Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het maar goed datje hier niet bent :p
ooit was er een krispy cremes hier op het eiland maar die is weg
330 ongeveer.quote:
Das de bedoeling jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?
gohquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ik zet hier ook de verwarming niet aan
Krijg je dan heel veel terug?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Oh bedoelde je die.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
Door minder te verbruiken dan waar ik voor betaal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
Ik heb al twee katten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilak
Oh ja dat zat er ook nog bij inderdaad.quote:
Verwarming op 35?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
maar rotterdam wel denk ik. Al ga ik dat nu allemaal gebruiken voor die 2 weken als ik er ben want ga nu echt niet in de kou zitten
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer wel! Zou anders een mooi verdienmodel zijn geweest.
Dat is wel warmquote:
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze pootjes?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gyoza's gaan best hard. Benieuwd hoe lang ik met die 4 pakken doe die vanavond komen.
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.quote:
Gaan ze dan op de Norton en de BSA?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.
16 zou mij te koud zijn hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...
toen ik vannacht moest toiletteren zag ik hem 16 aangeven.
prima temperatuurtje dus in huis
quote:
in de nacht?quote:
kost teveel om het dan ook weer warm te stokenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de nacht?
dan lig ik normaal ver onder mn dekbedje dus dan mag het zelfs wel 14 graden zijn
Ik laat dan de pc videobewerking doen, wordt ie lekker warmquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
ja maar het is overdag niet 16.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |