Leuke winkel daar ja.quote:
oh leukquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
lego kopen
niks heel spannends, wat grondplaten en als ze het hebben losse steentjes
Heb je balletjes gegeten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom er eigenlijk niet vaak genoeg
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens weer terug uit ikea, weer overleefd..
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 uur Ikea gedaan. Rest van de maand droog brood eten
het is echt meer een speciaal zaakje net als er in delft zat, dat zijn zaken waar ik best wat geld wil uitgeven af en toequote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben er eens binnen gelopen. Hadden leuke dingen staan.
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uurquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog hoe de ikea op zondag was. Altijd drama
Nee daar hadden we geen tijd voor.quote:
Omdat ik met mijn eigen vent was?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wrom zijn jullie niet gezellig samen door de IKEA gelopen?
Ah ja das idd nog een goede tijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vond het nu nog wel meevallen, maarja we waren er om tien uur
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen tijd voor.
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachtenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAR MAAK JE DAN TOCH TIJD VOOR ?!
oke ja ambar mag idd niet mee naar binnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
ambar was mee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn eigen vent was?
Die lag lekker te maffen in alle stilte.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam iets tussendoor en Âmbar zat thuis ook te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |