SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wat.quote:Verder werd haar haar dun en had ze naar eigen zeggen geen libido (seksuologen gebruiken het woord libido tegenwoordig niet meer omdat opwinding als fluïde wordt gezien, red.).
koekoekquote:
dan zou ik het nog niet doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
als ik een miljoentje win in de postcode loterij verwek ik er wel een paar wereldwijd
links of rechts tis allemaal al beklonken we zitten muurvast in europese regelgeving en rechterlijke besluiten en ik zie voorlopig geen uitweg, ook met internationale verdragen het is echt een grote puinhoop en we komen niet tot oplossingen met elkaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom rechts stemmen anders is dit nog maar het begin van het tijdperk der gekkies.
Gewoon naar Brussel stappen, "Ons landje zit compleet op slot door verkeerde keuzes en alom geldende Europese maatregelen, graag respijt of we regelen het zelf weer"quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
links of rechts tis allemaal al beklonken we zitten muurvast in europese regelgeving en rechterlijke besluiten en ik zie voorlopig geen uitweg, ook met internationale verdragen het is echt een grote puinhoop en we komen niet tot oplossingen met elkaar
Nooit luisteren naar mensen met een nepopleiding of een nepbaan.quote:
Oké Kerrolijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon naar Brussel stappen, "Ons landje zit compleet op slot door verkeerde keuzes en alom geldende Europese maatregelen, graag respijt of we regelen het zelf weer"
Twee jaar geleden bestond heel die mestpartij nog niet en nu zit ze aan de Grondwet te klootviolenquote:
Nou ja, zij zou toch wel even een stevig gesprek gaan voeren in Brussel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil onze nationale knol ook uit de EU stappen?
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bestond heel die mestpartij nog niet en nu zit ze aan de Grondwet te klootviolendoe ff normie.
Geen onaardige vrouw als voorzitster van de lokale whiskyclub of breiclub maar ik denk dat we wat politieke zwaargewichten mogen sturen, mooi klusje voor Timmermans en wat mensen om hem op het rechte pad te houden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zij zou toch wel even een stevig gesprek gaan voeren in Brussel?
In dit geval niet zo veelquote:
Iedereen mag een voorstel indienen. En proberen voldoende stemmen te krijgen. 2/3 in beide kamers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dit geval niet zo veelMaar laat dat even doen door een beetje gerenommeerde partij of zo. Mensen die weten waar ze over praten.
En waar blijft die kiesdrempel??
Maar dan moeten ze wel aanwezig zijn en niet zoals nu dat bepaalde er zelden zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen mag een voorstel indienen. En proberen voldoende stemmen te krijgen. 2/3 in beide kamers.
Dus er moeten sowieso gerenommeerde partijen voor stemmen.
Kiesdrempel is niet gek, maar dan graag met een grotere kamer.
net opquote:
Die regels zijn er helaas niet. Kun je dus niet afdwingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel aanwezig zijn en niet zoals nu dat bepaalde er zelden zijn.
als we de kamer uitbreiden kunnen we de regels dus ook gelijk aanpassen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die regels zijn er helaas niet. Kun je dus niet afdwingen.
diabolo das een speelgoedjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor had jij?
Ja en die kiesdrempel anders hebben we over 10 jaar 150 eenmanspartijtjes die geen donder uitvoeren maar alleen maar uit de belastingruif aan het vreten zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als we de kamer uitbreiden kunnen we de regels dus ook gelijk aanpassen.
Beetje zoals Foqueville maar dan in het Haagse.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en die kiesdrempel anders hebben we over 10 jaar 150 eenmanspartijtjes die geen donder uitvoeren maar alleen maar uit de belastingruif aan het vreten zijn.
nou kan dat altijd wel waarderen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lust geen lekker kontje?
Dat kan hier allemaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan dat altijd wel waarderen eigenlijk. maar tis weer zo'n TT waarvan ik denk. tja.
hH gelukkig nog wel en mooie van fok dus ookquote:
Ik werd geroepen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
hH gelukkig nog wel en mooie van fok dus ook
maarre iemand met lekker kontje dan?
hoeft niet extreem slank van mij trouwens. dat ff ter info.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Smaken verschillen uiteraard, maar krijg er regelmatig complimenten over.
In Foqueville hebben we het aanzienlijk beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zoals Foqueville maar dan in het Haagse.
Checkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet extreem slank van mij trouwens. dat ff ter info.
hahaha oke. doe me DM.quote:
jaja nu te laat om dat uit te leggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
de TT gaat gewoon over een kontje (ook wel kapje genoemd) van een brood!!
zie de OP!
oke ff voor mij en vraag eigenlijk om hulp dan. wat maakt t voor jou leuke en knappe?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:56 schreef Donna het volgende:
Jaaa ik ook hoor. Al ben ik nooit echt voor uiterlijk gegaan. Ik heb knappe, maar ook 'gewoon leuk om te zien' exen.
Concurrentie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef Donna het volgende:
En das ook weer persoonlijk he. Als ik zie wat mijn beste vriendin leuk vindt op Tinder dan denk ik mehhhh.
Andersom denkt ze dat vast ook.
Per.quote:
Ik vind het leuk om verder te kijken. Gewoon een 'goh best leuk' ook naar rechts swipen, want wie weet. Ook met een slechte foto prik je daar wel wat doorheen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:59 schreef kree het volgende:
ik sta er nooit goed op op foto's dat help[t me niet mee haha zeker niet met Tinder dus. LOL
Ik zit te vretenquote:
Jij zou mij links swipenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om verder te kijken. Gewoon een 'goh best leuk' ook naar rechts swipen, want wie weet. Ook met een slechte foto prik je daar wel wat doorheen.
En ja er zitten ook echt wel hele lelijke exemplaren tussen.
ik denk hele hoop die me weg swipen weten eigenlijk nog niks, maarja is beetje Tinder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om verder te kijken. Gewoon een 'goh best leuk' ook naar rechts swipen, want wie weet. Ook met een slechte foto prik je daar wel wat doorheen.
En ja er zitten ook echt wel hele lelijke exemplaren tussen.
hiervoor is FLINKquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Nu boodschappen moeten doen, maar niet meteen morgen mee kunnen nemen omdat ik brood nodig heb
Ach, anders kom ik helemaal niet meer buiten.
Net gegetenquote:
Je hebt nog een klein half uurtje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Nu boodschappen moeten doen, maar niet meteen morgen mee kunnen nemen omdat ik brood nodig heb
Ach, anders kom ik helemaal niet meer buiten.
Ik ookquote:
Hier was het airfryerpatatjes, kieeeeeeeeeeeeeeeep en preiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit te vreten
Flatbreads met kieeeeeeeeeeeeep en koolsalade
Dat is niet zo lastig gelukkigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt nog een klein half uurtje.
Mooi zoquote:
Hoezo ben je lelijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zou mij links swipen
samequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:56 schreef Donna het volgende:
Jaaa ik ook hoor. Al ben ik nooit echt voor uiterlijk gegaan. Ik heb knappe, maar ook 'gewoon leuk om te zien' exen.
quote:
Denk het, ik had echt nooit succes op Tinderquote:
quote:
man³quote:
Dit wordt toch wel lastig omdat ik nog langs een andere super moetquote:
Stuur es foto..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk het, ik had echt nooit succes op Tinder
Misschien eens een foto zonder helm.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk het, ik had echt nooit succes op Tinder
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:24 schreef Shii het volgende:
Sorry als ik soms niet reageer op iemand, maar ik mis ook reacties doordat het forum zo traag is.
Het is vreselijk op het momentquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:24 schreef Shii het volgende:
Sorry als ik soms niet reageer op iemand, maar ik mis ook reacties doordat het forum zo traag is.
Het is bar..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:24 schreef Shii het volgende:
Straksquote:
kloptquote:
Neequote:
Ik hoef heul geen fotoquote:
Dus je heet Es en je nick is Donnaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik te lui ben om in volledige woorden te typen
Precies!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je heet Es en je nick is Donna![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je heet Es en je nick is Donna![]()
quote:
EsDonna!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:34 schreef Donna het volgende:
Mijn nick is Donna en ik heet geen Donna. Ook geen Es.
Tadaaaaa. Lees hier de oorsprong van mijn nick.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
Donna van suits was ook leuk... uiterlijk ook niet veel mis mee, maar t poppetje was leuk bedacht en gescript
Wat moet ik dan met die foto van 7 kilo mint chocolade waar je iets van mocht uitzoeken?quote:
rooiequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Tadaaaaa. Lees hier de oorsprong van mijn nick.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:24 schreef Shii het volgende:
Ingewikkeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:34 schreef Donna het volgende:
Mijn nick is Donna en ik heet geen Donna. Ook geen Es.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag jouw reactie pas in de quote van Koen.
Die wil ik welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die foto van 7 kilo mint chocolade waar je iets van mocht uitzoeken?
7 kilo? En de rest danquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die foto van 7 kilo mint chocolade waar je iets van mocht uitzoeken?
Chocolade mintquote:
Je geeft dubbele signalen af. Ingewikkeld.quote:
Dat komt wel op.quote:
Heul nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je geeft dubbele signalen af. Ingewikkeld.
Misschien mag ik wel veel uitzoekenquote:
70 kilo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel veel uitzoeken
In mijn herinnering zag Dirkjan er toch anders uitquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog maar 1 weekje vakantie. eigenlijk ben ik wel blij als die week voorbij is. Vandaag best wel even somber geweest
quote:
Ja die zag ik ook maar mobiel wilde ie niet wat ik wildequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn herinnering zag Dirkjan er toch anders uit
Ook waar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
De ene gaat over chocola, de ander niet
Chocola heeft altijd voorrang
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook maar mobiel wilde ie niet wat ik wilde
Maar dan moet je toch rossig zijn ipv magenta?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Tadaaaaa. Lees hier de oorsprong van mijn nick.
Mijn nick staat los van de kleur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch rossig zijn ipv magenta?
nopequote:
Op bepaalde dagen, met name met Pietendorp of tijdens de winteropenstelling, ging er heeeel veel warme chocomel doorheen bij het museum.quote:
ik vind zonder lekkerderquote:
Amandaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Mijn username is wel een deel van mijn eigen naam.
Gesauteerde kefferhaas in rodewijnsaus met champignons.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wie een lekker kontje heeft?
Âmbar
En dat is je oude username?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Mijn username is wel een deel van mijn eigen naam.
Ik had vanochtend wel bijna verse konijn die ik zelf nog had moeten villenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gesauteerde kefferhaas in rodewijnsaus met champignons.
Als je het van dat neproofdier van je moet hebben at je elke dag ienimini muis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had vanochtend wel bijna verse konijn die ik zelf nog had moeten villen
Vanochtend ving hij bijna een konijn ja. Hij is een echte jachthond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het van dat neproofdier van je moet hebben at je elke dag ienimini muis.
Die van mij heeft ooit een mol gevangen. Wist alleen niet wat hij moest doen daarmee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanochtend ving hij bijna een konijn ja. Hij is een echte jachthond.
Amanda. Ik denk dat de meeste mensen hier dat ook wel wisten. Heb ook vaak genoeg gezegd waar mijn naam vandaan komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het was toevallig ook de afkorting van mijn vorige username.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanochtend ving hij bijna een konijn ja. Hij is een echte jachthond.
Die had ik aangepast omdat er nog iemand rondliep met dezelfde naam en zij had hem eerder en ik kreeg steeds meldingen voor haar en andersom dus was irritant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De langere username die je eerst had.
Zit je al in de WhatsApp-groep?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt klaar met dit kutforum
Goed voor m'n telefoonverslaving, deze snelheden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:39 schreef Donna het volgende:
Leuk ik had die naam op mijn babynamen lijstje!
Nee, dus ik weet wel weer genoegquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al in de WhatsApp-groep?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dus ik weet wel weer genoeg
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben me al de hele avond rond aan het eten.
dik wordenquote:
Trustequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af en wens jullie alvast
Gute Nacht Freunde
Komt door de brakke verbindingquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm keek ik ff tv is gelijk iedereen afgehaakt hier
ik ben inderdaad vertrokken, maar wel onderweg naar huisquote:
deze nacht heeft gelukkig een uur extraquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is al paar uur na KSC-bedtijd inderdaad.
F1 tijdquote:
Kan ik ook wel gebruikenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze nacht heeft gelukkig een uur extra
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Hondaquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nu ergens waar je verplicht sushi moet eten?
Iteejer gaat er vandaag heenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
fok is ook lekker aan het klapperen met 503 errors
Hopelijk een beetje op tijd dan, lijkt steeds erger te wordenquote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 26 oktober 2025 08:02 schreef mschol het volgende:
pfft, teveel geslapen , verrot wakker worden
Ben maar gewoon gegaan. Ik heb zo'n regenponcho van het merk Rainkiss. Had ik in nl al gekocht. Koop het niet want het is waardeloosquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze gelukkig ook wel wat voor je.
veel kisses van de rain gehad?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben maar gewoon gegaan. Ik heb zo'n regenponcho van het merk Rainkiss. Had ik in nl al gekocht. Koop het niet want het is waardeloos
Gister toch ook al gruwelijk nat geregend?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben maar gewoon gegaan. Ik heb zo'n regenponcho van het merk Rainkiss. Had ik in nl al gekocht. Koop het niet want het is waardeloos
mijn kleding drupte gewoon van de regen ondanks de ponchoquote:
Yesquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister toch ook al gruwelijk nat geregend?
Arme hond met zo regending aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn kleding drupte gewoon van de regen ondanks de poncho![]()
ik heb zo een
[ afbeelding ]
Maar dan camouflage print
Eigen schuld, je had een zwarte aan moeten hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn kleding drupte gewoon van de regen ondanks de poncho![]()
ik heb zo een
[ afbeelding ]
Maar dan camouflage print
vanwege de rouw?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigen schuld, je had een zwarte aan moeten hebben
Je je mag de komende maanden toch alleen maar zwart aanquote:
ik heb gewoon een rood jurkje aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je je mag de komende maanden toch alleen maar zwart aan
Mooi rood is niet lelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb gewoon een rood jurkje aan
Een paar influencers uitnodigen en die woning zit tot 2030 volgeboekt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor de vloeren houtlook doen.
Ze doen hier altijd saaie witte tegels of beige of grijs
[ afbeelding ]
hebben we die in de sc?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar influencers uitnodigen en die woning zit tot 2030 volgeboekt.
Vast wel iemand die een ELI5 uitleg heeft.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht een interessante video over quantum zwaartekracht te hebben gevonden.
Dit gaat gigantisch diep de materie in en komt met allemaal vage formules waar ik niets van begrijp. Help
Wat is een perturbative Feynman diagram?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel iemand die een ELI5 uitleg heeft.
Shut up and calculate!quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht een interessante video over quantum zwaartekracht te hebben gevonden.
Dit gaat gigantisch diep de materie in en komt met allemaal vage formules waar ik niets van begrijp. Help
Ga het fixen danquote:
CL haar influence leven heeft ook een boel memesquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CherryLips doet het al voor HEMA.
balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjesquote:
En ik maar denken dat jij rijke Tata bent met je nieuwe baan en al je cryptoquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk genoeg om FOK! te kopen.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes
Ik kijk best veel filmpjes over koken maar deze had ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
houden jullie ook zo van amerikaanse kookfilmpjes
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
wat is dat voor obesitas voerquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
CLinfluencerquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
CL haar influence leven heeft ook een boel memes
je bent van de balletjes en niet de ballen? jaja..quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes balletjes
Hoezo budget.. ham, kaas en boter zijn duur in de VSquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
Is dit serieus?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
nog ruim 2 uur.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog wachten voor het eten en wat ga je eten? En wat erbij?
bij ikea hebben ze balletjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent van de balletjes en niet de ballen? jaja..
Oh, dat is wel lang wachten nog. Wat neem je meestal bij de sushi?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog ruim 2 uur.
Weet het niet. neig naar sushi
sushi?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lang wachten nog. Wat neem je meestal bij de sushi?
nee dat is het. moeten aan de zwembandjes denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En neem je er dan nog iets voor of na?
Ja, anders kijkt iedereen zo op het strand natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat is het. moeten aan de zwembandjes denken
Hallo vriendjequote:
oh lekker !! wat voor chinees had je?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, anders kijkt iedereen zo op het strand natuurlijk.
Ik heb gisteren Chinees gegeten. Vandaag maar eens tussen de buien door stapjes zetten.
Loempia en een rijsttafel met allerlei verschillende dingen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker !! wat voor chinees had je?
ja maar ik heb lift geregeld, dus geen uitgebreid ontbijt ofzoquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Loempia en een rijsttafel met allerlei verschillende dingen.
ja die willen betalen met "exposure"quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar influencers uitnodigen en die woning zit tot 2030 volgeboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |