misschien gaat het straks ook wel sneeuwenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve regenen gaat het nu ook nog waaien.
tis zondag. dus tgif klopt nietquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien gaat het straks ook wel sneeuwen
Fok heeft geen linkerbaan, Karen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, de meute heeft nu ook ontdekt dat het forum terug is en weg is die heerlijke snelheid
Als één baan dan 503s geeft, zou dat wel een hoop hebben gescheeld.quote:
Hij respecteert je wens dat iedereen het negeertquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Mijn vader vraagt vaker hoe het met mijn kat gaat dan hoe het met mijn vinger gaat.
daar gaat je teruggave van de energiemaatschappijquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had gisteravond de wasmachine aangezet maar het hangt nergens nu dus vrees dat ik hem nog een keer aan moet zetten.
Welke teruggave precies want ik moet bijbetalen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar gaat je teruggave van de energiemaatschappij
owquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke teruggave precies want ik moet bijbetalen.
Echt top dat alles in één keer komt. Dierenarts, tandarts en de eindafrekening van de energie maatschappij.quote:
misschien kan je een afbetalingsregeling afsluiten met zequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt top dat alles in één keer komt. Dierenarts, tandarts en de eindafrekening van de energie maatschappij.![]()
Ja voor mijn eindafrekening is dat wel gelukt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien kan je een afbetalingsregeling afsluiten met ze
Ik zit nog steeds te wachten tot ik geld terugkrijg van het bedrijf wat failliet is gegaan in 2021.. Welkom Energie. Ja normaal kun je wel fluiten naar je geld maar op de een of andere manier hebben ze genoeg geld gevonden om iedereen terug te betalen maar wanneer.. het zou deze maand zijn alleen ik kreeg gisteren mail dat het gewoon nog steeds niet is besproken binnen een vergadering.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg 58 nogwat terug van de Essent![]()
Maandbedrag gaat wel omhoog some fucking how
handigquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had gisteravond de wasmachine aangezet maar het hangt nergens nu dus vrees dat ik hem nog een keer aan moet zetten.
mja.. snap ik welquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Mijn vader vraagt vaker hoe het met mijn kat gaat dan hoe het met mijn vinger gaat.
krijg je niet maandelijks een overzicht van je verbruik en de kosten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat ik bij moet betalen en dat ik niks terugkrijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |