SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 26-10-2025 11:38:02 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We hebben het discord kanaal nog.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Als dat gejank met dit forum vanavond nog steeds doorzet ben ik er niet bij vanavond @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Ik stem dan voor het alternatief.
Ja, dat is het alternatief.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben het discord kanaal nog.
Wat is er vanavond?quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Als dat gejank met dit forum vanavond nog steeds doorzet ben ik er niet bij vanavond @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Dat Max het wk gaat verliezen.quote:
Zo draait de wereld tegenwoordigquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die willen betalen met "exposure"
Je zou wat nuttigs met je leven kunnen doen vanavondquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat ga ik donderdag doen.quote:
hebben we een discord kanaal?quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben het discord kanaal nog.
Iteejer gaat vandaag de server inspecteren las ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er toch aan de hand met fok de laatste tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ama op 26-10-2025 11:29:45 ]Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |