaak genoeg
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
het is echt meer een speciaal zaakje net als er in delft zat, dat zijn zaken waar ik best wat geld wil uitgeven af en toequote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uurquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog hoe de ikea op zondag was. Altijd drama
Nee daar hadden we geen tijd voor.quote:
Omdat ik met mijn eigen vent was?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?
Ah ja das idd nog een goede tijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uur
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen tijd voor.
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachtenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!
oke ja ambar mag idd niet mee naar binnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
ambar was mee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn eigen vent was?
Die lag lekker te maffen in alle stilte.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen tijd voor.
Ohja lol zie ik nu.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, die sets zijn een investeerders droom
die advertentie is wel 2 sets
30 LEGO set/setjes (reken de 2 Halloweenkadootjes niet mee van LEGO want zijn zo klein) mag ik wel langzaam een soort verzameling beginnen te noemen toch?quote:
NEINquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Alle klokken weer goed gezet en de afwas ook gedaan.Gestofzuigd had ik vanmorgen al. Witte was draait.
En nu heb ik zin in kerstmarkt en Glühwein en zo
O ja doet me eraan denken dat ik de Glühweinparty voor de buurt nog moet organiseren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Alle klokken weer goed gezet en de afwas ook gedaan.Gestofzuigd had ik vanmorgen al. Witte was draait.
En nu heb ik zin in kerstmarkt en Glühwein en zo
Met REIBKUCHENquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik de Glühweinparty voor de buurt nog moet organiseren.
ja hoiquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn volgens mij de enige Halloween liefhebbers hier.
We gaan in de tuin 2 vuurschalen aandoen, eentje met ketel met glühwein, en eentje om bratwurst boven te grillenquote:
Maar heb je ook Halloween decoratie in huis?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoi
[ link | afbeelding ]
niet meer dan gebruikelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je ook Halloween decoratie in huis?
Pics.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet meer dan gebruikelijk
heb mijn pompoen snoeppot, nog een glazen pompoentje, en een breinvormige kaarshouder
wilde morgen naar de solow gaan voor vrijdag feestje
ow en 2 burger king happy meal dingen van scooby do
SPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit was mijn MSN-naam vroeger.SPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Volgens mij is je toetsenbord kapotSPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wat let je?quote:
Apfelstrudelbezorgdienst.nlquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen zin om te maken. Niks voor in huis ook.
Gaat het lekker daar?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Schijtirritant antwoord ook eigenlijk.
24.456quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens schijnt de zon nu en het lijkt verder droog te blijven dus ik ga weer even tippelen
16543quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Recce het volgende:
De teller staat op 9700 stapjes. Valt mee, gezien de nattigheid vandaag.
13quote:
dan koop je het kant en klaar in de winkelquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen zin om te maken. Niks voor in huis ook.
Ja hallo tag mij in vervolg ook even.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
@:cherrylips https://nl.pepper.com/aan(...)snoep-en-koek-375065
Hebben ze hier niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan koop je het kant en klaar in de winkel
das wel schandequote:
marokaantje pijpen achter het station heb je weer 20 euro bijquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens schijnt de zon nu en het lijkt verder droog te blijven dus ik ga weer even tippelen
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
marokaantje pijpen achter het station heb je weer 20 euro bij
gewoon hard voor gewerkt en mijn vader ook die stopt mij af en toe wat toequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.
amsterdam hequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.
tja wat wil je nou een vrije economie of het communismequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
amsterdam he
bij de rooie lampjes
Dat zegt iedereenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon hard voor gewerkt en mijn vader ook die stopt mij af en toe wat toe
verder mazzel gehad met de koop van mijn appartement niks geheims aan en verder geen criminele fratsen lieve schat
ik zeik geen patat afquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Patat afzeiken en dan gaan zuipen![]()
Eelt staat op z'n huig.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hard voor gepijpt achter het station.
weet nog wel dat ik bij mijn eerste baantje een onsje fillipijnse wiet kocht bij de de coffeeshop en wij tevreden ons werk deden in het ford magazijnquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. 9788Maar de schoentjes gaan nu uit en het wordt snel donker
niet eensquote:
Waarom ga je dan ook naar Tilburg?quote:
Telstar >PSVquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Aston Villa > Man City
Go Ahead Eagles > Aston Villa
Lol
Ik heb een veel korter CVquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
vanaf 2011 ging het een beetje fout dus en ben ik aan lager wal geraakt
opzich wel, al weet ik niet wat andere verzamelaars daar van vinden..quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
30 LEGO set/setjes (reken de 2 Halloweenkadootjes niet mee van LEGO want zijn zo klein) mag ik wel langzaam een soort verzameling beginnen te noemen toch?
ik vind het leuk maar dan wel op zn amerikaans zeg maarquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn volgens mij de enige Halloween liefhebbers hier.
Je hebt een eigen huis in Amsterdam. Valt wel mee dan toch?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo een witlof hamkaas schotel makenquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Thaise rode curry maken zo. Hoop dat de beaunen een beetje te eten zijn. Die zijn verdacht donkergroen.
Oeh, lekker hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo een witlof hamkaas schotel maken
Mungbonen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Thaise rode curry maken zo. Hoop dat de beaunen een beetje te eten zijn. Die zijn verdacht donkergroen.
Ik ga de oven nu voorverwarmen. Saus voor cannelloni is al klaar. In de tijd dat de oven aan het verwarmen is, de rolletjes maken..quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
ben nog niet dakloos nee ik kan mijzelf onderhouden en bedruipen maar heb nog nooit een echte relatie gehadquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een eigen huis in Amsterdam. Valt wel mee dan toch?
Die had ik laatst ook weer voor het eerst in tijden. Beviel best goed.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb worteltjes en fishsticks. Lang geleden dat ik die heb gehad.
Ook lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga de oven nu voorverwarmen. Saus voor cannelloni is al klaar. In de tijd dat de oven aan het verwarmen is, de rolletjes maken..
Zet ‘m opquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben nog niet dakloos nee ik kan mijzelf onderhouden en bedruipen maar heb nog nooit een echte relatie gehad
dat is toch wel mijn volgende doel
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jammer, er zaten leuke banen tussen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
Als het maar geen vachtje hebt. De fuck is mis met mij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?
Nou ja, het zijn sperziebonen die zowat boerenkoolgroen zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?
Hmm, nog geen bruine vlekjes er op?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn sperziebonen die zowat boerenkoolgroen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |