quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen tijd voor.
Ohja lol zie ik nu.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, die sets zijn een investeerders droom
die advertentie is wel 2 sets
30 LEGO set/setjes (reken de 2 Halloweenkadootjes niet mee van LEGO want zijn zo klein) mag ik wel langzaam een soort verzameling beginnen te noemen toch?quote:
NEINquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Alle klokken weer goed gezet en de afwas ook gedaan.Gestofzuigd had ik vanmorgen al. Witte was draait.
En nu heb ik zin in kerstmarkt en Glühwein en zo
O ja doet me eraan denken dat ik de Glühweinparty voor de buurt nog moet organiseren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Alle klokken weer goed gezet en de afwas ook gedaan.Gestofzuigd had ik vanmorgen al. Witte was draait.
En nu heb ik zin in kerstmarkt en Glühwein en zo
Met REIBKUCHENquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik de Glühweinparty voor de buurt nog moet organiseren.
ja hoiquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn volgens mij de enige Halloween liefhebbers hier.
We gaan in de tuin 2 vuurschalen aandoen, eentje met ketel met glühwein, en eentje om bratwurst boven te grillenquote:
Maar heb je ook Halloween decoratie in huis?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoi
[ link | afbeelding ]
niet meer dan gebruikelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je ook Halloween decoratie in huis?
Pics.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet meer dan gebruikelijk
heb mijn pompoen snoeppot, nog een glazen pompoentje, en een breinvormige kaarshouder
wilde morgen naar de solow gaan voor vrijdag feestje
ow en 2 burger king happy meal dingen van scooby do
SPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit was mijn MSN-naam vroeger.SPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Volgens mij is je toetsenbord kapotSPOILER: halloween dingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wat let je?quote:
Apfelstrudelbezorgdienst.nlquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen zin om te maken. Niks voor in huis ook.
Gaat het lekker daar?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Schijtirritant antwoord ook eigenlijk.
24.456quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens schijnt de zon nu en het lijkt verder droog te blijven dus ik ga weer even tippelen
16543quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Recce het volgende:
De teller staat op 9700 stapjes. Valt mee, gezien de nattigheid vandaag.
13quote:
dan koop je het kant en klaar in de winkelquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen zin om te maken. Niks voor in huis ook.
Ja hallo tag mij in vervolg ook even.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
@:cherrylips https://nl.pepper.com/aan(...)snoep-en-koek-375065
Hebben ze hier niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan koop je het kant en klaar in de winkel
das wel schandequote:
marokaantje pijpen achter het station heb je weer 20 euro bijquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens schijnt de zon nu en het lijkt verder droog te blijven dus ik ga weer even tippelen
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
marokaantje pijpen achter het station heb je weer 20 euro bij
gewoon hard voor gewerkt en mijn vader ook die stopt mij af en toe wat toequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.
amsterdam hequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoef niet perse te weten hoe je aan je geld komt karzai.
tja wat wil je nou een vrije economie of het communismequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
amsterdam he
bij de rooie lampjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |