quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Hey geen cavia in de OP. Lol en als ik dat doe doen mensen alsof de wereld vergaat.Het was me nog niet opgevallen. Nu ik het weet gaan de fakkels en hooivorken erbij gepakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ineens valt het niemand twee topics op? En als het niemand opvalt dan boeit het toch helemaal niet als er iets anders staat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was me nog niet opgevallen. Nu ik het weet gaan de fakkels en hooivorken erbij gepakt worden.
* kwiwi rolt de guillotine het plein alvast op.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash fiks die OP
@:karzai meld je op het executieplein.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens weer terug uit ikea, weer overleefd..
ah, ik heb al geen goede onthoofding meer meegemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi rolt de guillotine het plein alvast op.
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens weer terug uit ikea, weer overleefd..
Bloedbad achtergelaten..quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?
ben ik helaas niet tegengekomen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben de kutkinderen het ook overleefd?
Oh toch niet zoquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even buiten lopen. Weer ziet er goed uit
Itjeerer is bezig (geweest?)quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat alles soepel en snel hier dan
Iteejer heeft de stekker in de server gestoken denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat alles soepel en snel hier dan
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Het valt wel heel toevallig samen met de terugkeer van gaapcaaf.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iteejer heeft de stekker in de server gestoken denk ik.
ja past goed in windows 7quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wat.
Weurt exel allemaal nieuwe ikoontjes.
hip, modern, we moeten het veranderen...quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wat.
Weurt exel allemaal nieuwe ikoontjes.
Je moet je op het executieplein melden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:41 schreef Karzai het volgende:
wat issur aan het hantje nattekat?
mijzelf maar uit bed gehesen, straks twente-ajax kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |