Ik 550.quote:
Hier is het ook 19 in huis. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
[ afbeelding ]
19,4 bij het raam zelfs
Goed bezig nizziequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
gisteren weer een leuke mijlpaal gehad
[ afbeelding ]
elke dag is er éénquote:
das beter dan twee beren broodjes smerenquote:
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrumquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das beter dan twee beren broodjes smeren
Kijk, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
@:recce om terug te komen op wat ik ging eten. Ik heb sushi op en toen zag ik de donut dame dus nu eet i ook een donut
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?quote:
Zo is het.quote:
Er is een katten distributiecentrum?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrum
is een kraampje maar ze is er niet altijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik al.Loopt die donutdame gewoon een beetje rond of is dat een kraampje?
nee ze gingen de bosjes in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?
[..]
Zo is het.
[..]
Er is een katten distributiecentrum?
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een kraampje maar ze is er niet altijd
om jezelf er van te weerhouden?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:00 schreef dud0r het volgende:
k 550.
Maar ja heb ik toch eerst betaald dus winst is het niet
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilakquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
een deel kan een welkomsbonus zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
is het maar goed datje hier niet bent :pquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je me wel vastbinden, denk ik.
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het maar goed datje hier niet bent :p
ooit was er een krispy cremes hier op het eiland maar die is weg
330 ongeveer.quote:
Das de bedoeling jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |