Ik 550.quote:
Hier is het ook 19 in huis. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
[ afbeelding ]
19,4 bij het raam zelfs
Goed bezig nizziequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
gisteren weer een leuke mijlpaal gehad
[ afbeelding ]
elke dag is er éénquote:
das beter dan twee beren broodjes smerenquote:
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrumquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das beter dan twee beren broodjes smeren
Kijk, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
@:recce om terug te komen op wat ik ging eten. Ik heb sushi op en toen zag ik de donut dame dus nu eet i ook een donut
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?quote:
Zo is het.quote:
Er is een katten distributiecentrum?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrum
is een kraampje maar ze is er niet altijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik al.Loopt die donutdame gewoon een beetje rond of is dat een kraampje?
nee ze gingen de bosjes in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?
[..]
Zo is het.
[..]
Er is een katten distributiecentrum?
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een kraampje maar ze is er niet altijd
om jezelf er van te weerhouden?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:00 schreef dud0r het volgende:
k 550.
Maar ja heb ik toch eerst betaald dus winst is het niet
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilakquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
een deel kan een welkomsbonus zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
is het maar goed datje hier niet bent :pquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je me wel vastbinden, denk ik.
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het maar goed datje hier niet bent :p
ooit was er een krispy cremes hier op het eiland maar die is weg
330 ongeveer.quote:
Das de bedoeling jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is wel fijn dat er hier niet dat soort kraampjes zijn. Ga je nou vanavond niets meer eten?
gohquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ik zet hier ook de verwarming niet aan
Krijg je dan heel veel terug?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Oh bedoelde je die.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
Door minder te verbruiken dan waar ik voor betaal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
Ik heb al twee katten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilak
Oh ja dat zat er ook nog bij inderdaad.quote:
Verwarming op 35?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
maar rotterdam wel denk ik. Al ga ik dat nu allemaal gebruiken voor die 2 weken als ik er ben want ga nu echt niet in de kou zitten
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer wel! Zou anders een mooi verdienmodel zijn geweest.
Dat is wel warmquote:
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze pootjes?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gyoza's gaan best hard. Benieuwd hoe lang ik met die 4 pakken doe die vanavond komen.
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.quote:
Gaan ze dan op de Norton en de BSA?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. zit wel kip KIIIIIEEEEEEPP in maar die is al dood.
16 zou mij te koud zijn hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de temp van mijn thermostaat staat nog steeds op 12...
toen ik vannacht moest toiletteren zag ik hem 16 aangeven.
prima temperatuurtje dus in huis
quote:
in de nacht?quote:
kost teveel om het dan ook weer warm te stokenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de nacht?
dan lig ik normaal ver onder mn dekbedje dus dan mag het zelfs wel 14 graden zijn
Ik laat dan de pc videobewerking doen, wordt ie lekker warmquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
ja maar het is overdag niet 16.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bevries ik als ik stil zit achter mn pc
ik stook niet, dat doet de zonquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kost teveel om het dan ook weer warm te stoken
Ook niet.quote:
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar het is overdag niet 16.
had net vastgesteld dat het 19.4 is nu
[ afbeelding ]
hoe gaan ze dan hard?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar de volgende keer dat ik iets met kip eet weet ik dat ze Bertus en Tinus heten. Nou ja geheten hebben.
joh als ik aan het werk ben overdag midden in de winter heb ik de thermostaat niet hoger dan 17.5quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzo
Als je op zondag werkt kom je in de hel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
De wind staat op het raam waar ik naast zit te werken, dus de verwarming gaat dan maar aan.
Hoef ik in elk geval niet te stoken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
ik zit geen 60u per week achter een computerquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
Wil je een medaille.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit geen 60u per week achter een computer
misschien krijg je dan ook geld terug op de rekenigquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef ik in elk geval niet te stoken.
neequote:
Aaah kom je zo aan al die memesquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
wel lekker warm daarquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ondanks dat ik veel zon erop heb staan, in de winter kan die niet echt stoken hoor
Ik hoor het zingen hier af en toe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
zo ajax 2-3 voor tegen de tukkers nog tien minuten billenknijpen en de puntjes mee terug naar amsterdam nemen
ja, die sets zijn een investeerders droomquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.
[ link | afbeelding ]
Leuke winkel daar ja.quote:
oh leukquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
lego kopen
niks heel spannends, wat grondplaten en als ze het hebben losse steentjes
Heb je balletjes gegeten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom er eigenlijk niet vaak genoeg
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens weer terug uit ikea, weer overleefd..
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
het is echt meer een speciaal zaakje net als er in delft zat, dat zijn zaken waar ik best wat geld wil uitgeven af en toequote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uurquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog hoe de ikea op zondag was. Altijd drama
Nee daar hadden we geen tijd voor.quote:
Omdat ik met mijn eigen vent was?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?
Ah ja das idd nog een goede tijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uur
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen tijd voor.
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachtenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!
oke ja ambar mag idd niet mee naar binnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
ambar was mee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn eigen vent was?
Die lag lekker te maffen in alle stilte.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |